De nachten zijn hier jammer genoeg nog steeds drama. Vrijdag was ze aan het spoken, wilde ze echt niet slapen. Uiteindelijk werd ik naar beneden ‘verdreven’ en viel ik dus compleet met dekbed van de trap. Ook zaterdagavond en vannacht was het bal. Julia wordt constant wakker. Het eerste deel van de nacht gaat meestal goed, tussen 22.30 uur en 02.30 uur, maar daarna is het niks meer. Ze gaat wel slapen als ze haar speen in krijgt, maar hooguit voor een half uur. Dan mogen we weer lopen. Ze kucht 's nachts veel en rond een uur of 03.00 uur gaat ze vaak OPEENS heel hard huilen. Misschien heeft ze dan gedroomd?
We hebben overdag echt geen kind aan haar, ze is dan vrolijk en lief. Ze speelt veel en eet goed. Maar 's nachts hebben we dus veel problemen met slapen. Voorheen was het gewoon 1x voeden en weer slapen, nu moeten 10-15x lopen. Ik kan er echt niet tegen om naar haar geluidjes te luisteren 's nachts, want dan ben ik meteen klaarwakker. Ik heb al oordoppen in, maar hoor alles. Bovendien sta ik vaak automatisch langs haar bedje, omdat ik in mijn oor de babyfoon hoor piepen. Ook als 'ie NIET PIEPT. Vannacht 2x gelopen terwijl ze gewoon diep sliep…Laten miemelen kan misschien nog wel, maar laten huilen lukt me echt niet…
Ik merk dat de brakke nachten ons gaan opspelen. Ik heb in 7 maanden geen enkele nacht doorgeslapen…Ik zie er al tegenop om te gaan slapen, omdat ik weet dat we niet door kunnen slapen. Zelf word ik dus van alles wakker, van elk geluid. We raken langzaam oververmoeid omdat we nooit langer dan een half uur aaneen slapen…ik val eigenlijk nooit in een diepe slaap. Ik weet echt niet meer wat we hieraan moeten doen, hoe we haar kunnen laten slapen. We zitten echt in een cirkel te draaien. Ik kan niet boos worden op mijn schatje, zeker niet als ze me dan aankijkt met haar grote blauwe ogen, maar ze maakt me zo moe! Ik heb ook het idee dat wij de enige zijn met zo’n dondersteen 's nachts. Wij willen straks echt nog wel graag een tweede kindje (ik ben al 35), maar ik moet er niet aan denken dat ik dan straks twee van die drukke kindjes heb! Het cb kan ons ook niet echt goed helpen…SNIF.
Groetjes Rainbow, trotse mama

" border=0>[/img]