Heee aller liefste dames van de hele wereld hahaha!!
Bedankt voor jullie steun vandaag!
In eerste instantie moesten we gewoon blijven, maar aangezien ik daar best wel op tegen was, heeft er een extra vrouw even naar Noahs pielie gekeken vanmiddag om 4uur en overleg heeft gepleegd met de dokter die de operatie heeft uitgevoerd, mochten we toch eindelijk lekker naar huis.
We hebben meteen maar gegeten bij mn ouders, en NU zijn we thuis…
Noah slaapt op de bank nu, het mannetje is kapot gebroken en helemaal uitgeput.
Hij heeft de hele dag verder lekker gespeeld, en is super goed te pas.
Alleen als je zn luier moet verschonen, is het een ware ramp, want tuurlijk dat doet hem zeer… er komt opeens lucht bij en dat zal wel prikken/branden.
Zn pielie ziet er ook nog heeeeeeeeeeeel erg opgezwollen en blauw/rood uit, maar daar hebben we diclofenac voor gekregen wat we straks nog even in zn bibs moeten doen samen met een paracetamol.
@ Inge: Chris heeft het behoorlijk moeilijk gehad om Noah zo achter te laten… die 10 min. dat ik buiten wachtte waren echt de langste 10min. ever!
Chris kwam naar me toe, en begon te huilen… pff we hebben nog nooit zoveel gehuild als vandaag.
Als ouders zijnde sta je machteloos hè… ze regelen niks voor je, behalve eten, en verder moet je je dag maar door zien te komen… als het slecht weer was geweest hadden we de hele dag binnen op een klein kamertje moeten zitten, maar gelukkig is het hier stralend weer, en hebben we veel buiten kunnen spelen…![]()
Maar het is verder echt een hersendoder hoor, zon saai ziekenhuis. Noah mocht eigenlijk de afdeling niet af, want hij mocht niet zoveel lopen.. Nou sorry hou jij zon kleintje van 2.5 bijna maar eens tegen om NIET te lopen.
Mn ouders kwamen en hebben Noah zo meegenomen naar de kantine om een ijsje te halen… de diensdoende afdelings assistente liep toch overal en nergens en lette verder toch niet op dus we konden gewoon gaan hahaha…
Maar goed… ik zal stoppen nu… we zijn alle 3 kapot… Jaa nr 4 is nog steeds druk aan het bewegen, dus moe is hij zeker niet…
@Michèle: Ja ik twitter ook idd…
Kun jij mijn twitters lezen dan??
Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 22 Sep 2010 18:46:21