Ja dat kan, maar dan had ik eigenlijk nog wel verhoging verwacht ogf verwacht dat het kdv al gebeld zou hebben. Maar ze moet nog 4 kiezen inge. De rest heeft ze nu allemaal.
Groetjes,
Michèle
Ja dat kan, maar dan had ik eigenlijk nog wel verhoging verwacht ogf verwacht dat het kdv al gebeld zou hebben. Maar ze moet nog 4 kiezen inge. De rest heeft ze nu allemaal.
Groetjes,
Michèle
ach het arme moppie, hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Ook beterschap voor je mannetje.
Liefs Michelle
Dank je Michelle. Mannetje heeft ook even rust nodig. Hij loopt zijn poten uit zijn lijf en krijgt de laatste tijd alleen maar stank voor dank, en nu met morgan niet lekker en ik die echt geen vrij kan nemen deze week kwan het hem wel even mooi uit om even dop te zeggen. Dus hij i vandaag en morgen zo ie zo thuis mocht morgan echt ziek zijn.
Groetjes,
Michèle
Ik herinner me Eliza van Shirley nog, die had 1 of andere vlekjes ziekte maar die had eerst hoge koorts doen ineens niks meer en de dag erna had ze weer koorts.
koorts kan ineens heel gek gaan doen.
Ooh ik had verkeerd gelezen ik dacht dat mervin zich gewoon af had gemeld van het werk voor het geval morgan ziek werd.
Maar hij is zelf ook ziek?
Beterschap ermee!
Nou ja ziek, hij heeft wel last van zijn maag en darmen en hij is al een tijdje heel moe dus het kwam mooi uit nu zeg maar. Ik kan nu geen vrij nemen en hij kan wel even twee rustige dagen gebruiken. Hij heeft laatst bijna 40 uur in 3 dagen gewerkt en hij hoort niks over die overuren en opnemen mag hij ze ook niet dus dan soms breekt nood wetten.
Groetjes,
Michèle
Morgan was vanmiddag beter dan vanmorgen, ze had ruim 3 uur geslapen op het kdv en vanavond heeft ze ook aardig gegeten van der andijviestamp. Niet zoveel als gewoonlijk, maar ja ze heeft ook al 2 dagen minder gegeten dus dat moet weer even bijtrekken. Der temp was overigens 37.5. ik heb haar wel een pcm gegeven als het weer der kiezen zijn slaapt ze zo ie zo even rustig.
Groetjes,
Michèle
Ja gelukkig wel Michelle. Ik heb met Mervin afgesproken als ze nog slaapt als ik wakker wordt dat ze lekker slapen mag dan brengt hij haar weg. Geen gehaast voor mamma en morgan kan een beetje bijtanken. Ze moet uiterlijk 9.30 op het kdv zijn.
Groetjes,
Michèle
Ach, beterschap voor Morgan (en je mannetje ). Hopelijk gaat het weer wat beter.
Nick had het voor 2 weken terug ook, ik weet niet of je dat gelezen hebt? Zomaar ineens hoge koorts, smorgens niet en smiddags weer omhoog. Ik dacht ook kiezen maar nog steeds geen extra tand te zien…
Groetjes Bianca
@ Bianca. Dit is nu al de tweede keer, en inderdaad nog geen kiezen te zien ook hier,
Vanmorgen heeft ze uitgeslapen tot zo half 8. Ze werd wakker toen ik de deur uit ging. Ik had al tegen Mervin gezegd de korstjes even van der brood te halen. Misschien dat ik nu allemaal mamma’s over me heen krijg maar ze heeft voor het eerst in dagen der brood weer opgegeten. Nu kijken hoe der creche dag is.
Groetjes,
Michèle
Mij krijg je niet overheen want ik haal de korstjes er ook nog regelmatig af hoor als ik merk dat hij ligt te miepen met zijn brood.
Het weer is natuurlijk ook raar he. Dan is het bloedheet en nu weer koud. Kindjes zijn daar ook gevoelig voor.
Maar hopelijk gaat het alweer wat beter!
Groetjes Bianca
Ik hoop het ook, volgens pappa was ze wel wat beter gemutst dan gister ochtend.
Groetjes,
Michèle
Hier momenteel ook weer korstloos brood hoor, dus mij krijg je ook niet over je heen. Merk het bij Dylano ook altijd gelijk als er weer wat wringt in zijn mond dan moet hij zijn korsten niet. Dan ga ik niet moelijk doen en haal ze er gewoon af Ik eet ze zelf ook niet, vieze dingen
Liefs Michelle