De foto’s staan op m’n hyves! Zal later proberen hier ook een paar te posten, waarschijnlijk maak ik daarvoor even een nieuw topic aan in mama’s hoekje ofzo. Wordt vervolgd!
Groetjes!
De foto’s staan op m’n hyves! Zal later proberen hier ook een paar te posten, waarschijnlijk maak ik daarvoor even een nieuw topic aan in mama’s hoekje ofzo. Wordt vervolgd!
Groetjes!
Deze bedoel ik… mama_snoekie (van je vraag bij dreumus/kleuter 1-4 jaar)

Gewijzigd door - mini-boy op 15 Jul 2009 14:07:55
Leuk dat dit topic nou weer naar voren is gehaald, Nora is vandaag 10 maanden en we zijn sinds een aantal dagen over op Nutrilon 3. Weet niet of ze dit op de creche ook krijgt, morgen even navragen.
Als ik het lees van het zoeter maken, neig ik ernaar om haar pap sochtends met de 10 maanden poeder te maken, later mag ze ook best een schepje suiker door de pap. Dan maar weer wel terug naar 2 voor de avondfles…
Geven jullie allemaal gewoon nog 2 aan de babies van 10 mnd+? Ik zat nog niet op 't forum toen dit onderwerp aan bod kwam…
Haha, nee… ik ook niet!
Maar ik ben in ieder geval nog niet over op nummer 2 terwijl Seth al wel 6 maanden is geweest, dus volgens mij hoef je dat niet perse gelijk te doen!
Liefs, Anne
Omdat ik geen zin had in mogelijke problemen zijn wij dus weer terug gegaan naar nummer 2. Toen Tim 11 maanden was moesten we weer naar het CB en toen werd er aangegeven dat we met halfvolle melk konden beginnen. Dus nog eventjes door op 2 en daarna de halfvolle melk ging hier prima.
Groetjes,
Sandra
Wij zaten ook eventjes op de 3 en toen toch maar terug naar de 2 gegaan. Met één jaar zat Erik op de gewone melk en nu dus nog steeds. Geen problemen gehad met de overstap.
Groetjes,
M
Hier dus nummer 3 nooit in huis gehad dankzij jullie!! enne… nu drinkt Jurian zijn halfvolle melk, alleen wel lauw helemaal koud lust hij het niet!

Ik heb het vanochtend nagevraagd op de creche, en ze gebruiken inderdaad tot het eerste jaar Nutrilon 2 en daarna proberen ze koemelk. Thuis dus maar de 3 opmaken in de pap 's ochtends en weer lekker een 2 kopen voor haar avondfles!
Toch handig, zo’n forum…
Meiden…deze topic is heel lang en ik kon even niet goed jullie reacties terugvinden op de Nutrilon 3. Die geef ik sinds Eva 10 maanden is ook aan haar. Op het kdv krijgt ze nu ik eraan denk al die tijd gewoon 2. Kan dat zo blijven dan? En wat is er ‘mis’ met die Nutrilon 3? Sorry dat ik het nog even vraag, maar kon het antwoord niet zo snel vinden!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Nutrilon 3 is zoeter en de overgang naar gewone voeding is hierdoor groter en soms ook moeilijker. Nutrilon 3 heeft geen meerwaarde verder om te geven aan je kleine meid… dus zou het thuis gewoon ook niet meer doen. Lekker op nummer 2 gaan zitten. Ook schijnt nummer 3 klontiger te zijn dus moeilijker te mengen…
kortom : wij hebben nummer 3 niet in huis gehad door de situatie van deze topic en zoonlief heeft niks gemist en drinkt nu lekker gewone melk!!
Begreep dat dit ook op bijna geen enkel kdv wordt gegeven en ze altijd tot 2 blijven gaan en dan over naar gewone voeding.