Deze doorgewinterde fan was helemaal blij toen ze maandag op tv hoorde dat wie is… de mol weer begint!
Dus dames: kijken he, morgen! Kunnen we weer fijn gaan raden…
heb er weer helemaal zin in!
Liefs!
Deze doorgewinterde fan was helemaal blij toen ze maandag op tv hoorde dat wie is… de mol weer begint!
Dus dames: kijken he, morgen! Kunnen we weer fijn gaan raden…
heb er weer helemaal zin in!
Liefs!
Ik dacht maandag al… nog 3 nachtjes slapen…!!!
Ik ben er neit goed in maar het is zo’n geweldig programma.
Jammer dat ze de televizierring niet hebben gewonnen, het zou zo verdiend zijn geweest…
Dus morgen weer mollen!!! Jippie…
Groetjes van Sascha en Senne
Goed dat je het zegt, want dat wist ik helemaal niet. Ik keek in het verleden nooit wie is de mol. Totdat iemand hier de vorige keer een topic over maakte dat er weer een nieuw seizoen aan kwam. Ben toen door jullie enthousiasme gaan kijken en heb alle afleveringen gezien. Vond het erg leuk. Bedankt dus, ik ga zeker morgen kijken.
Groetjes,
Sandra
Ik zag het gisteren in de gids ben en was ook weer helemaal happy. Enne voor de dames die hem lekker vinden hopen dan Jan kooijman goed zijn best doet of de mol is
Groetjes,
Michèle
Ik las het ook, joepie!!! Ik had het vorig seizoen goed geraden, ik ga nu natuurlijk weer voor de winst Veel kijkplezier dames!
Groetjes,
M
Ik heb alleen een snel voorstukje gezien, dus had nog niet echt een idee van de kandidaten… Ga is even op internet kijken. Enneh… Sandra, leuk dat door ikkeben ook bij de mollers hoort!
Ja, jan kooijman is niet erg om een paar afleveringen naar te kijken. Al vind ik hem altijd zo überverzorgd… Van mij mag het wel wat wilder. misschien nu hij niet eerst in de make up heeft gezeten…?
Liefs!
Ik ga voor Pepijn omdat hij de enige was volgens wie het laatste mandje niet leeg was.
Groetjes,
Michèle
Ik ga voor Art.
Eerst zou de groene knop het niet doen dus druk je maar 2x? Vaag…
Verder was het het museum voor Art… en ik wil nog even kijken wat het chinese teken op zijn shirt was op de laatste foto.
Mijn zus heeft het heel vaak goed en zij zei Miryanne…
Ik vond Soundos wazig; die 3000 euro laten liggen om te willen zien wat er in het laatste mandje zit. Pepijn kan het ook zijn om de reden die Michèle zegt en ik vond Art ook een beetje typisch soms. Bij ons op het werk hebben we inmiddels een Wie is de Mol-pool gestart, dus we gaan voor het grote geld!
Groetjes,
M
Na lang twijfelen, moeilijk na 1 aflevering, heb ik toch voor Art gekozen. Meer een gevoel dan een redenatie, want iedereen heeft wel iets verdachts vind ik.
Ja, Art wordt het! Ik sluit me bij Sasha aan!
Liefs!
@Mriek: Wat leuk dat jullie een WIDM pool hebben op het werk! Bij mij op het werk is er maar 1 die het kijkt…
Op twitter (#widm) allemaal mensen die denken dat Soundos de Mol is…
Het spel is echt begonnen… leukleukleuk!!
@Sascha, zeker leuk! Jammer dat jij de enige bent bij jou op het werk, dan valt er weinig te wedden inderdaad.
Groetjes,
M
quote:
@Sascha, zeker leuk! Jammer dat jij de enige bent bij jou op het werk, dan valt er weinig te wedden inderdaad.
Ja, niet eens na te praten
Ik ben hier ok de enige die kijkt hoor dus ik heb ook jullie nodig om te kunnen speculeren.
Groetjes,
Michèle
Op mn werk ook de enige, maar in de familie en bij een aantal vrienden leeft het wel, niet zo dat er een pool komt. (dit jaar dan… )
Maar gelukkig kunnen we hier weer wekelijks even onze verdenkingen bespreken!
Liefs!
quote:
quote:
Ja, niet eens na te praten
Gelukkig kan je dat hier doen!
Groetjes,
M
ships, ik heb de eerste aflevering gemist,
straks maar op internet kijken.
En dan maar hopen dat Michel donderdag ook mee wil kijken (hij vind er niets aan )
Veel kijk plezier
Danielle is geboren op 7-1-2010