Nutrilon 3

hahahahha mini_boy zie jou daar al helemaal gefrusteerd zitten omdat hij daar niets wil doen maar dat omt zo vaak voor moet je je eigen niet druk over maken. en je hebt nu eenmaal snellere kindjes en langzamere. laat hem gewoon zijn eigen tempo volgen het komt vanzelf. zo ging mijn broer pas met 18 maanden lopen die vond alles ook wel best die bleef zitten waar hij weggezet werd ik daar in tegen liep met 11 maanden.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik laat het zeker weten mini-boy, vrijdagmiddag zal ik van me laten horen!

Maar wat naar van die kromming, die had 'ie eerder ook al toch? Mag 'ie nog wel in de kinderstoel dan? Neem aan van wel, hij moet toch eten tenslotte. En meid, hier dus nog zo’n slome fysiek gezien. Je weet het. Snap je frustratie dat 'ie bij het CB zo weinig doet, maar dat is echt niet gek.

Hopelijk trekt het snel bij, die bochel. Klinkt ook wel heel naar, sneu hoor.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

@mini_boy en Mriek jullie kindjes zijn NIET SLOOM, dus volgen alleen hun eigen tempo geef ze is ongelijk ze moeten in der leven nog genoeg staan en lopen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Je hebt gelijk Michelle, sloom zijn ze niet. Alleen iets trager dan gemiddeld, haha. Ik voel daar overigens niets negatiefs bij hoor, bij het woord ‘sloom’. Boeit me echt niets, dat 'ie trager zou zijn dan anderen. Hij is verbaal weer sterker, hij zegt echt al ‘mama’ en ‘papa’ en ‘hondje’ en en en …

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

dan is het goed

Liefs Michelle

Oef, gelukkig.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Mriek gaat die van jouw al wel goed zelfstandig zitten?

Ach het komt allemaal best goed… die bochel heeft hij al langer ja… maar is eerder erger dan minder geworden. We laten hem nu maar maandje rust hebben … wie weet wordt hij zo snel…

Als Erik op z’n buik ligt, gaat 'ie naar achteren op handen en knieën zitten en vervolgens nog verder naar achteren over z’n voetjes heen en dan op z’n kontje. Dus ja, hij gaat zelf zitten. En probeert zich nu ook op z’n knietjes te trekken aan de rand van de box bijvoorbeeld als hij zit.

Rustig aan maar met Jurian. Eerst die kromming maar weer weg en dan maar 'ns weer zien hè? Ook hij zal ooit goed gaan zitten en zelfs lopen!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben vanmorgen met Erik naar het CB geweest. Hij woog nu 12,5 kilo en is 83 cm lang. Ook weer prikjes gehad (de 11-maandenprikjes moesten nog). Bij de eerste gaf 'ie geen kik (wauw!) en bij de tweede huilde 'ie heel eventjes. Was helemaal blij en trots, normaal gilt 'ie het hele huizenblok bij elkaar. Toen het klaar was draaide 'ie zich wel mopperend om, om te kijken wie ‘de dader’ was. Haha! Zo geestig.

Maar goed, alles in orde en over een maandje weer omdat 'ie dan nog door de arts gezien moet worden. We waren vandaag niet bij ons eigen bureau, omdat deze volgepland was dus we hebben echt alleen maar prikjes gehad en verder is 'ie niet onderzocht ofzo. Nou ja, vind het niet enorme straf om te gaan dus in juli gaan we vrolijk nog een keer… En dan in augustus nog een keer prikjes en dan tot z’n vierde niet meer. Joehoe!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Oh fijn Mriek… wat een lange jongen zeg :0 wat leuk!! Heeft hij dat van jouw?

Nee geen straf het dat cb ik mag volgende maand ook weer … maar dat had ik toch liever niet gehad… ach het gaat best hoor met hem… helaas niet fietsen met dit weer…

Drinkt Erik ook al gewone melk? of nog fv?

