Molletje zoeken

Even dit topic weer omhoog halen.

Ben benieuwd of jullie nog steeds dezelfde verdachten hebben of geswitcht zijn?

Ik verdenk nog steeds Art, alhoewel het er bij hem soms wel erg bovenop ligt. Maar goed hij blijft in mijn eigen de meest verdachte persoon.

Groetjes,
Sandra

Als ik eenmaal heb gekozen, blijf ik erbij, dus Art.

Juist het er zo dik bovenop leggen kan ook tactiek zijn natuurlijk. Dat iedereen denkt: hij wil wel heel graag dat we denken dat hij de mol is, dus hij zal het wel niet zijn…

Ondertussen heeft hij na 5 afleveringen nog niets bijgedragen aan de pot geloof ik.

Jammer voor alle Janfans, trouwens… Zoals ik al eerder zei: Hij is mij net wat te bijgewerkt, al zat ie nu natuurlijk niet onder de make-up. Deed hem goed, maar ook ik ga meer voor iets ruiger…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ik vind het wel jammer dat Jan eruit ligt

Ik vond Art wel erg verdacht bij de koeienopdracht. Dat hij z’n stijgbeugel korter moest maken! Ik verdenk hem wel maar het ligt er nu wel erg dik bovenop…

Ik heb jammer genoeg maar 20 minuten kunnen kijken, daarna belde mijn schoonzus…

Groetjes van Sascha en Senne

Ik blijf ook bij Art, zeker na de aflevering van gisteren. Het ligt er af en toe zeker dik bovenop, maar tja…m’n gevoel zegt toch dat hij het is.

Groetjes,
M

Ik zei gisteren als hij blijft, toen het tussen hem en jan gaat dan is het Art. Overigens vind ik het wel frappant dat karin der mollen allemaal verdwijnen en zijn niet…

Groetjes,

Michèle

@Michelle: Dat is precies wat ik tegen Rick zei gister! Wel heel vreemd dat steeds degene die eruit gaat haar mol bleek… Volgende week goed opletten!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Áls Karin de Mol is, dan zou het wel onwijs dom van d’r zijn om telkens te zeggen dat het haar mol was die eruit gaat. Nee echt, als zij het is dan word ik helemaal lijp…dat kan gewoon niet!

Groetjes,
M

Werd er op Twitter op gewezen dat ik eens naar Pepijn moet kijken op de groepsfoto’s. Die staat hele rare dingen te doen met zijn vingers (haha, dit staat echt heel vreemd )

Maar ook dat kan ook expres zijn natuurlijk, dat mensen hem gaan verdenken.

Mijn mol ook nog staads Art. Maar het is voor mij zo duidelijk dat ik zeer zwaar begin te twijfelen. Ik begin Soundos nu ook te verdenken. Niet over de kabel proberen te lopen geen paard proberen te rijden. Ik weet het niet zeker meer.

Groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Vanavonsd is het weer zo ver: Wie is de Mol?. Nu las ik net op telegraaf.nl het volgende:

wo 09 feb 2011, 16:17 | 26 reacties
Deelnemer Wie is de Mol? verspreekt zich van onze redactie
AMSTERDAM - Een deelnemer van het programma Wie is de Mol? heeft per ongeluk iets teveel informatie over zichzelf onthuld…

Foto: REINDERS, ROLAND KRO-presentatrice Karin de Groot heeft zichzelf in een gesprek met Weekend enorm verdacht gemaakt. Het blad ontdekte dat de geboren Rijswijkse gedurende de hele opnameperiode in het buitenland verbleef. Bovendien bleek zij haar verblijf ver van te voren geboekt te hebben!

De 47-jarige presentatrice vertelde in hetzelfde gesprek dat zij niet het type is om lang zonder haar gezin weg te gaan, en al helemaal niet zonder haar drie kinderen. De chaotische krullenbol heeft tot nu toe zelden geld in de pot gebracht en vertraagt met haar onbenullige voorkomen regelmatig opdrachten.

De uitspraken van Karin kunnen natuurlijk ook een tactiek zijn om de kijkers op het verkeerde been te zetten

Ik ben benieuwd.
Groetjes Corina

Gewijzigd door - groentevrouw op 10 Feb 2011 15:41:37

Dames mollenzoekers!

Wie is de Mol???

Met de finale in zicht wil ik het toch nog even van jullie weten.
Verdenken jullie nog steeds dezelfde of zijn jullie veranderd?

Ik zat op Art en hij zit er nog in…maar of hij het is?? Misschien zijn er wel 2 Mollen dit seizoen. Weet niet waarom ik dat denk, maar da’s een gevoel. Ik verdenk Karin in ieder geval ook

Groetjes,
M

2 mollen… hoe kom je daar nou bij… zouden ze dat doen?

Ik blijf bij mijn eerste mol: Art

Groetjes Corina

Sascha, het is Wie is de Mol…daar kan alles Weet niet hoe ik erbij kom. Of er zijn 4 finalisten straks ipv 3…ik heb het gevoel dat er iets anders is dan in eerdere seizoenen. We zullen zien of het klopt of niet

Groetjes,
M

Das waar Mriek… alles kan in Wie is de Mol… maar ik kan me dit niet voorstellen.

Maar we zullen het zien

Groetjes,
M

Vanavond de finale.
Ik denk nog steeds Art

Veel plezier met kijken iedereen die kijkt

Ik denk Art, mervin denkt Patrick. Weet iemand of er volgende week donderdag nog wat leuks op tv is ??

Groetjes,

Michèle

Ik denk ook nog steeds Art. Maar het is vandaag St. Patrick’s Day, dus misschien toch Patrick? We zullen zien!

Groetjes,
M