Sorry kon mn oude topic zo 123 niet vinden, maar we hebben de brief van het ziekenhuis ontvangen.
22-09 word Noah verwacht om jawel 07.00uur sochtends!!!
Vanaf 03.45 mag hij niets meer eten, en tot 05.45 mag hij alleen nog Ranja, Thee Appelsap, bouillon, water, koffie of thee drinken… tjaa koffie krijgt ie sowieso al niet… beetje raar dat dat erop staat…
Ik ben zoooo zenuwachtig… en zie er behoorlijk tegenop…
Chris zei gister al tegen mij, Ik ga niet mee hoor… waarop ik boos werd en zei Natuurlijk wel, je zoon word geopeerd hoor! doe even normaal wil je…
maar hij bekende dat hij het niet kon aanzien, als zn zoon word weg gebracht en onder narcose gaat… nou ook ik vindt dat moeilijk, en heb het liever helemaal niet… maar we doen het voor hem voor later… Dan ziet zn piemeltje er straks normaal uit… (tja nu ziet het er ook wel normaal uit hoor), alleen met 2 losse flapjes ipv 1 geheel…
Pffffffffffff, nou mag ik echt gaan oefenen met het kapje wat ik gekregen heb van t ziekenhuis… voor de narcose…
We gaan het nog wel even hebben over de ruggeprik want dat vinden we echt niet nodig…Hij krijgt al een paracetamol voordat ie geopeerd gaat worden, daarna een kapje om te slapen, tijdens het slapen een infuus en daarna nog een ruggeprik… dat is me iets te veel van het goede… En de arts die de operatie uitvoert heeft ons gezegt dat ie er na de operatie weinig last van zal hebben… tuurlijk wel wat branden tijdens het plassen, maar verder niet…
Wil mn kind niet helemaal vol laten proppen met medicatie…En het zal voor hem ook aan trauma zijn als hij wakker word, en zn benen niet kan bewegen… dat vinden wij zelfs nog eng als dat ineens niet meer doet, laat staan voor een kleine uk die er al niets van snapt…
Ik wou dat ik voor hem in de plaats mocht joh!
Kennen jullie dat? Liever jezelf dan je kind?
Pfff… bah bah bah!!
Ik ga gauw afwassen… dan denk ik er even niet aan!
Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 17 Sep 2010 10:34:39