beter hoor rainboy ff wat bijtenken
groetjes wendy
Hier weer een hele rustige nacht. Lijkt erop dat Morgan ook haar draai weer gevonden heeft. Zelfs geneens een tullendienst.
Groetjes,
Michèle

Hier ook een heerlijk rustig nachtje manlief schijnt er om half 6 een keer uitgeweest te zijn maar heb er niets van meegekregen
Groetjes Michelle
Ik stond weer 2x voor niks naast haar bedje. De foon ging af, maar mevrouw lag gewoon te slapen. Bleek dat 'ie piepte omdat de baterijen op waren! Hahaha. We hoefden er maar 2x uit voor een speen. Ik ben dus 2x voor niks gelopen en papa 2x voor een speen. Het gaat nog steeds eigenlijk wel goed zo! Volhouden nu, komen wij ook aan slaap toe!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier ook rustig: één keer speentjesdienst en verder geen kik gehoord. Wat doen onze kindjes het allemaal goed zeg. Ligt vast aan het weer. En nu maar hopen dat het zo blijft.
Groetjes!
Ja hoor wil dat went vanzelf. Morgna begon vanmorgen voor het eerst te piepen toen ik wegliep. Niet huilen, maar een beetje mopperen. Gelukkig ben ik er aan gewend haar weg te brengen en ik hoorde achter me al de trippelvoetjes van vriendje die haar meteen ging troosten en toen ik bij de deur was lachte ze al weer hard. Dus geen schuldgevoel. Maar ik kan me je goevoel voorstellen, dat had ik in het begin ook wil enne toen ze ging logeren had ik dat ook
Groetjes,
Michèle

Het is 8 nachten best goed gegaan met Julia en het slapen. We hoefden er ‘maar’ 2x ofzo uit, wat voor ons een hele vooruitgang was! Afgelopen week kwam er een verpleegkundige van het cb en ik wilde haar eerst afbellen omdat Julia ineens goed ging slapen. Ik heb het toch door laten gaan en heb wat tips gekregen. Zo zou ze wat meer mogen eten en moesten we de laatste voeding naar voren halen om haar ritme te doorbreken. Ze mocht nu nog 100cc na haar eten 's avonds OF pap voor het slapen gaan. Dan krijgt ze 2x pap en dat vond ik te veel, maar het mocht wel gezien het feit dat ze niet te zwaar is. Ik doe dat maar niet, anders wordt ze straks wel zo’n dikkertje…Gisteren sliep ze ook prima.
Maar vanacht was het weer BAL. Papa slaapt al dagen niet (die heeft een structureel slaapprobleem van zichzelf) en ging op de bank om eens lekker te slapen. Ik in ons bed. Nou, om 1.45 uur begon het al: huilen, jengelen en kuchen. Dat ging zo door tot 04.00 uur. Ik had er geen zin meer in en ben blijven liggen, maar papa was toen allang ook wakker en is nog een keer gelopen. Resultaat: Julia is doodop en ligt te slapen en wij zitten hier met enorme slaap!
Gisteren had ze op het kdv 's middags niet geslapen en er waren extreem veel kindjes die allemaal wat van haar wilden, dus ik denk dat ze oververmoeid was! Hopelijk was deze balnacht weer even eenmalig? 2x eruit is niet zo’n ramp, maar 2-3 uur klaarwakker liggen hakt er weer behoorlijk in! Er zijn collega’s bij mij die kindjes van 1,5 hebben die NOOIT doorslapen en een had er eentje van 8! Daar moet je toch niet aan denken???

Morgan had gister ook een onrustige dag op het kdv en weinig geslapen. Hazeslaapjes dus dan weet ik dat ik er een paar keer uit moet, maar gelukkig ging het redelijk goed. Wel vervelend dat Julia zo slecht geslapen heeft zeg. Je went er zo makkelijk aan dat ze doorslapen (2x tullendienst valt bij mij onder doorslapen).
Hopelijk was het eenmalig. Maar waarom als ze nu slaap ga je ook niet even liggen. Zo tank je ook nog een beetje bij misschien.
Groetjes,
Michèle

Ik noem 2x tul ook doorslapen inderdaad en gelukkig heeft ze dat de laatste nachten toch goed gedaan! Hopelijk is het eenmalig! Kreeg wel de tip om wat lavendel- en mandarijnolie te branden in haar kamer, voor ze gaat slapen. Kan misschien helpen?
Ik wilde eigenlijk net mijn ogen dichtdoen, toen mevrouw weer wakker werd. Had ik eerder moeten zijn! Ik ben niet echt moe, maar heb wel hoofdpijn. Ibuprifen ingenomen, maar helpt niet echt. Alsof ik veel gedronken heb, zo voelt het! Vanmiddag gaan we naar Julia’s tante, dat is ook weer druk. Heb wel gezegd dat we maar niet blijven eten, kan ze lekker in bad en naar haar nestje!

