Noah nu ècht geopeerd gaat worden UPDATE

Nou hij mag juist niet zo lang in bad… hij mocht even onder de straal, maar niet te lang want dan zou het ook niet zo snel drogen…

Liefs, Melanie

Duurt het trouwens lang voordat het minder gevoelig is?? Of voordat het minder gezwollen is??

Liefs, Melanie

Jaa dat lijkt mij ook Sannn, zou niet willen dat alles ook ontstoken word etc…

De artsen zeiden dat het na een week al beter uit zou zien… maar ja dat zullen we dan maar zien…

Liefs, Melanie

Nou… we zijn BIJNA een week verder… 5dagen nu… en t gaat volgens mij wel redelijk met Noahs pielie…
We zijn 1x terug geweest naar t ziekenhuis omdat het gaasje vast bleef zitten aan een hechting.

Noah wil nog niet hebben dat zn luier afgaat, maar goed we kunnen niet anders en dat moet hij ook maar accepteren.
Hij heeft Dinsdag voor t laatst echt gedouched… Ja sorry best smerig maar goed, zo vies worden ze ook nog niet… en we hebben veel binnen gezeten.

Maar aangezien ik het NU toch echt wel nodig vondt om hem te douchen, staat papa nu met hem onder de douche… Het was even flink tegensputtelen, maar volgens mij zoals ik hoor, heeft ie er nu wel plezier aan… Maar ja hoe gaat het met afdrogen? Dat is afwachten.

We hebben er vettegaasjes op nu, (en dat mocht al na dag 2 eraf), dus het is eigenlijk niet meer nodig, want het moet eigenlijk nu gewoon drogen.
Maar ben zo bang dat zn pielie vast blijft zitten aan zn luier, en dat wil ik liever ook niet, aangezien zn eikeltje vanochtend ook bloedde… tja papa trok het gaasje iets te snel eraf… maar ja het is zn eikeltje, en dat heeft nooit bloot gelegen, en nu opeens wel, dus daar moet zoals ik op internet lees een soort van eelt opkomen.
Verder ziet zn pielie er wel redelijk mooi uit, voor zover een pielie er mooi uitkan zien na een operatie en in het algemeen natuurlijk haha…

Over 5weken vanaf nu moeten we terug komen voor controle 2 of 3 november… Als ik het goed heb.
Maar ja dat duurt nog even…

( ik hoor ze boven lachen en doen, goed teken!!)

Liefs, Melanie

Ging het douchen inderdaad goed? En het afdrogen? Ik vind het maar sneu voor Noah, maar ja…het is voor een goed doel Hopelijk zit er snel een beetje eelt op (wat moet ik me daar bij voorstellen…haha) en neemt de pijn af.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja het afdrogen ging redelijk… Hij had een luier aan onder de douche, die mag echt niet af… en nu moest er eerst dus een droge luier om… nou ff snel hups 123… maar dat vindt ie niet echt prettig…

Ik laat hem eigenlijk nooit zo in zn blootje lopen, omdat hij niet wil dat zn luier af gaat…
Ik weet ook nog niet of ik hem Woensdag weer naar de psz moet brengen… ze gaan heel vaak naar buiten, en vaak zit dan alles onder het zand… ook zn pielie… en dat heb ik echt liever niet, en stel dat ie gepoept zou hebben, dan zou hij het helemaal niet toelaten dat anderen hem verschonen…

Liefs, Melanie