Namen

Hoi Gytha,

Dat is inderdaad wel heel erg toevallig. Ik vind die twee namen ook wel erg leuk bij elkaar passen. Bij de eerste waren we er ook zo uit, helaas is dat nu niet zo. Heb ook van anderen gehoord dat ze dat wel een leuke combinatie vinden. Wie weet gaan we het wel zo leuk vinden dat we er voor gaan. Nu blijft het nog wikken en wegen tussen de namen.

Groetjes Spruit

En als de tweede een jongen is Gytha, wordt het dan een Milan?

Groetekes, Sje

Hoi,

Klinkt wel goed hahaha, Gytha!!

Groetjes Spruit

hahahahah nee nee meiden, als dat zo was had ik dat jullie niet verteld he!
Ben niet blond haha
Vis nog maar even door meiden! Jullie hebben nog de tijd tot half april!

groetjes Gytha

Hoi,

MMM jammer vind het wel een leuke combinatie haha.

Nou wij gan denk ik ook niet voor Lieke, Lisanne past denk ik toch beter bij ons, Dus wie weet komt de combinatie er hier ook niet

Maar we we zetten nog niks vast. Duss haha heel misschien.

Groetjes Spruit

mega meiden… als er hier ooooooooooooiiiiiiiiiiiittttttttt nog een kleine bij komt roep ik jullie in… geweldig!

tja spruit vreselijk dat jij mijn naam niet mooi vindt ga er echt gebukt onder…

ik denk dat je helemaal niet meer twijfelt welke naam het geworden is en je probeert ons nog effe in de waan te laten… maar zou wel mooie comedi zijn als je met een hele andere naam komt aandraven als de kleine er is!

hier dit weekend een meisje geboren die heet evy… super leuk! maar het blijft persoonlijk wat iemand leuk vind…

Hoi,

Ja wie weet, we kunnen nog alle kanten op, hebben de kaartjes nog niet besteld haha. Dus wie weet, maar ik denk wel dat we er voor 95% uit zijn en dat vinden wij wel erg prettig! Noemen de naam nu ook steeds vaker hard op en dat werkt ook zeker om er aan te wennen.

We hebben nog enkele weken te gaan.

Laat het jullie zeker weten als het zo ver is.

Wat vinden jullie er trouwens van om je kindje te vernoemen naar oma, en of tantes? Tweede en of drede naam.

Groetjes Spruit.

hoi spruit!

ligt er een beetje aan,

welk naam het is: bv : mijn nichtje is vernoemd naar haar oma en die heet diane - elizabeth truusje, dus dat is niet echt leuk,

maar mijn zus die is vernoemd naar onze oma die heet danielle anna chantal, dat klinkt al wat leuker,

mijn vriend en ik gaan ons kindje dan ook vernoemen met een tweede naam die heel mijn famieli heeft en daar was hij het mee eens, dus het kan wel!
en jullie zijn nog altijd die laatste die beslissen of je het doet of niet doet!

succes, xx, Eva.

Gewijzigd door - Eva16 op 14 Dec 2008 10:44:12

Wij hebben de kinderen niet vernoemd. Zo zouden we ook nooit scheve gezichten krijgen over de volgorde van de namen en wie er wel of niet vernoemd werd. Ze hebben gewoon 1 naam en klaar ermee.

Groetekes, Sje

Hoi,

Nou wij gaan ons kindje wel vernoemen, vinden de namen wel leuk achter elkaar klinken. En ze zijn ook wel redelijk modern, haha.

Groetjes Spruit.

vernoemen hebben wij ook gedaan… vind het wel wat hebben… pech van die scheve gezichten! onze keus hoeft niet de keus van een ander te zijn… en erg kinderachtig als je gezicht daarvan al scheef moet gaan hangen…! een volgende ooit gaan we zeker weer vernoemen…

vernoemingen hou ik ook persoonlijk niet zo van!

mn vader heet zelf henk en mn moeder hennie…

zou wat worden…
hendrikje
hendrik
hendrika
hendriette

zoiets? nee dankje!

blijven liever bij onze namen die vast staan!

gegroet,

dani

quote:
vernoemingen hou ik ook persoonlijk niet zo van!

mn vader heet zelf henk en mn moeder hennie…

zou wat worden…
hendrikje
hendrik
hendrika
hendriette

zoiets? nee dankje!

blijven liever bij onze namen die vast staan!

gegroet,

dani

het gaat niet om de voornaam,
Bijv: mijn overgrootoma oma en moeder enzo heten adriana van hun tweede naam
en mijn opa vader en broer enzo heten adriaan van tweede naam, een familienaam noemen ze dat ook wel. maar de eerste naam bedenk je gewoon lekker zelf.

xx. eva.

Hé wat leuk, Adriana is ook een van mijn doopnamen.

Groetekes, Sje

hihi :smiley:

Hoi,

Nog een paar weekjes en dan is het zo ver, maar die naam haha ja we vinden het
en mooie naam , maar er blijft schommeling. Ik denk als het kindje geboren is en we het een , de naam geven we er pas echt achter staan. Waarom vinden we het deze keer zo moeilijk???

Zijn er meer mensen die zo lang twijfelen bij een naam?

Wil iedereen prettige kerstdagen wensen!!!

Groetjes SPruit

Oh wat een inkoppertje: ik zou voor Sinter gaan als ik jullie was!

Nee hoor, zonder gekheid, ik zal eens mee gaan denken.

Groetekes, Sje

Hoi,

Jongens namen vind ik niet zo moeilijk.

Dit vind ik wel leuke jongens namen:
Lucas
Milan
Mart
Stan
Tygo

Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Spruit.

Gewijzigd door - spruit op 25 Dec 2008 23:03:48

He Spruit. Een leuk topic dit, ik heb het even helemaal gelezen
Ik heb nog de suggestie om Lisan als tweede naam te doen. Dat hebben wij ook gedaan. Wij vonden een naam heel leuk maar we vonden dat die veel te veel voorkwam dus is het zijn tweede naam geworden. Zijn eerste naam is iets minder voorkomend maar vonden wij ook heel leuk.
Succes ermee,

XxX Rammetje

Hoi,

Klopt dat kan inderdaad ook nog een optie zijn. Maar we hebben al een tweede naam.We zitten zelf nu aan Lisanne te denken. Vinden we ook wel een erg leuke naam. Het blijft gewoon moeilijk vinden wij, Gelukkig zijn we er nu wel redelijk uit. Zelf vind ik lissy ook nog een leuke naam. Welke naam vind jij het mooist en het beste bij Milan passen?

Groetjes Spruit