Nachten zijn nog steeds drama

Ja, de uitvinder van slapen mag van mij een Nobelprijs winnen! Niets zo fijn als slapen, haha. En die bioritmes van die kleintjes zijn inderdaad verdomd goed ingesteld, hier ook altijd op vaste tijden dat meneertje gaat spoken. Op zich fijn, weet je waar je aan toe bent en kan je je erop instellen. Maar zou fijn zijn als het wel ooit overging…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja ze zou allang uit haar sprong moeten zijn en voor de 8 maanden is het te vroeg nog… Ik snap haar gewoon even niet, Zie topic van inge over rico’s nieuwe geluid.

Groetjes,

Michèle

Lastig. Nou ja, het blijft een meisje hè…als ik m’n vriend moet geloven zijn vrouwen vrij onbegrijpelijk, dus dat zou dan ook voor Morgan moeten gelden…

Succes met de kleine meid. Was het zwemmen leuk?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja maar dan zou ik haar toch moeten snappen. Wat ik trouwens ook deed hoor Mriek… nu moet ze alleen nog gaan slapen.

Groetjes,

Michèle

Lieve rainbow, misschien hebje deze tip al gehad (ik had geen tijd om alle reacties te lezen vandaag); wij hebben de speen van Linde aan de hoek van een lap geknoopt (een hydrofielluier). Als ze 's nachts wakker wordt, dan zoekt ze zelf haar speentje op en valt weer in slaap! Het is nl. heel normaal dat baby’s 's nachts wakker worden. Hoop dat jullie allemaal kunnen slapen vannacht, groetjes