Morgan heeft 40.1

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

fijn dat het al wat beter gaat, Rico houdt ook niet van korstjes, die gooit ze telkens weg en nu heeft ie een nieuwe uitweg ipv over de stoel. hij doet zn handen onder het tafelblad zodat hij de korstjes eronder door schuift zodat het op eht voettensteun terecht komt… ik merkte het pas toen hij klaar was met eten en ik maar denken dat hij netjes zijn korsten op had

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ze lijkt weer helemaal het vrouwtje met alle pp streken erbij. Mijn vader past morgen voor het eerts op der dat kan nog wat worden. Dus ik denk dat het toch echt de vermoeidheid geweest is samen met der kiezen. Dus inge mocht je ha ooit nog commentaar hebben

Groetjes,

Michèle

Gelukkig maar dat ze weer helemaal het dametje is!
Hopen dat ze zich morgen een beetje gedeist houdt

Liefs, Anne

Fijn dat het weer beter gaat.

Groetekes, Sje

@Michele; mijn huisarts heeft niks gezegt over vermoeidheid door kiezen, wel over vermoeidheid in het algemeen

Oh oke. Maar goed vanavond was ze weer lekker eigenwijs. Ze sliep pas om 20.00, ze lag te geiten in bed. Op een gegeven moment riep ze weer mamma mamma. Dus ik even naar boven kom ik binnen zegt ze grijnzend Halllooooo en ik kon weer gaan. Kleine grapjas.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk dat ze weer de oude is, met alle streken

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Fijn dat ze weer beter is. Enne van die korstjes dat doe ik ook hoor. Zodra ik merk dat Rens met z’n brood gaat miepen weet ik dat er weer wat aankomt en dan haal ik de korsten er gewoon af. Als je zelf een zere mond hebt wil je ook geen harde dingen toch? Is de kies eenmaal door dan geeft Rens hier zelfs aan dat hij zijn korstjes wel weer wil hebben. Als het echt door kiezen komt vind ik het belangrijker dat hij eet en hoe dat maakt me dan echt even niet uit.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ze was om half zeven wakker, net voor ik de deur uit moest en ze wilde er echt uit. Dan maar iets later op me werk zeg maar. Maar ze was helemaal wakker op wat slaap uit der ogen wrijven na.

Groetjes,

Michèle

haha, soms gilt rico ook alles bij elkaar en ik denk daN; oh shit er moet wel wat ergs zijn.
kom ik binnen is het DAAG mama, idd die streken heeft meneertje ook.
Half 7? hier nog zo 1, en hij heeft een freet bui.
roept constant: hmm mm!! hap hap hap!!
en dan te bedenken dat hij al 2 sneetjes brood op heeft en een banaan een beker melk en een bekertje roosvicee. het is ook nooit goed

Oh nee morgen heeft maar 1 bammie op vanmiddag die moet duidelijk weer even bijtrekken met het eten.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat ze weer helemaal beter is.

Groetjes,
Sandra

Gelukkig wel alleen heeft ze net een onwijze scene in de appie geschopt. Ze lag nog net niet op de grond maar gillen en schreeuwen. Echt meer pp kon niet zeg maar.

En er stond een zwanger vrouwtje heel geiriteerd te kijken en te zuchten naar der en mij aan te kijken van laat haar stoppen. Dus ik zie heel sarcastisch, Geloof me die van jou komt ook nog wel.

Morgan heb ik overigens genegeerd.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 27 May 2010 16:22:55

hahaha, ja toch wel shit als zoiets gebeurd, denk dat ik ook een soortgelijke opmerking zou maken maar me ondertussen ook een beetje opgelaten zou voelen ofzo eerlijk is eerlijk.
Maar neem jij nooit de buggy mee de winkel in?
Rico loopt ZELDE los in de winkel, en toen hij daar laatst ook een driftbui kreeg hoefde ik alleen maar te vragen of hij gepoept had en hij was stil
normaal negeer ik het ook wel maar ik had even totaal geen zin in een scene. had haast. en met haast de winkel ingaan zonder buggy is geen optie.

Oh ik voel me totaal niet opgelaten inge. Ik zeg doodleuk dat ze wat harder moet krijsen omdat ze haar achter in de winkel nog niet gehoord hebben en dan draai ik me om en loop door. Ze volgt me wel hoor. Ik kijk wel hoor, maar uit mijn ooghoek. Ja ik bedoel iedereen is klein geweest en als ze zich storen is dat hun probleem. En ik moet eerlijk zeggen dat wij bijna geen buggy mer gebruiken. Morgan wil er niet meer in en ik ga veel met de fiets dus dan heb ik hem ook niet bij me. Alleen als ze bijvoorbeeld nar de dierentuin gaan zoals afgelopen zondag hebben we hem wel bij ons.

Groetjes,

Michèle

ja ik voel me niet echt gemakkelijk hoor als rico zo krijst en ik hem mee MOET nemen (zoals midden op de weg dat hij op zijn knieen gaat zitten)
mensen kijken me aan dat ik hem dan zo mee sleur, maar dan kan ik hem niet negeren als het om zijn leven gaat en dan kijken mensen me aan alsof ik mn kind wat aandoe, ik zeg dan gewoon: Rico niet aanstellen die weg over en gauw!
(haha ik krijg het daarvan)
als het midden op het grasveldje gebeurd laat ik hem liggen en zeg: veel plezier en doe de bloemen de groeten

Hee heb je nog gevoeld in morgan dr mondje? hoe staat het met dr laatste 4 kiesjes?

Oh nee op de weg pak ik er onder me arm en leg ik haar aan de overkant weer op der knieen zeg ik ook kan ze daar verder brullen. Maar dan kiest ze wel eieren voor der geld meestal.

In der mond voelen, ben niet levensmoe of zo hoor. Weet je hoe hard ze bijt dan???

Groetjes,

Michèle

ik krijg rico niet zo snel onder mijn arm met een zware boodschappen tas in mn andere hand. dus dan pak ik bij zn jas en neem m zo mee
niet dat ik aan zn arm ga staan sjorren hoor, lijkt me niet goed voor zn kom

Nou misschien minder levensmoe als ik heb het namelijk wel bij rico gedaan (zie ander topic)

Oh ja das wat anders maar ik doe boodschappen bijna altijd met de fiets dus dan heeft ze gewoon te zitten

Ik heb al gereageerd

Groetjes,

Michèle