Mijn (schoon)zusje gister is ingeleid

Gefeliciteerd met je tantezeggertje Sje
Het is en blijft een wonder wat een vrouw allemaal wel niet kan.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gefeliciteerd Sje…

Hoe gaat het met je schoonzus miniboy?

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gefeliciteerd Sje!

Hoe gaat het Min-boy.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Zijn er nieuwe ontwikkelingen Mini-boy?

Groetekes, Sje

En en en…ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Wil gewoon alles weten
Hoe gaat het nu???

Op zondag komt ze nooit online dus ik vrees dat we tot morgen moeten wachten op meer nieuws. Maar ze was al een paar dagen niet online dus best kans dat die kleine mop er al is en dat ze veel bij haar schoonzusje is ofzo.

Zo spannend!

Groetekes, Sje

Oeeh mini-boy wat spannend zeg!
is er al nieuws??

@Sje: van harte meid! wat ontzettend leuk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh was het maar zo dat ik goed nieuws had… maar ik ben zelf weer erg beroerd. Té beroerd om te ikke bennen… Gelukkig nu weer beterder hoor!

Even update: Ze moest dus vanmorgen terug komen. Ik begreep van haar dat ze goede hoop had op veel ontsluiting en dat ze ook veel slijm (weet niet of het de prop ook geweest is) verloor. Vanmorgen in het ziekenhuis een grote tegenvaller. Er was niks verandert, en dus nog steeds 2 cm ontsluiting. Ze wilde haar weer naar huis sturen maar daar raakte ze zo van overstuur en boos dat haar vliezen spontaan braken (waar boosheid al niet goed voor is). Toen hebben ze haar toch aan het infuus gelegd. Maar … om 12.00 uur nog niks verandert… het deed niks. Dus hier nog volop spanning… wel met het idee dat we deze week toch beter bericht mogen krijgen … en ook met de kleine mogen knuffelen…

Sje … stoere naam! De grote broer beseft het ook al helemaal … leuk hoor!

Spannend hoor!!
Ik hoop dat het nu een beetje op mag schieten.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hopelijk gaat het nu snel, mini-boy. Dit is wel moeilijk, dat lange wachten. Was jij weer zo misselijk?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ mini boy wat ververelend dat jij je weer zo rot voelt. Maar eh over je schoonzusje is het wel medisch verantwoord om haar zo lang zo te laten lopen??

Groetjes,

Michèle

Tjonge wat een tegenslag weer voor je schoonzusje zeg! Hopen dat het nu toch goed in gang gezet is.

Ondertussen alle beterschap voor jou!

Groetekes, Sje

Net om half 6 nog contact gehad met de familie. Ze heeft nu 3 cm ondanks het infuus. Dus het zet niet door. Ik begreep dat ze haar nu een spuit hadden gegeven voor ontspanning… en hopen dat het dan doorzet. Zo niet dan gaan ze over op keizersnee…

Succes gewenst voor je schoonzusje Mini-Boy!

Jeetje, wat heftig!!
Ik hoop toch dat ze snel over zullen gaan op een keizersnee, en dat ze dan alles mag vergeten als ze de kleine spruit in haar armen heeft!
Liefs, Anne

Gisteravond om 20.00 uur had mijn zusje 5 cm ontsluiting … en toen … om 23,45 had ze een lief zoontje in haar armen. Hoeveel hij weegt etc en of het alsnog keizersnee is geworden weet ik niet… Maar dit wilde ik jullie vast vertellen…

Deze tante gaat vandaag even lekker knuffelen…

(weer een jongen… denk overschot aan jongens … )

Gefeliciteerd!

Bij ons in de familie worden tot nog toe alleen meisjes geboren. Mn zus is nu ook net zwanger, dus wie weet: zij een jongetje, jij een meisje??

Geniet van het knuffelen met de kleine hum!

Liefs

Wat leuk!! gefeliciteerd

Gefeliciteerd Mini-Boy!! :smiley:

Gefeliciteerd, tante van een nieuwe mini-boy!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker