Nachten zijn nog steeds drama

Ja Mriek, meteen de koe bij de horens vatten!

Lief dat ik Julia bij wijze van bij Mini Boy langs mag brengen! En bij Wil ook al! Als noodoplossing is er altijd onze oude, trouwe, spotgoedkope maar oh zo fijne slaapbank van IKEA!

Ik heb Julia in bad gedaan en toen heb ik haar even laten uitrazen op haar bedje. Wel in pyjama al en in de slaapzak. Ze was weer erg druk, terwijl ze duidelijk moe was (gapen, rode ogen). Ze had wat gespuugd in bed (en ook heel haar ruggetje volgepoept, gelukkig moest ze toen nog badderen) en dat droogde ik even met de fohn. Ze was METEEN stil! Toen heb ik haar in bed gelegd (Inge, wij hebben extra lange dekbedjes aan de zijkant, die je heel strak kunt instoppen) en heb ik de fohn aan gedaan. Ze werd heel rustig. Op handen en knieen (hahaha, bezopen he!) ben ik weggekropen! Daarna was het STIL. De babyfoon sloeg even uit doordat ze hoestte, maar we gingen niet naar boven en daarna was ze weer in diepe slaap. Nu geeft papa haar haar laatste fles in het bijna donker, zonder prikkels.

Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Beetje eng. Ik slaap zo graag! Gelukkig zijn wij allebei opgeruimde types en bijna niet depri te krijgen, want soms zou je toch wel in de stress schieten. Leuk is anders, maar overdag functioneren we nog prima, al gapen we wel erg veel. Betekent niet dat dit zo moet doorgaan, want toen met haar Kiss ging ik van de stress al brullen als ik een lepel liet vallen. Maar dat was net na de bevalling! Ik ben nu een stuk sterker!

Ik BELOOF (ik maak nu een zweerteken, twee vingers in de lucht) dat ik naar de ha ga als het cb me niet genoeg helpt. Ik wil alleen dat eerst afwachten, TENZIJ we echt nog balnachten krijgen, dan ga ik denk ik wel eerder. Ik wil het beste voor Julia en doe alles om haar lekker te laten slapen! Het gekke is dat ze overdag wel goed slaapt meestal…het is gewoon een party-animal! IK HOU HET IN DE GATEN HOOR, ECHT! We zijn taai hier, voordat ik niet meer kan lachen moet er veel gebeuren. Dus!

Groetjes Rainbow, trotse mama

laat je het weten Rainbow? ik moet er eerlijk gezegt wel is aan denken ben zoiezo een bezorgde mama dus beetje zorgen over rico’s mede 3-ling is wel op zn plek he

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Morgan was vanacht aan het tullendiensten, maar ze sliep wel goed gelukkig. Ik zit nu alleen te hopen dat de creche met goede vrijdag open is. Zou wel lekker zijn

Groetjes,

Michèle

Ja, weer een ikkedagje Michele! Onze creche is dan wel open, alleen gaat Erik op vrijdag nooit heen. Haha. Ik hoop het voor je!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Tim gaat ook nooit naar de creche op vrijdag, maar bij ons is de creche wel gewoon open. Dus hoop voor je Michelle dat hij bij jullie ook open is.

Bij ons is de creche alleen gesloten op echte feestdagen zoals pasen, pinksteren, hemelvaart en kerst. En altijd tussen kerst en oud en nieuw.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

toevallig ook hier tullendienst moete draaien hahaha de baby talk was over denk ik

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier vanacht vrij rustig, alleen om 3 uur moest ik eruit. Ze lag met haar wang in een rare houding tegen de bovenkant van haar bedje. Dus even naar beneden gelegd en ze sliep weer en om 6.05 wakker moeten maken.

En in het regelement staat dat ze met pasen, pinksteren, goede vrijdag, hemelvaart en de vrijdag erna dicht zijn, maar ik vraag het nog wel even na. niet dat ik geen tijd met haar door wil brengen, maar ik wil ook wel even mijn dingen doen.

Groetjes,

Michèle

Heeeel begrijpelijk, deze mama zal je daar niet op aanspreken. Hihi. Wij hadden ons verheugd op koninginnedag: op een donderdag, papa en mama vrij en Erik naar de creche zoals altijd op donderdag. Maar helaas, kregen we gisteren een briefje mee dat ze dan dicht zijn. Zucht. Dus nu maar even iets anders verzinnen of geen feestje vieren.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach ja anders ga ik iets leuks doen met haar. Hopelijk is het mooi weer dus dan scheelt het al wel. Dan kunnen we lekker naar buiten. En Koninginnedag weet ik niet of ze open zijn. Moet ik even vragen straks. Ik ga altijd in me oude buurtje neuzen met mooi weer, maar das denk ik te druk voor haar. Ik kijk wel.