Gewijzigd door - mini-boy op 13 Jun 2009 10:39:12

Gewijzigd door - mini-boy op 13 Jun 2009 10:40:06

Wat jammer inderdaad, dat jullie niet kunnen fietsen. Tuurlijk, alles voor de gezondheid van Jurian, maar toch wel balen. Kan het me voorstellen!

Erik heeft dat lange van mijn kant van de familie ja. Ik ben niet extreem lang hoor (1.75), maar mijn vader en opa wél. Mijn vader is 2.00 en mijn opa was nog ietsje langer. Dus dat is een genenverhaal.

Erik zit inmiddels aan de halfvolle melk. Daar maak ik de pap mee aan en dat krijgt 'ie bij z’n broodje. Wel nog in een speenfles en warm gemaakt, want anders drinkt 'ie het niet op en hij moet toch genoeg zuivel krijgen. Maar wel makkelijk hoor!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Leuk dat Erik het zo goed doet!! Hoeveel melk geef je ongeveer? Lijkt me ideaal als ze daarop overgaan! Sinds 2 weken eindelijk de flessenwarmer opgeruimd. Doe het nu op advies cb ook met warm water uit kraan. Ideaal… 0 minuten wachttijd

Da’s inderdaad handig. Het wordt steeds makkelijker hè, hoe ouder ze worden.

Erik krijgt 's ochtends z’n pap met 180cc gewone melk en bij de boterham nog een flesje van ook 180cc. En 's avonds kwark of yoghurt als toetje.

Vanmiddag feestje gevierd! Erik is zo verwend, allemaal leuk speelgoed (veel duplo en playmobil), maar ook een fietsje en het Nijntje-loopkarretje. Wat een dottig klein karretje, had een grotere verwacht. Deze is echt heel leuk. We hebben de hele middag zon en warmte gehad, dus lekker buiten gezeten. Had de tuin en zo versierd met slingers, dus voelde echt als een feestje. De taart was supergoed gelukt (bij hema besteld, met dezelfde foto erop als waarvan de uitnodiging was gemaakt) en ook nog eens heel lekker. Erik heeft binnen een paar minuten een stuk taart met z’n handen weggewerkt, zo schattig! En hij knoeide lekker, haha. Deze mama heeft haar grenzen weer verlegd!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

fijn dat je goed weer had Mriek hier schijnt pas sinds vanavond de zon hahahaha… Dus je kan maar gaan bouwen met hem
Enne wel foto’s op je hyves he

Liefs Michelle

Het weer zat inderdaad goed mee ja, op buienradar.nl gekeken vóór het begon en toen bleek dat er een dikke bui vlak onder ons doorging. Dus we hebben echt geluk gehad. En ja, foto’s komen zeker op m’n hyves! In de loop van de komende week, dus nog ffies geduld…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ik zal geduld hebben hahahaha

Liefs Michelle

quote:
En ja, foto's komen zeker op m'n hyves! In de loop van de komende week, dus nog ffies geduld...

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/tSE2p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Geduld?? Hup schiet op … … enne niet alleen op hyves …

Super joh dat hij het zo leuk vond… en lekker veel nieuw speelgoed… kijk er hier ook al naaruit… nog ruim een maand!

Oké, zal ook op ikkeben proberen om foto’s te plaatsen. Voor alle niet-hyvers onder ons…

Ja, nieuw speelgoed is zo leuk! Was ook heel welkom hier, Erik raakte een beetje uitgekeken op het baby-speelgoed.

Een maandje is zo voorbij mini-boy. Voor je het weet zit Jurian lekker met taart te smeren. Leuk! Ben je al bezig met de voorbereidingen?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

hahaha ben elke week wel wat aan het verzinnen…
*Nijntje kaart aan het ontwerpen
*Nijntje slingers/toeters/zakjes/ballonnen besteld (www.tuf-tuf.nl)
*De uitnodigingskaart is bijna klaar
Dus het moet goed komen denk ik… nu nog mooi weer… en een gezellige Jurian

Leuk! Ik herken het, haha. Enne…de uitnodiging ook even scannen en dan hier plaatsen hè?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker