Ja Mriek, meteen de koe bij de horens vatten!
Lief dat ik Julia bij wijze van bij Mini Boy langs mag brengen! En bij Wil ook al! Als noodoplossing is er altijd onze oude, trouwe, spotgoedkope maar oh zo fijne slaapbank van IKEA!
Ik heb Julia in bad gedaan en toen heb ik haar even laten uitrazen op haar bedje. Wel in pyjama al en in de slaapzak. Ze was weer erg druk, terwijl ze duidelijk moe was (gapen, rode ogen). Ze had wat gespuugd in bed (en ook heel haar ruggetje volgepoept, gelukkig moest ze toen nog badderen) en dat droogde ik even met de fohn. Ze was METEEN stil! Toen heb ik haar in bed gelegd (Inge, wij hebben extra lange dekbedjes aan de zijkant, die je heel strak kunt instoppen) en heb ik de fohn aan gedaan. Ze werd heel rustig. Op handen en knieen (hahaha, bezopen he!) ben ik weggekropen! Daarna was het STIL. De babyfoon sloeg even uit doordat ze hoestte, maar we gingen niet naar boven en daarna was ze weer in diepe slaap. Nu geeft papa haar haar laatste fles in het bijna donker, zonder prikkels.
Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Beetje eng. Ik slaap zo graag! Gelukkig zijn wij allebei opgeruimde types en bijna niet depri te krijgen, want soms zou je toch wel in de stress schieten. Leuk is anders, maar overdag functioneren we nog prima, al gapen we wel erg veel. Betekent niet dat dit zo moet doorgaan, want toen met haar Kiss ging ik van de stress al brullen als ik een lepel liet vallen. Maar dat was net na de bevalling! Ik ben nu een stuk sterker!
Ik BELOOF (ik maak nu een zweerteken, twee vingers in de lucht) dat ik naar de ha ga als het cb me niet genoeg helpt. Ik wil alleen dat eerst afwachten, TENZIJ we echt nog balnachten krijgen, dan ga ik denk ik wel eerder. Ik wil het beste voor Julia en doe alles om haar lekker te laten slapen! Het gekke is dat ze overdag wel goed slaapt meestal…het is gewoon een party-animal! IK HOU HET IN DE GATEN HOOR, ECHT! We zijn taai hier, voordat ik niet meer kan lachen moet er veel gebeuren. Dus!
Groetjes Rainbow, trotse mama