persoonlijk vind ik van die 2 namen Lisanne leuker dan Lissy… en bij Milan ook leuker (Lisanne).
Namen
Ik vind Lisanne wel leuk, Lissy niet zo. Doet me denken aan één van de nichtjes van Kwik Kwek en Kwak…
XxX Rammetje
Kwik, Kwek, Kwak, Milan en Lissy.
Nee, klinkt niet tof zo bij elkaar inderdaad!
Groetekes, Sje
Hahaha,
Nee dames het is nog rusdtig, wel last van veel harde buiken. En af en toe steken in mijn onder buik. Hoop dat ik vannacht wel wat beter slaap.
Ze dachten telkens dat ze eerde zou komen, nou daar ga ik dus ook eigenlijk een beetje vanuit en dat hoop ik ook wel. Nou zul je zien dat ze te laat komt. haha Neeeee.
Groetjes Spruit
Nou ja, tot ze komt in elk geval elke dag hier even melden zodat we weten wanneer we ongeveer tante gaan worden.
Groetekes, Sje
Hey,
Nee vandaag is ze nog lekker blijven zitten!!!
Ben wel benieuwd hoe het deze keer zal gaan beginnen.
Groetjes Spruit.
Nou laten we het zo stellen: het begint in elk geval niet zoals het in een film altijd onwerkelijk begint. Dat je bijv. reageert alsof je eerste wee meteen perswee is die niet weg te puffen is.
(Ik vind dat altijd zo onnatuurlijk en overdreven zoals in een film een bevalling altijd begint, dat zo’n aanstaande moeder meteen nauwelijks meer kan staan en meteen naar adem begint te happen. Snap niet dat filmmakers daar nog geen verandering in aangebracht hebben).
Groetekes, Sje
zet hem op meis!
En je hebt hier wel een meldplicht hoor!
Zeker naar al de digitale tantes!
groetjes Gytha
Hey,
Nee is inderdaad onwerkelijk, hoe de bevalingen in films beginnen. Bij mijn eerste heb ik er 25 uur over gedaan. Het begon met wat bloed verlies en lichte weeen. Ben nu wel benieuwd of het zo weer begint of misschien breken nu wel eerst mijn vliezen.
Maar tot nu toe nog niks en ik zit ook nog niet op de uit gerekende datum, maar omdat ze steeds dachten dat het eerde zou komen, ga ik er eigenlijk ook wel van uit. Iemand ervaring met een tweede bevalling?? Komt dat vaker eerder?? We zien wel.
Groetjes Spruit
Meissie, je moet op 24 januari bevallen! Toen is mijn jongste 4 jaar geleden ook geboren. En weet je wat zo leuk is aan 24 januari? (Dat lazen wij in die week ook pas in het nieuws) Het schijnt statistisch berekend de meest vreselijke dag van het jaar te zijn. Ze hebben van alles bij elkaar uitgerekend: dip in financiën na de feestdagen, dip in volhouden goede voornemens, het weer, en zo meer van die dip-dingen. Dus je moet het niet zien als pechdag zoals vrijdag de 13e.
Nou voor ons is 24 januari geen vreselijke dag, het is een hele feestelijke dag! Maar het is wel leuk om die bijbehorende nieuwsartikelen te bewaren voor in het plakboek.
Dus mocht je kleine mop die dag geboren worden, dan heb ik evt. een document met die nieuwsartikelen als je dat leuk vindt.
Groetekes, Sje
Hoi,
Wat leuk dat wist ik inderdaad niet, nou we zullen wel zien of die vreselijke dag voor ons ook veranderd in een speciale dag die je nooit meer vergeet.
Groetjes Spruit
hallo,
dik vind ik erg mooie namen
~voor een jongentje :
*Ettiene Makel
*Delano Quinto
~voor een meisje :
*Milou noa
Norma jean roep naam: Norma
groetjes