Namen

hoi allemaal,

we zijn weer met namen bezig om te verzinnen maar het is zo moeilijk.
Weet dat het persoonlijk is, maar willen jullie je mening er over geven?
We zitten zo te dubben.

Jongen: Devin (maar manlief heet dennis dus lijkt me niet zo’n goed iedee, naam vinden we erg mooi), Justin, Jelle

Meisje: Iris, danique, Lenthe

wat een verschil he tussen die namen. We kijken erg naar niet dezelfde voorletters en of het bij onze namen past!

Hebben jullie nog meer mooie namen?

groetjes Gytha

Esther!!!

(Ja, voor een meisje dan he?! Voor een jongen is dat geen gehoor! Die zou daarmee gepest gaan worden!).

Ik zou bij de meisjesnamen Lenthe af laten vallen als je al een Lieke hebt. Zit je meteen met dezelfde voorletters.

Groetekes, Sje

Norah is ook wel een mooie naam voor een meisje of Bram voor een jongetje!

Bram zou onze jongensnaam zijn geweest, maar we hebben 2 meiden gekregen.

Groetekes, Sje

hahah sje,
Dan kort ik esther af in Sje haha

nee lenthe denk ik dat afvalt idd ivm L van Lieke.
Bram vindt ik niet zoveel hahah hebben jullie dat ook, als je iemand met die naam kent, die niet zo leuk was, dat die naam al afvalt?
En dat is hier dus met Bram hahah

Als lieke een jongen was had ze quincy geheten, maar die naam wil ik nu niet past niet zo bij Lieke

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 15 Oct 2008 14:58:07

Als ik uit je rijtje met namen mag kiezen vind ik voor
een jongen Devin heeeel erg mooi!!
en voor een meid Danique

Maar denk nog effe met je mee:

Meisje: Fenna, Fardau, Serena, Merel, Gwen, Nicky,

Jongen: Ruben-Dylano Damién, Stefano, Thomas, Milan, Michael,

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gewijzigd door - MJ op 15 Oct 2008 15:21:07

Ja hoor kort maar lekker af Gytha! Hahaha!

Ik vind bij de jongensnamen Jelle beter bij Lieke passen dan Justin als ik heel eerlijk ben.

Groetekes, Sje

wij vonden Devin ook het mooist zou dat echt problemen opleven 2 in huis met voorletter D?
Thanks marianne, Milan vindt ik ook wel gaaf.

groetjes Gytha

ik vind Jelle een hele mooie naam. Wat vind je van Jente? Ik hoorde deze naam toevallig laatst.

Of Jinte, bestaat ook.

Groetekes, Sje

Natuurlijk vind ik Justin en top naam en Robin ook hahahaha
Maar het is ook best moeilijk
ehhh voor een meisje vind ik Danique erg mooi
En ja jongen vind ik Devin ook erg mooi

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

nee betekenis maakt mij niks uit hoor! kijk ik niet zo naar.
mijn man heet dennis en heeft maar 1 voorletter. bij onze tweede willen we ook 1 voorletter.

moeilijk moeilijk allemaal hahah.
en ja als we eruit zijn laat ik het jullie weten maar de naam nog niet! wahaha
lekker puh

groetjes gytha

voor een meisje zou ik danique kiezen, zelf vind ik Noa ene mooie naam voro een meisje maar heb zelf al ene andere naam voro een meisje , haha.

voor ene jongen vind ik Devin absoluut heel mooi! en Jelle ok. Jelle past inderdaad goed bij lieke.

veel succes met kiezen…

xx, Eva.

[img]http://bd.lilypie.com/SZtcp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

Meisjes naam: Kaitlyn , Ninthe,Sanne,Senna,Britt
Jongens naam: Dylan,Devin,Dylano

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Als je je kind maar geen Ziggy noemt als het een jongetje is! Die is hier een paar straten verderop geboren vorige maand. Zo sneu voor het kindje!

Groetekes, Sje

Ja, het is geen grapje. Het hangt met grote letters aan de voorgevel van het huis waar die arme kleine man woont! Brrrrrrrrrrrrrr…

Groetekes, Sje

ooo sje dat meen je niet wat een naam zeg! arm jochie!

groetjes gytha

Net zo stom als Ziggo voor de nieuwe kabel-dinges! Slaat ook nergens op.

Laasts zag ik bij ons in de buurt een geboorte bordje met de naam Cynzia (meisje) vind ik ook niet zo mooi.

Oh, ook zoiets! Af en toe kom je toch aparte namen tegen! Komt waarschijnlijk omdat mensen in steeds tropischere oorden op vakantie gaan!

Hier in de wijk ook een meisje “Myron” geboren. Moest ik erg aan wennen toen ik dat zag, maar op de een of andere manier vind ik het ook wel iets hebben. Tenminste als het als Miron uitgesproken wordt en niet als Meiron.

Hoewel het mijn keuze niet geweest zou zijn want wij hebben het met onze meiden heerlijk op de Hollandse-zonder-toeters-en-bellen-toer gegooid. Niet gek af te korten, niet gek op te rijmen, ze hoeven het nooit te spellen en ze worden er niet mee gepest. Heerlijk vooruitzicht!

Groetekes, Sje

Collega is ook pas bevallen van een jongen genaamd EPPO
Nou is toch ook vreselijk.

Wij vonden Djay erg leuk voor een jongen maar dat is inderdaad een tropische naam. Maar dat is Dewi en Nanik in principe ook.

Doei
Bianca