Olvarit 8+

Nou ja er zat selderij en knoflook in Inge best kans dat ze dat niet lust nog en het was best grof. Nou eet ze wel grof maar niet zo. En me achoonmoeder zegt doodleuk zo eet lars het ook. Ja die is bijna 2…

@ Mriek

Groetjes,

Michèle

@Inge
De friso potjes zijn ook geen succes… Ik heb nu weer een paar 6+ potjes gekocht, want ik voel em er ook niet goed bij om hem dan maar geen groente te geven, en om nou steeds twee potjes te verwarmen is ook zo zonde. Ik probeer het over een tijdje weer, misschien issie er nog niet aan toe, hoewel brood en stukjes banaan wel goed gaan. Het zal toch niet zo’n ramp zijn dat hij niet direct vanaf 8 maanden de 8+ potjes eet?

Lilypie

Lilypie

@mama_snoeki ik geef 6+ en 8+ door elkaar hoor geloof niet dat dat wat uitmaakt, al gaan de potjes 8+ nu goed zo snel kan het gaan wat ik deed was wel een potje 8+ een paar happen proberen en dan de staafmixer erdoor maar zo had hij iedere keer toch een paar hapjes en opeens gaat het goed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

@mama-snoekie: was hier hetzelfde hoor, brood ging als eerste goed en een tijdje later de grovere potjes pas. en natuurlijk maakt t niet uit welke potjes hij nu krijgt, zolang hij z’n vitaminen e.d. maar binnenkrijgt toch?!?!
zou t gewoon lekker zo laten en dan over een tijdje idd nog is proberen.

liefs,
Rinske

Toevallig dat jullie het over pannekoeken hebben. Ik had het er vandaag met mijn man over om vrijdag als Tim jarig is pannekoeken te gaan maken. We zijn dan toch lekker met zijn drietjes, want we vieren het zaterdag.

Ben echt heel benieuwd wat hij er van vind. Tot nu toe lust hij echt alles wat we hem geven. Papa heeft vanavond gekookt en we aten wokgroenten. Ik had woksaus gekocht, maar papa had per ongeluk de 5 spices woksaus erdoor gedaan die ook nog in de koelkast stond. Het eten was dus behoorlijk pittig, maar meneer zat het gewoon op te eten. En wij maar voorzichtig zijn met kruiden, omdat het voor Tim niet goed is. Dat is geloof ik dus ook niet echt meer nodig

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie