hahahahah ik kom even niet meer bij, tja snap je reactie wel hoor zou er ook pissig van zijn, maar hoe je het dan hebt opgeschreven. Waar je wel rekening mee moet houden is dat ze nooit exacte tijden kunnen noemen. In mijn ervaring ga je naar een besnijdenis dezelfde dag naar huis, dus dagbehandeling, maar ja kan natuurlijk zijn dat ze iets tegenkomen wat ze niet verwachten, dat de operatie toch anders liep dan verwacht. Maar d’r zijn toch niet altijd duidelijke richtlijnen voor! Als jou kereltje al binnen een paar uur rondloopt en alles goed is kun je best nog naar huis worden gestuurd hoor! Zou het gewoon afwachten dus!
Noah nu ècht geopeerd gaat worden UPDATE
in princiepe gaan ze dezelfde dag naar huis mits er in de familie voorkomt dat er veel en lange nabloedingen zijn bij wonden of operaties althans dat is hier gezegd
mijn tweede zoon moest om die reden ook een nacht blijven omdat de oudste een flinke nabloeding had na de operatie en toen voor een tweede keer onder het mes moest.
maar in princiepe mag hij verder gewoon dezelfde dag naar huis.
before you judge me, try hard to love me
@ melanie gelijk heb je hoor. Mervin haat ziekenhuizen maar hij heeft op een paar uur in de nacht na de hele week aan mijn bed gezeten met de bevalling en het is bij het laatste onderzoek bij de gyno dat ik zoiets van het gaat wel alleen anders was ie ook mee gegaan.
Groetjes,
Michèle

Ik wil hem het liefst nog helemaal niet voorbereiden om een nachtje te blijven slapen…want als jij echt niet wil, dan gebeurt het ook gewoon niet.
Maar ze vertelde wel dat hij een nachtje moest blijven… Maar dat ging ze nog wel overleggen met de arts smiddags…
Liefs, Melanie

Ook dit ziekenhuis staat niet bekend om zijn goede kwaliteiten helaas…
In dit ziekenhuis is een keer een brand geweest in een operatie-kamer, waarbij een vrouw die geopereerd werd levend is verbrand… ze kon zich totaal niet meer bewegen door de narcose, maar was wel bij.
Het liefst rijdt ik naar Enschede, daar ben ik zelf ook geopereerd geweest aan mn schouder… maar goed… kan er nu niets meer aanveranderen helaas…
Maar bedankt voor je tip Sann, ik zal dat maandag maar even kopen…
Liefs, Melanie

Ovemorgen is het dan zò ver… spannend spannend spannend…
Ik heb veel gelezen op internet en dat stelt me ergens ook wel gerust…
Ik ben Noah er nu op aan het voorbereiden, en hij zegt nu ook zelf dat hij woensdag naar t ziekenhuis gaat, bij papa op schoot gaat slapen, en dan zn “pielie mooi maken”… Dus dat scheeld al een hele hoop natuurlijk.
We hebben vandaag ook nog even geoefend met het maskertje en de plakkertjes die hij op krijgt, en hij vindt het allemaal leuk en mooi…
Volgens mij is mama diegene die zich het drukst maakt, en morgen nacht totaal niet kan slapen hahaha…
Maar goed, we zullen het zien, ben NU eindelijk een stukkie rustiger dan eergister en gister… maar dat neemt niet weg dat ik nog wel ergens in mn achterhoofd met een raar gevoel zit… Je kind word wel geopereerd…
Ik heb vandaag ook nog even gelopen met het idee, om het maar af te blazen en het pas te doen, als Noah oud genoeg is en het zelf ook WIL… Maar daar schieten we ook niets mee op…
Liefs, Melanie

Meid blijf in ieder geval gewoon adem halen. Noah is zo te horen heel goed voorbereid enne ze kunnen het beter nu hebben dan straks want dan heb je weer kans dat ie oud genoeg is dat ie wel angst kan krijgen. Het komt allemaal goed.
Groetjes,
Michèle

Ja dat is ook zo Michèle… Weetje waar ik nu het meest mee zit? Dat ie zn pap niet mag sochtends… we proberen hem straks wel zo laat mogelijk wakker te maken… 7uur moeten we er zijn, dus ga hem rond half 7 wakker maken… het is maar 5minuten rijden vanaf hier… hij mag helemaal niks meer drinken ook vanaf dat moment…
Of ik moet hem om half 6 al wakker maken, maar dan mag hij nog alleen maar ranja of iets anders vloeibaars drinken tot 5.45uur… dus ook dat heeft denk ik niet veel zin.
Ik kan hem denk ik dus beter om half 7 wakker maken, en daarna doorrijden naar t ziekenhuis… zodat hij er verder ook niet bij na denkt…
Pff sneu hoor… maar goed net wat je zegt, zal wel goed komen!
Liefs, Melanie

kun je hem in bed niet iets laten drinken dat hij weer verder slaapt of trapt hij daar niet in?
before you judge me, try hard to love me
Ik denk niet dat hij daar in trapt mama van 3 jongens!
Dan zou ik hem om kwart over 3 / half 4 wakker moeten maken, even zn pap drinken, maar dan denk ik dat ie helemaal niet meer slaapt…
Vanaf kwart voor 4 mag hij niets meer eten n.l
en tot kwart voor 6 heldere vloeistoffen zoals water/thee etc…
maar ja dan is hij nog niet wakker… dus denk dat ik hem gewoon vanavond zn laatste pap geef zoals altijd… en dan maar zo laat mogelijk wakker maak morgen ochtend, zodat we in 1x door kunnen naar t ziekenhuis!
Liefs, Melanie

Kan me heel goed voorstellen dat je er ontzettend tegenop ziet. Het is niet niks om je kleine onder narcose te zien gaan. Idd wil je griepjes al van ze overnemen, dus dit helemaal.
Gelukkig dat Chris toch mee gaat. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat hij meegaat. Ook al houd hij niet van ziekenhuizen, Noah gaat er ook niet voor zijn lol heen. Dus hij moet zich er ook maar even overheen zetten. Heeft hij uiteindelijk nog de hele dag vrij genomen? Hoop het wel voor je, want idd is het wel fijn als hij er gewoon de hele dag is voor Noah. Ondanks dat jij er natuurlijk ook bij bent.
Wel fijn dat Noah er zo goed op reageert dat hij morgen naar het ziekenhuis moet. Weet je inmiddels al wat meer over het blijven slapen? Belachelijk dat ze daar nu ineens mee komen. Idd als jij dus niks had gezegd dan had je dat dus mooi niet geweten. Dat kan toch niet, echt te zot voor woorden.
Heel veel sterkte voor morgen en ik hoop dat het allemaal meevalt.
Groetjes,
Sandra
Ik weet om heel eerlijk te zijn niet of Chris nu een hele dag vrij heeft of niet… Ik neem aan van wel…
Ook denk ik dat het ziekenhuis gewoon zegt dat Noah een nachtje moet blijven voor als er complicaties optreden, dat het dan niet tegenvalt dat wanneer wij ervan uitgaan dat ie niet hoeft te blijven…
Normaal gesproken mogen ze gewoon diezelfde dag weer mee naar huis… In de brief staat ook wel dag-opname (geen nacht) ipv 2dagen opname…(1nacht).
Ik ga er stiekem toch wel vanuit, dat ik mn ventje lekker mee kan nemen naar huis, maar mocht het wel zo zijn dat hij moet blijven… ben ik daar nu ook op voorbereidt. Al mogen ze Noah soavonds wel weer onder narcose doen, want slapen doet ie toch niet in een vreemd bed…hihihi!!
Liefs, Melanie

@ Melanie ik zou hem inderdaad ook laten slapen en in het ziekenhuis vragen of hij eventueel een slokje water zou mogen. Zeker als je er toch zo bent. En hopelijk is ie als eerste aan de beurt en staan jullie snel weer buiten om lekker naar huis te gaan.
Groetjes,
Michèle

Hahaha Duim maar heel hard…
Morgen probeer ik wat van me te laten horen, heb internet op mobiel, maar of het allemaal lukt weet ik niet… anders word het als Noah naar huis mag savonds…
Liefs, Melanie

meid hou jij je morgen nou maar eerst met je kleine man bezig wij zijn er later ook nog wel.
Groetjes,
Michèle

Goedenmorgen lieve mensen!
Ja het is nog vroeg… En ben er al bijna een uur uit… pff wat een tijdstip zeg!
Ook Noah was al even wakker, maar die heb ik nog even kunnen bijpraten dat ie moet slapen. Met 15 min. gaat hij er uit… en gaan we weg…
Ik vindt het zooo spannend… Maar gelukkig al minder eng dan voorheen.
Ik was gister avond gewoon misselijk van het zenuwachtig zijn… Zou Noah dat merken?? I don`t know…
We zullen zien hoe het gaat vandaag… Denk zelf (en hoop zelf) dat ie weer mee mag naar huis… Ook de operatie straks zal niet zo veel tijd in beslag nemen, alhoewel het heel precisie werk is natuurlijk.
Heb al veel verhalen gehoort over de aller lichtste vorm van hypospadie zoals Noah dat heeft… Een kromstand aan de eikel dus, en een gespleten voorhuidje.
Jullie horen nog wel van me…
Thnxxxxx voor het duimen lieverds, en duim nog even mee dat ie alles goed gaat, en mn kleine vent mee mag naar huis!!
Liefs, Melanie

Hopelijk is Noah al geholpen of wordt ie geholpen en zijn jullie straks lekker onderweg naar huis.
Vertroetel hem maar lekker.
Groetjes,
Michèle

Jullie zijn al in het ziekenhuis, maar wilde nog even laten weten dat ik aan jullie denk.
En ik ga zeker duimen dat alles goed gaat en Noah toch lekker met jullie mee naar huis mag.
Heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra