Morgan heeft 40.1

Zou het de vermoeidheid zijn van gister of ziek??? Ze is verder vrolijk en zo. Ze smeekte wel vanavond om naar bed te mogen, maar ze was net wakker geworden en riep me. Ze gloeide dus even getempt en dus 40.1. Ik heb haar een zetpil gegeven en ik hou haar in de gaten. Overigens heeft ze al geslapen want ze was ko daarstraks maar ze is dus weer wakker geworden. Ze huilt niet hoor. Ze riep me alleen maar. En nu is het weer stil.

Groetjes,

Michèle

lieverd 40,1 komt echt niet van vermoeidheid of alleen maar warmte van buitenaf.
die heeft gewoon wat onder de leden. goed in de gaten houden die kleine meid
beterschap.

genoeg water geven trouwens, als ze weer wakker wordt b.v.
Hoeftn iet altijd te betekenen dat ze ook ziek ogen buiten de koorts om.
OF dat komt nog OF de koorts doet zijn werk alleen tegen opkomende virussen etc.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 May 2010 19:54:35

Beterschap voor de kleine meid!

Hopen dat ze zich snel weer de oude voelt. Soms doet alleen een goede nacht slaap al wonderen!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

@ Inge eh als ik zelf oververmoeid ben heb ik ook zo’n hoge koorts. Maar ik heb het moet Morgan nog niet zomaar meegemaakt vandaar.

Groetjes,

Michèle

Heeft ze de 6e ziekte al gehad? Dan hebben ze namelijk ook koorts terwijl ze verder niet vervelend ziek zijn en dan slapen ze ook graag en veel.

Even in de gaten houden of ze over een dag of 3-4 als de koorts weg is onder de kleine rode puntjes op romp en hoofd staat. Zoja, dan heeft ze de 6e ziekte.

Groetekes, Sje

Nee heeft ze nog niet gehad. Ik heb overigens niet op het kdv gehoord dat het heerste daar, maar ik hou het in de gaten.

Groetjes,

Michèle

nou ik heb er echt nog nooit van gehoord zo’n hoge koorts door moe zijn.
hooguit een beetje verhoging maar hoge koorts?
eerder andersom dat je moe wordt van de koorts.
en het kan zijn dat je wat onder de leden hebt waardoor je moe bent en dat dat er na een dag werken uitkomt in koorts… in zoverre kan ik daar de logica van inzien.
Koorts is toch juist iets wat vecht tegen virussen etc. dat is dan toch een reactie van het lichaam?
sorry maar vind het gewoon bizar, omdat ik ooit met rico bij de dokter heb gelopen omdat hij koorts had en moe was en ik die vraag ook gesteld had toen, of het van vermoeidheid of stress kon komen, hij zei dat dat niet kan, wel verhoging maar geen hoge koorts dus ben ik naar huis gestuurd met een kuurtje… niet dat ik het niet geloof hoor! Ik zeg alleen dat het zou kunnen dat je al iets onder de leden had waardoor je moe wordt en koorts krijgt… en dat je je verder niet ziek voelt. Enfin… ik zeg alleen wat de dokter toen tegen mij zei.

Met de 6e ziekte merkte ik eerst ook niks bij Rico alleen hoge koorts.
werd steeds hoger en werd huilerig op den duur. daarna pas de vlekjes en toen dacht ik dus DAAR lag het aan…kon mijn vinger er eerder echt niet op leggen.
in ieder geval toch beterschap en ik hoop dat ze vanacht niet meer koorts krijgt.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 May 2010 20:20:10

Nou ja ze slaapt nu met een pcm ik heb wel de pyjamabroek uitgedaan en der deken weggehaald anders wordt ze te warm. We kijken het morgen wel aan anders moet pappa vrij nemen ben ik bang want ik krijg het nu niet.

Wanneer is het eigenlijk niet meer besmettelijk ivm met het kdv mocht het 6e ziekte zijn??

Groetjes,

Michèle

Zolang de vlekjes er zijn is het besmettelijk.

Groetekes, Sje

De incubatietijd, dat is de tijd tussen het moment van besmetting en het moment waarop de eerste verschijnselen ontstaan, is 7 tot 17 dagen. De wijze van besmetting is grotendeels onbekend. Het virus verspreidt zich waarschijnlijk via kleine, in de lucht zwevende vochtdruppeltjes die afkomstig zijn uit de neus- en keelholte van het zieke kind. De ziekte is besmettelijk vanaf het moment dat de koorts opkomt, totdat de vlekken zijn verdwenen.

Bron: gezondheidsplein.nl

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Knuffel van Erik voor Morgan, dat ze zich morgen maar weer prima mag voelen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Weet je nog dat Eva een par weken terug ook opeens 40,1 had? 's Ochtends was ze het vrouwtje en 's middags was ze echt zielig. Van het ene op het andere moment. Waar het vandaan kwam? Geen idee. Het duurde wel een paar dagen bij haar. Hopelijk gaat het bij MOrgan snel over en kan ze morgen lekker naar het kdv. Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat vervelend dat ze zulke hoge koorts heeft.

Beterschap en ik hoop dat ze er snel vanaf is.

Groetjes,
Sandra

En?

Hoe is ze opgestaan vanochtend? Nog steeds koorts?

ben benieuwd hoe het met de kleine dame is.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Arme Morgan… beterschap!

Hoe gaat het nu met Morgan??

Ik heb der vanmorgen wakker gemaakt, daar had ze niet echt zin in, maar goed ze was best vrolijk. Ze zag er alleen doodmoe uit. Ze had 37.2, dus ze is naar het kdv gegaan. Pappa heeft zich overigens wel ziekgemeld dus ze kan naar huis. Ze wil alleen niet echt eten en ze loopt ook weer met der hand op der wang. Ook heeft ze nergens zin in, ze zit met buitenspelen ook naast de leidster een beetje te zitten. Ze is een beetje een dood vogeltje. Denk zelf nu met niet eten en die wang pakken dat het weer der kiezen zijn die aan het rommelen zijn.

Groetjes,

Michèle

Zielig zeg, misschien toch haar kiesjes of oortjes??

Ik denk het wel Linette. Ze vertoonde hetzelfde gedrag als ze vorige keer met der kiezen zeiden ze op het kdv. Had net vene gebeld of ze al een beetje bijgetrokken was.

Groetjes,

Michèle

gerum! in ieder geval is dr koorts nu weg, maar goed kan altijd nog terugkomen als er echt wat zit te wringen.
hoeveel kiezen moet Morgan nog??
tanden heeft ze allemaal al wel?