Nutrilon 3

Ik vond het in het begin ook vreemd om melk in de tuitbeker te doen. Eerst deden we er ook alleen ander drinken in dan melk. Maar ja hij is er tenslotte niet voor gemaakt om alleen maar dat soort dingen int e doen. Dus toen het drinken uit de tuitbeker eenmaal goed ging zijn we er ook gewoon de melk in gaan doen.

Erik wordt bijna 1 jaar, dus mooie gelegenheid om vanaf die tijd de spenen weg te gooien Een dreumes uit een papfles drinken kan dan echt niet meer hoor

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Nee? Oh jee. Dus ik zit vanaf maandag 's ochtends aan een bordje pap? Blegh. Maar vast gaan oefenen dit weekend dus…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

En jij maar denken dat het leuk is dat Erik maandag 1 jaar wordt

Gelukkig ben je altijd vrij op maandag, heb je er alle tijd voor

Groetjes,
Sandra

Lilypie

En bedankt hè. Haha! We beginnen morgen al hoor, gewoon lekker van een bordje vanaf nu. Ben benieuwd!

Groetjes!

succes ermee Mriek, ben benieuwd wat tie d’r van vind. zorg maar vast voor een hoop doeken om je heen hihi

liefs,
Rinske

quote:
Nee? Oh jee. Dus ik zit vanaf maandag 's ochtends aan een bordje pap? Blegh. Maar vast gaan oefenen dit weekend dus......

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZSPRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Tuurlijk, het is een paar dagen wennen, maar daarna gaat dat bordje pap
minstens net zo snel naar binnen als de fles.

M.

We zullen zien. Goh, dat dat soort kleine dingen dan toch weer spannend kunnen zijn hè…

Groetjes!

Wat goed van je Mriek dat je morgen meteen gaat beginnen.

Ben erg benieuwd hoe het gaat, maar heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.

Enne nieuwe dingen bij zo’n kleine vind ik ook altijd spannend hoor. Net als vanmorgen met de halfvolle melk. Het is toch altijd weer even spannend hoe zo’n kleine daarop reageert.

Succes!

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/oOyFp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Gewijzigd door - Sandra1980 op 05 Jun 2009 21:09:49

Wat goed van Tim… mmm hopelijk dan toch een echte tweelingbroer zodat het hier ook goed gaat komen (en bij Erik)…

Leuk Mriek pap uit een bordje … veel gezelliger!! Jurian eet dat al vanaf hij pap mocht krijgen want al die verschillende spenen daar kreeg ik een rambam van… en net wat Marsel zegt … het gaat net zo snel als de fles!

quote:
Hij heeft alleen wel minder gedronken. Van de opvolgmelk dronk hij altijd 180+6 bij zijn boterham. Die ging altijd helemaal leeg en nu had ik 200 cc halfvolle melk in zijn fles gedaan en daar dronk hij 150 cc van op. Maar goed 150 cc vind ik ook prima. Het ging er achter elkaar in, dus hij lust het in ieder geval wel.

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/oOyFp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Jurian drinkt altijd 120cc dus hij doet het prima de Tim. Vind het altijd een hele hap wat ze krijgen brood/melk.

Vanochtend de pap in een bordje gegeven en ging super! Erik wachtte geduldig (jaja!) tot ik het klaar had en at het binnen 10 minuten op zonder te knoeien. Maar één ding: wat meurt dat spul! Het is net stopverf. In de fles viel dat niet zo op, maar getver. Dat ze dat lusten. Verbaast me niet dat Morgan het niet blieft Michele.

Groetjes!

ik lig hier helemaal in een deuk Mriek ik zie jou al op een kilometer afstand zitten zodat je nog net dat lepeltje naar zijn mond kan brengen hahahahha.

Maar maak jij hem nu hetzelfde klaar als in de fles? Ik denk dat ik er ook aan moet gaan geloven maar vindt de fles 's morgens toch wel heel makkelijk

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Had haast een knijper op m’n neus gedaan, haha.

Ik maak eerst de melk warm, die giet ik in een bordje en dan net zolang pap erbij gieten tot het een papje is. Er gaat meer pap in dan in de fles, dat wel. In de fles heb ik het nooit zo dik, want dan kwam het niet goed uit de speen.

Groetjes!

Wat super Mriek dat Erik het zo goed gegeten heeft.

Echt heel fijn…enne nog maar 1 nachtje slapen

Groetjes,
Sandra

Lilypie

I know…

Groetjes!

Hey Mriek… weet je dat er met de 12 maanden weer een ander bambix is … weet even niet welke… maar kijk er zelf wel naaruit om deze te gaan proberen. Hij lijkt mij nog beter voor ontlasting… dat is hier nl nog drama!

Morgen hier de weegdag… denk dat hij ver boven zijn broers zit?! Wanneer moet Erik nu?

Gewijzigd door - mini-boy op 09 Jun 2009 20:46:10

Ik weet het mini-boy; Erik zit sinds afgelopen weekend op de meergranen-bambix (die vanaf 12 maanden dus). Hij eet het net zo prima als de andere. Hopelijk zal het voor de ontlasting van Jurian goed werken! Nog even aftellen, dan mogen jullie ook hè?

Laat je even weten hoe het met Jurian ging op het CB? Vandaag een afspraak voor Erik gemaakt, wij moeten nu aanstaande vrijdag. Wel naar een andere locatie, want die bij ons was volgeboekt om het zo maar te zeggen. Ach, zal wel. Maakt mij niets uit. Ik heb m’n schoonmoeder meegevraagd, leek haar wel eens leuk.

Spannend, ben benieuwd hoeveel Jurian en Erik nu wegen en hoe lang ze zijn!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

We zijn vanmorgen geweest…

gewicht 10,2 kg / lengte 79cm / hoofdomtrek 49cm. Laat het vrijdag ook van Erik weten … ben benieuwd wie de winnnaar van ons 3 is

Wel hadden ze zorgen om het ruggetje van Jurian … zit boggelen in. Nu moet hij binnen maand terug. Mag ik nu niet meer fietsen met hem en hem op de grond leggen ipv laten zitten… (hij zit ook niet super hoor)… Vind het wel erg jammer… is er iemand met ervaring hierin?

Gaat hij nog niet zelf zitten mini_boy? want hoe wil je dat anders tegenhouden? en moet je verder niets doen? Ik zou zelf de ha er even na laten kijken want zo zit je een maand in onzekerheid

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Nee hij gaat niet uit zichzelf zitten … dat is juist het probleem … wij stimuleren hem waarschijnlijk te veel waardoor zijn rugwervel overbelast is geraakt en hij een kromme / boggel in zijn rug heeft.

Heb voor volgende maand een extra afspraak gekregen op het cb omdat ze het zelf graag in de gaten willen houden. Hoef hiervoor niet naar ha want het was duidelijk te zien die boggel…

Wat wel jammer is dat hij een ‘slome’ is in de ogen van cb (heeft ze niet letterlijk gezegd hoor!) maar onze eigenwijsje doet daar helemaal niks zit met open mond passief te kijken… en thuis rolt hij door het huis / doet klappen in zijn handen / met blokjes slaan / en zwaaien als we doei zeggen… Tja komt gelovig over als hij daar niks doet grr…