PRobeer zoveel mogelijk te drinken. Door je gebrek aan slaap kan je hersenschors wat uitgedroogd zijn. En lavendel werk ontspannend. Misschien alleen kijken of je een lavendelplantje kan kopen. Vers is altijd beter dan een olie en manadarijn is verkwikkend dus dat zou ik niet doen.
En gelijk heb je, op dit moment maar even in haar eigen mandje. Jammer dat je weer weg moet want een dagje rust kan wonderen voor de nachtrust doen.
Groetjes,
Michèle

hey meid,
wacht even af, wie weet gaat het vanacht wel weer super,
en komt het idd door wat je zelf ook al dacht.
doorslapen is in mijn ogen geoon dat ze geen voeding meer nodig hebben s’nachts, en dat ze als ze de tut krijgen vrijwel meteen weer inslapen.
dat een kind pas doorslaapt volgens het cb als het 12 uur aan 1 stuk door slaapt vind ik nonsens
Hier bij het cb vinden ze 8 uur doorslapen hahahaha wat een verschillen. Ik klaag da nmaar niet want dylano slaapt gemiddeld 11 1/2 uur per nacht met 2 keer lopen meestal maar das zo gepiept.
Tuurlijk heeft hij er ook wel is een slechtere nacht bij maar dat heeft ieder kind.
Groetjes Michelle
Pochen is gewoon Nederlands hoor Wil (ABN!)
Een UITGEDROOGDE HERSENSCHORS, dat klinkt wel eng! Ik moet hoe dan ook veel meer drinken, ik haal soms een halve liter op een dag. Op werkdagen drink ik meer, maar thuis echt niet veel. Vandaar ook die hoofdpijn denk ik.
Ons cb vindt al dat een kind doorslaapt als het slaapt tot 05.00 uur. Belachelijk natuurlijk! Tenzij je heel vroeg moet beginnen slaapt iedereen dan toch nog! Dan slaapt Julia wel heel goed door, haha, wel tot 07.00 uur! Allemaal stomme kletspraat inderdaad. Gelukkig sliep ze vannacht perfect. Nadat we van mijn zus terug waren (ze ging daar heel hard brullen van de slaap) legde ik haar in bed en ze was meteen weg. Ze was even met een oogje wakker voor de nachtfles en daarna pas om 05.00 uur. En dat was doordat ze op haar buikje gerold was en niet terug kon. Tegen 07.00 uur werd ze weer normaal wakker, alleen wilde ik zelf slapen tot 07.30 uur en gaf ik haar Macha, haar lievelingsknuffelpopje en toen ik haar kwam halen lag ze weer zwaar te ronken! Vanmorgen sliep ze ook prima. Vanmiddag ging ik naar een collega en daar sliep ze gewoon bij haar op bed ook weer 2 uur! Nu slaapt ze ook alweer. Dus.
Hopelijk slaapt ze straks ook weer goed, want na een goede nacht merkten mijn vriend en ik meteen weer dat we veel helderder waren!

haha, rainbow maar dat is echt fantastisch hoor!
en geloof me je slaapt wel stilletjes aan weer wat bij op deze manier. ik ben zelfs nog wel erg moe, terwijl rico al dagenlang goed doorslaapt zonder tut s’nachts maar ik merk wel dat het steeds beter met me gaat maar zo gauw rico weer een rot nacht heeft gehad of een rot dag…merk ik weer hoe moe ik ook alweer was.
maar alles komt goed! die mooie glimlachen van de kleintjes maken toch alles weer goed

Morgan is nu wat aan het rommelen 's nachts. Veel roepen om haar tul (4 x meestal en dan tussen 2 en 4) vanacht was het ook weer Idols nacht. Zingen van 3 tot 4 en om 6 uur weer wakker. Pappa heeft haar der tul gegeven en gelukkig sliep ze tot 7 uur. Ze ligt nu even te rommelen in bed, maar we gaan zo naar het zwembad. Ze slaapt niet, maar hopelijk heeft ze een beetje kunnen rusten en anders slaapt ze nog wel even in de wagen. Gelukkig is zwemmen helemaal feest en slaapt ze daarna zo ie zo in de wagen
Maar goed ik hoop wel dat ze snel haar ritme weer gevonden heeft en misschien ben ik ook weer te makkelijk geworden met lopen. Want om 4 uur dacht ik echt bekijk het maar en was ze zo weer weg.
Groetjes,
Michèle

Durf het bijna niet te zeggen maar hier de twee nacht dat we niet hebben hoeven te lopen. Is dat trouwens niet de goden verzoeken omdat hardop uit te spreken of in dit geval te typen. Hij was om 6 uur wakker en lag te spelen ff tut gegeven en geslapen tot half 8
Groetjes Michelle
Zo te lezen hebben alle kindjes wel een onrustige periode soms. Julia is een wat minder goede slaper, maar ik moet zeggen dat het de laatste dagen (m.u.v dus van die woensdag) best goed gaat. We moeten altijd lopen om 03.00 uur en 05.00 uur. Raar dat dat in haar systeem zit he? Ze lag laatst ook op haar buik en kon niet meer terug, dus daarvoor moest papa even lopen. Maar echt die nachten van een half uur dutten en een weer wakker heeft ze niet meer. Hopelijk komen ze niet terug, want dat is inderdaad vreslijk. Je wordt dan zelf een zombie en dat is niks! Zodra ze slecht slaapt Inge weet ik ook weer hoe erg dat is, dus ik hoop ook voor jou dat Rico goed blijft slapen! En vooral iedereen natuurlijk, want ik vind slapen het fijnste wat er is! Zzzzz!