Molletje zoeken

quote:
ships, ik heb de eerste aflevering gemist, straks maar op internet kijken. En dan maar hopen dat Michel donderdag ook mee wil kijken (hij vind er niets aan ) Veel kijk plezier

Danielle is geboren op 7-1-2010

Paul vind het ook niet leuk maar sport altijd op donderdagavond…hihi

Groetjes van Sascha en Senne

Ik switch naar Anna. Die is mij wel erg verdacht geweest vannavond en Jan zit daar volgens mij ook op en die zit er nog is. Hoewel Pepijn ook niet helemaal eerlijk is.

Groetjes,

Michèle

Ik had gisteravond een etentje met collega’s, dus heb het niet gezien. Als Erik slaapt vanmiddag ga ik de aflevering kijken op Uitzending Gemist. Ik kom erop terug!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik blijf op Art. Ook omdat ik in iedereen wel iets verdachts zie, dus blijf maar bij mn eerste gevoel! Ook hoe hij systematisch d verdenking op Patrick wilde leggen (iom Patrick)

Ja, was wel weer een heel leuke aflevering. Die opdracht in die ruines, heerlijk! Enneh… Art heeft 1000 euro uit de kas gehouden.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik blijf ook bij Art, door die ruine opdracht. Hij had met Jan afgesproken om tegelijk te bewegen. En wat doet hij? Hij gaat ineens weg, zonder overleg met Jan… en zo heeft hij (wat Liske ook al zegt) 1000 euro uit de kas gehouden.

En wat voor tekst hij op zx’n shirt had… don’t believe everything you think (of zoiets)

Maar Anna was ook verdacht bezig… geen radiocontact tijdens een opdracht?

Nou, ik heb net de uitzending van gisteren teruggekeken en ik verdenk nog steeds Art. Maar Anna vind ik ook verdacht. Wat mij betreft zijn dat de twee die het meeste in aanmerking komen. Als het een ander is, dan eet ik m’n schoen op. Oh jee, zei ik dat nou hardop?

Groetjes,
M

Hihi die laatste opmerking gaan we natuurlijk onthouden Mriek

Ik vind Art ook de meest verdachte persoon.

Groetjes,
Sandra

Ik blijf ook nog op Art zitten.
Was weer een leuke aflevering

Danielle is geboren op 7-1-2010

Moeilijke aflevering gisteren. Hoe hadden ze de hotelkamer opdracht nou goed kunnen uitvoeren?

Niet verwacht dat Horace eruit moest en Karin deed wel erg dom soms…

Blijf toch nog wel bij Art als Mol.

Ik vond hem ook erg lastig gister, ook omdat Mervin zijn portie aandacht wilde maar Art was inderdaad erg vaag. Overigens is het een omgekeerde mollenactie maar die tekening die goed geraden werd. Oke er zat geld in de pot, maar het ging er met die bagage net zo hard weer uit. En wiens idee was het om dat jaartal neer te zetten in die schildering. En dan oh we dachten dat ze het niet moesten raden…

Groetjes,

Michèle

Hmmm… ik vond em lastig. Karin zat zo overduidelijk te mollen, het lag er haast te dik bovenop… Blijf toch nog even op Art, maar ik begin wel meer en meer te twijfelen…

Vind het ook niet leuk dat Art de hoofdverdachte is zeg maar, misschien switch ik volgende week!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Michèle: dat jaartalidee kwam van Patrick volgens mij.

Ik vond het gisteren ook wazig. Ik heb Karin dus echt onderaan mijn lijstje verdachten staan, maar vond haar gisteren wel ERRUG mollerig bezig. En hoe over-the-top ze ineens gilde (bij die hotelkameropdracht): “Horace loopt zwaar te fucken joh, dat is de Mol, dat kan niet anders!” Zoooo nep, dat het er haast op leek alsof zij de Mol was en daarmee de eventuele aandacht daarvoor af wilde leiden. En als zij Horace als Mol had en hij er vervolgens uit ligt en het dus niet is, waarom zit zij dan nog in de race? Misschien omdat ze de vragenlijst net iets sneller dan Horace had ingevuld, dat kan natuurlijk.

Hoe dan ook: ik blijf bij Art, maar ga Karin ook goed in de gaten houden.

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 21 Jan 2011 13:33:01

@ mriek, ja inderdaad. De naam kwam van mariana (zo heet ze toch?) maar het jaartal van hem. Hij is ook wel vaag hoor.

Maar even wat anders die jurk stond Horace wel onwijs goed

Groetjes,

Michèle

@ Mriek ja, klopt. Het jaartalidee was van patrick, de letters kwam van Miryanne (iets met haar broer ofzo?)

@Michelle Die jurk was hysterisch! Geweldig! Ik vond die gillende meiden om Jan ook wel leuk. Hij is natuurlijk knap (vind ik dan) en dan al die gillende keukenmeiden om hem heen, echt een soort popidool!

@ Sacha nee het was haar vriendje enne wat wil je Jan is lang en donker dat vinden die kleine vrouwtjes daar maar wat leuk

Groetjes,

Michèle

Haha, ik vind Jan dus helemaal niets. Ik hou niet zo van dat type ‘mooie jongen’ (laat m’n kerel het maar niet horen, haha). Al die bakvissen om hem heen, om te gieren!

Groetjes,
M

Ik snap wel wat ze in hem zien al heb ik mijn eigen mannen liever wat rauwer

Groetjes,

Michèle

Een ietsiepietsie rauwer inderdaad. Het type ruwe bolster, blanke pit. Zo’n type zit nu hier in de kamer op de bank

Groetjes,
M

Ha ha ha ik heb er ook 1 Mriek, die staat nu boven mijn aankomende hobbykamer te verven

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M