Olvarit 8+

Nou die heb ik nog niet geprobeerd, dat leek me ook kwa smaak zo anders ineens… Ook die ga ik maandag eens halen, wie weet vind hij dat wel lekker…

Lilypie

Lilypie

Ben ik weer, en ik zal het niet meer doen. Hoop ik.

Groetjes,

Michèle

quote:
Nee nog niet geprobeerd, wou zondag pannekoeken eten en dan eenje met opvolgmelk voor hem maken en kijken wat hij er me doet maar hoeveel pannekoekmeel zou je daar bij moeten doen?

Liefs Michelle

Gewoon maken zoals je gewend bent.
Met opvolgmelk heeft helemaal geen toegevoegde waarde.
Waarom dus moeilijk doen?

M.

@ Michelle: wat ontzettend goor zeg, een pannenkoek met opvolgmelk. Het idee. Brrrrr! Gewoon met melk maken hoor! Maar eerst morgen gewoon aardappelen eten!

@ Michele…ik moest juist erg lachen om je BOOR! Ik zie Morgan al helemaal een stukje schroefboor naar binnen werken, het veelvraatje! Maar hier vloog ook alles er zo in: 4, 6 en 8+, met en zonder stukken. Eerst gaf ik Eva ook ministukjes brood, nu slobbert ze al behoorlijke stukken naar binnen MET korst!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hmm ja ze zou er nog op gaan kluiven ook ja. Maar dat doen we maar niet. Ze krijgt wel ijzer via de appelstroop binnen. En Morgan eet nog geen korst. Wel geprobeerd, maar dan spuugd ze het uit.

Groetjes,

Michèle

Ook hier worden tegenwoordig alle korstje netjes opgegeten. en hij krijgt nu altijd halve met smeerkaas ofzo en de andere helft met appelstroop ben toch maar overstag gegaan en moet zeggen dat vliegt erin

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Eet ie maar 1 boterham nog maar Michelle?? Dylano at er toch ook 2??

Groetjes,

Michèle

nee die eet er 1 al kan hij er wle 2 op volgens mij want na zijn boterham tuttert hij nog fles 200 cc melk leeg dus ga van de week toch eens beginnen met anderhalve

Liefs Michelle

Hier ook één boterham en daarna 180cc halfvolle melk. Het lijkt me alleen zo veel toe om meer boterham te geven, ik eet er zelf twee en die kleine man dan anderhalf of misschien ook wel twee?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Soooo TWEE sneetjes? Dat is behoorlijk! Krijgt Eva niet op, die houdt het bij 1 en 150 cc.

Morgan zit op 2 boterhammen en 100cc diksap… Is zij zo’n vreetschuur dan?? Laatst had ze er 2.5 op het kdv gekregen maar dat vond ik toch wel even te veel van het goede.

Groetjes,

Michèle

Jemig. Tweeënhalf. Dat is wel heel veel inderdaad. Toen was ze duidelijk even een vreetschuurtje ja…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ze heeft sinds kort een leidster en die komt uit rusland en daar is het normaal dat de kindjes zeg maar ronduit dik zijn. Dus Morgan die lekker kan bunkeren is een kind naar haar hart. Kan best maar ik wil geen russische baboeschka

Groetjes,

Michèle

Oh echt? Dik? Dat is ook een beetje raar, om dat normaal te vinden. Toch? Soms zijn kindjes gewoon wat dikker, dat geeft niks, maar om ze te kweken bij wijze van…! Ik zie het al voor me, hoe ze Morgan lief aankijkt en er dan 2,5 broodje in stopt! En hoe Morgan haar dan ook lief aankijkt en zegt: NJET!

Dus…een beetje raar inderdaad. Gekke Russen.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

dus zal ik het dan toch maar bij 1 boterham houden? Hij heeft er wel genoeg aan samen met zijn fles want voor 4 uur krijgt hij dan niets meer te eten alleen beetje drinken en hij klaagt niet

Liefs Michelle

Hier ook een alleseter, al heb ik nog geen gereedschap geprobeerd…

De eerste week was Nora ook niet heel blij met de stukjes 8+. Gewoon even wennen. Nu geven we haar nog steeds wel eens een 6+. Ze vind die met bloemkool en kaas (blegghh… en hij stinkt!) van bonbebe echt herelijk, dus die doen we soms.

Over de dag krijgt ze 2 boterhammen, maar niet achter elkaar.

Liefs!

We moeten blij zijn dat onze kindjes lekker kunnen bunkeren. Het is vervelend als je er steeds hele toeren mee moet uithalen om er iets in te krijgen. Soms wil ik Eva’s mond afdoen met de lepel en dan denkt ze: ‘Ik krijg weer iets!’ en dan gaat dat mondje alweer open. Het kan haar niet snel genoeg gaan. Ze gaat al met haar lijfje trillen als ze het bordje of de fles aan ziet komen. Hoezo Pavlov? Dat kennen jullie wel he? Die proef waarbij honden al gingen kwijlen als ze een stukje worst zagen? Dat heeft Eva dus ook!

@ Rainbow. Ken je klassiekers. Het hondje van pavlov ging blaffen als er een belletje ging. Elke hond gaat namelijk kwijlen van worst

Maar het is in de balkan incl rusland een teken van welvaart als je dikke kinderen hebt. Is het teken dat je ze te eten kan geven en dat het goed met je gaat. Hun redeneren ook hoe dikker de kinderen hoe gezonder. Een voordeel koud zullen ze het niet hebben met de oost europese winters

Groetjes,

Michèle

Hahaha, dat is weer eens een ‘wel de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt!’ Het waren inderdaad belletjes!