Das een goeie Mriek! Ik blijf bij Art. Mn man gaat voor Patrick. Meer omdat ik op Art zit. Zijn mol was Pepijn en daarna Karin, dus tja…
Heb er zin in vanavond!
Liefs!
Das een goeie Mriek! Ik blijf bij Art. Mn man gaat voor Patrick. Meer omdat ik op Art zit. Zijn mol was Pepijn en daarna Karin, dus tja…
Heb er zin in vanavond!
Liefs!
Haha, Mriek, die heb ik ook gehoord vanmiddag!
Vind het echt briljant gevonden!
Denk nu echt wel Patrick, Art was wel erg opzichtig aan het mollen. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook tot twee weken geleden Art verdacht…
Groetjes van Sascha en Senne
Michèle, ik denk het wel Patrick is 'm! Een toeval lijkt het me niet, daar is het programma te doordacht voor. Hij heeft het super gespeeld, was een tof seizoen. Jammer dat we weer een jaar moeten wachten voor de volgende.
Groetjes,
M
Ha ha ha erg he, net een goed boek dan baal je ook altijd dat het uit is. Maar hij heeft het heel goed gedaan.
Groetjes,
Michèle
Ik heb echt zoiets: wat komt er op donderdagavond op vanaf volgende week wat ik kan gaan volgen? Anders kom ik in een zwart gat. Boer zoekt Vrouw is ook al afgelopen, dus kan het er echt niet bij hebben
Groetjes,
M
Ik was tot de onthulling echt nog voor Art, ik was geschrokken. Complimenten voor de mol.
Ja en wat nu op donderdagavond?
groetjes Corina
echt briljant gespeeld door Patrick. ook ik zat op Art en Daan zat op Patrick maar ook hier juist omdat ik Art zei
maar ik had m echt niet aan zien komen.
liefs,
Rinske
Ik vind het ook wel erg jammer dat Wie is de Mol is afgelopen. Ik volg eigenlijk weinig op tv, maar hier ging ik echt voor zitten. En nam het zelfs op als ik er niet was. Ik heb 1 aflevering gemist, maar dat kwam omdat ik lag te bevallen
Ik zat ook op Art al vond ik hem wel veel te opzichtig mollen. Op het einde ging ik dus erg twijfelen of het niet toch Patrick was. Hij heeft het in ieder geval heel goed gespeeld.
Groetjes,
Sandra
Misschien zijn ze er wel achter gekomen dat de finale op st Patricks day viel en daarom een Patrick uitgekozen als Mol…
Het is vandaag Mol-fandag…
En voor de rest…wachtenwachten tot de volgende mol-tweet in mijn tijdlijn verschijnt op Twitter.
Groetjes van Sascha en Senne