Morgan heeft 40.1

Heb het met Dylano nog niet meegemaakt, maar wel met Madelon en dan zei ik ook gewoon, nog ietsje harder Madelon want ze horen je niet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Werd madelon dan ook boos?? Morgan wordt echt woest als ik dat zeg en doorloop daarna.

Groetjes,

Michèle

@Michele: haha ja dan wel maar de winkel is hier 5 min lopen dus dan hoef ik de fiets niet mee te nemen

Als ik Rico op het grasveld laat liggen dan wordt hij eigenlijk niet boos, die staat op en loopt de andere kant op van waar ik heen ga, en als ik dan roep; ja daag rico tot morgen
roept hij vrolijk: daaag mama!
(uiteindelijk moet ik hem dus wel gaan halen want die komt echt niet anders hahaha)
maar hij heeft ook momenten dat hij ziemelend achter me aanloopt als ik daag rico zeg, dan is het vanmet zware stem) ohhhhh mommooohhh (hij zegt altijd met een zware stem mommo ipv mama als hij verdrietig is of als ik verdrietig ben ik weet niet waarom)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja dan werd ze nog bozer dan ze al was Jamer dan ikke baas nie zij En ik heb me nog nooit een bal van de mensen aangetrokken. Ze denken maar een end raak

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ Inge doet morgan ook maar dan zorg ik dat ik ‘weg’ ben en dan kiest ze wel eieren voor der geld, zeker als er vreemde mensen tegen der gaan praten

@ Michelle hier ook zo hoor. Ze zijn zelf ook klein geweest.

Groetjes,

Michèle

haha ja eigenlijk boeit rico dat niet meer, eerst vond hij vreemde mensen eng en nu rent hij er juist achteraan, ik had me laatst achter een boom verstopt, en hij ging gewoon tussen de bloemetjes zitten bloemen plukken, hij keek een keer in het rond riep mama, ik zei niks en hij leek te denken: dan niet, dan ga ik wel bloemen plukken.
eerst vond ik het niet fijn dat als rico vreemde tegen kwam dat hij gelijk zo bang werd, en nu wens ik dat hij dat weer wel is

Morgan kijkt altijd heel boos naar ze van wat mot je, denken ze weer meteen dat ze een jongetje is

Oh ja en ze is al 2 keer met de verkeerde mamma meegegaan

Groetjes,

Michèle

hahaha, stoer!
Rico is nog niet met iemand anders meegegaan hij dacht alleen wel dat in freak huis papa woonde, wat niet zo was natuurlijk.
En bij de apotheek heb je van die vichy posters hangen, en toen een vrouw vroeg aan rico: wie is dat? (omdat rico zo geboeid aan het kijken was) zei hij: mijn mama dat is nog eens een compliment

Nee ze pakte die mevrouw der hand vast zonder te kijken en zie liep zo mee. Dus ik riep verkeerde mamma, zij geschrokken en die mevrouw kon er wel om lachen. Die andere ook trouwens.

Groetjes,

Michèle

whahaha! wat een grapjas! zie het al helemaal voor me
misschien dat ze pas na 3x goed kijkt voordat ze dr hand pakt?

Geen idee, ze kan soms zo dromen en weg zijn met der gedachtes. Volgens mij wil Derek Ogelvie haar niet voor zijn neus want dan wordt ie gestoord van der ‘geklep’

Groetjes,

Michèle

hahaha geef r is op ik ben benieuwd!

Ha ha ha ja waar???

Groetjes,

Michèle

ik weet niet via rtl/derekonovile ofzo?

Ja maar dan ga ik naar zo’n show toch?? Dan komt hij niet bij mij. Ik wil zo ie zo eens kijken wat het kost hoor want ik wil er wel een keer heen. Ik wil zo ie zo ook weer een keer naar de paranormaalbeurs maar daar is morgan nog te klein voor.

Groetjes,

Michèle

dat hoeft niet naar zo’n show, de baby fluisteraar komt altijd aan huid

Ik zal wel eens kijken

Groetjes,

Michèle

en??

ohh michele hij heeft nu baby’s wil is wet
Niet dat morgan een probleem kindje is, maar ik bedoel dat je je alleen daar voor op kunt geven nu en baby fluisteraar nu niet dus
hier:
http://www.rtl.nl/reality/babyswiliswet/

oh en btw het schijnt wel zo te zijn dat James Randi hem ontmaskerd heeft en dat hij van een stuk of 20 testen maar 1 goed had

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 29 May 2010 15:11:24

Gewijzigd door - MamavanRico op 29 May 2010 15:15:51

James Randi??? En ontmaskeren van aan paragnost is iets wat bijna niet kan want je bent afhankelijk van energie van de andere kant en als die je in de steek laat op dat moment dan ben je zogenaamd ontmaskert.

Maar daarom wil ik hem wel een keer ontmoeten, dan trek ik mijn eigen oordeel wel, ik heb er op de beurs ook al een paar gezien die fake zijn zeg maar.

Groetjes,

Michèle