Ik hoop wel dat het de laatste zondag van juni mooi is want dan kan ze mee naar Parkpop

Groetjes,

Michèle

heey meis

hier krijgt nick om 5uur eten potje met toetje en om 7uur zijn laatste fles en dan gaat ie lekker naar bed en slaapt de klok rond tot 7uur smorgens
vraag me idd wel af waarom je nog een fles zo laat geeft?
merkte bij nick dat dat alleen maar negatief werkte hij werd dan wakker snachts en nu eigenlijk helemaal niet of zelden en haal die babyfoon uit je kamer want van huilen word je echt wel wakker maar van elk kuchje wakker worden is ook niet prettig heeft hier idd wel gewerkt want ik ging slapen op de babyfoon en elke keer als ik iets hoorde was ik klaarwakker en anders een tip man tot 12uur dienst draaien jij om uurtje of half 10 naar bed of eerder kun je tog wat slaap achter elkaar pakken en dan daarna dienst omdraaien en zo heb je beiden wat slaap want als je helemaal op raakt is het gewoon ook niet vol te houden

groetjes wendy

YOHOO, YOHOO, YOHOO! Julia heeft TWEE NACHTEN heel erg goed getukt! Ze ging ook 's avonds zonder morren slapen en na de fles viel ze meteen in slaap. We hebben maar 2x de speen in moeten doen. Dat was wel even heel anders dan de afgelopen nachten met diensten tot 10-15x en halve uurtjes slapen! Eigenlijk slaapt ze nu zoals ze altijd sliep, wel 2x wakker 's nachts even, maar daarna meteen weer slapen. En ze lag twee ochtenden gewoon heel lief naar haar dromenvanger te kijken toen ik haar kwam halen, wachtend tot ze eruit mocht. Nu slaapt ze ook alweer 2 uur…We gaan zo naar opa en oma en dan is het over met slapen, maar ze heeft weer goed bijgetankt. Ze heeft nu echt 2 tandjes en ik denk dat het slechte slapen te maken had met die tandjes. Zeker weten doe ik het niet, maar het LIJKT beter te gaan. Overdag is ze ook goed geluimd en ze teigert nu overal heen. Ik durf nog niet te roepen dat ze weer normaal slaapt, maar die 2 nachten geven me toch moed. Hopelijk is ze nu weer de oude (al is het natuurlijk nooit een slaper van 19.00-07.00 uur) en blijft ze zo lekker slapen! Duimen jullie voor me dat het zo even blijft???

En SHIT, ik heb niet eens gekeken wanneer het kdv dicht is! Ja, met pasen natuurlijk, maar met Koninginnedag? Geen idee! Trouwens…dat is op donderdag en dan gaat ze nooit. En ik heb ook onze vakantie nog niet doorgegeven…OEF. Trouwens, bij Prenatal hebben ze gave oranje t-shirtjes met kroontjes erop, speciaal voor Koninginnedag. Deze mama heeft er al een aangeschaft, ze zijn leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ow dan moet ik ff gaan kijken want dat is wel super lief die shirtjes
oeps hier nog een mamma die niet rekening had gehouden met vrije dagen van de opvang bedankt!!!

groetjes wendy

Ha ha ha onze opvang is gewoon open met de zomer dus wij geven alleen maar door als ze niet komt. En koninnedag t-shirtjes??? Hier zijn wij alweer druk bezig met het WK 2010 das veel meer oranje

Groetjes,

Michèle

ja in de zomer wel open maar met pasen enzo bedoelde ik
hahaha alle kindjes oranje aaaaahhhh

groetjes wendy

Ha ha ha leuk toch. Weet niet of bibi weer die actie heeft, maar als Morgan nog tult dan natuurlijk ook een WK tul

Groetjes,

Michèle

jah lief man nick moet niks meer van zijn speen hebben jah heel zelden dus we bieden hem ook niet meer aan alleen als die echt erom vraagt

groetjes wendy

Oh nee Morgan wel als ze moe is en zo. Anders speelt ze er altijd mee.

Groetjes,

Michèle

ben alleen maar blij haha ook geen tul dienst hihihihihhi

groetjes wendy

Zo hier na 2 nachten getier ook eindelijk weer is goed geslapen, ook maar 2 keer eruit voor de speen. Maar Dylano begint ook iets minder te snotteren dus hopen dat we het ergste weer gehad hebben.

Ook hier een wk tut als hij dan nog tut maar zal wel ben ik bang al tut hij alleen maar in bed eigenlijk en als ie heel moe is.

Fijn rainbow dat ze 2 nachten goed geslapen heeft nu hopen dat ze het volhoudt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

rainbow wat heeeeeeeerlijk!!! echt helemaal super! hou de moed erin he!
rico heeft vanacht ook netjes doorgeslapen, ik was om kwart voor 7 nog echt te moe dus had mn wekker een kwartier later gezet dan 7 uur…nouja moet kunnen een keer. maargoed rico moest wakker worden gemaakt dus vanavond wordt de fles weer vroeger gegeven…kwart over 9 denk ik.
het loopt op rolletjes!! sprongetje voorbij tandje door…zucht…JOEEEHOEE

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker