Mijn (schoon)zusje gister is ingeleid

Oh spannend zeg… gister is mijn zusje ingeleid… maar helaas zette het niet door en mocht ze 's avonds met 1 cm weer huiswaarts keren. Nu moest ze vanmorgen weer vroeg in het ziekenhuis zijn.

Ze is door middel van hormonen etc zwanger geworden. Ze heeft een bepaald syndroom waardoor ze minimaal vruchtbaar is, dus voor hun ook echt een wonder. Nu groeide het kindje erg hard de laatste weken en zat het nu al op ruim 8 pond. Het groeide een pond per week. Officieel moest ze nog 2 weken lopen … maar de arts vond het noodzakelijk om ze in te gaan leiden anders werd het een 11 ponder…

Hoop vandaag op beter nieuws dan gister…

Wat spannend zeg.
dus nog even en je hebt er weer een tantezeggertje bij
ff nieuwsgierig hoor, heeft ze misschien PolyCysteus Ovarium Syndroom?afgekort pcos?

Groetjes Marianne mama van Ruben

Spannend!

Enne, waarom (schoon)zusje? Is ze je zus of je schoonzus?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend spannend.

Hoop dat de kleine snel geboren wordt.

Sterkte met het wachten en houd ons op de hoogte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Spannend hoor, ik hoop dat het bij haar vlotter gaat dan bij mij

Groetjes,

Michèle

Nog niks gehoord

MJ: ja dat heeft ze … jij toch ook? Hoe gaat het nu met je? Bij mijn schoonfamilie is het onder de meiden erfelijk. Dus ze wist al heel vroeg dat ze dit had. Daarom als snel gaan dokteren en … dankzij het goede zaad van haar man nu een wonder…

Mriek: schoonzusje… maar voelt als echte zus

quote:
MJ: ja dat heeft ze ... jij toch ook? Hoe gaat het nu met je?

Jep… dan heb ik hetzelfde syndroom als je schoonzusje helaas.
Heb een aantal maand terug hormoonkuren moeten slikken zonder resultaat jammer genoeg, alleen een ongelovelijk pest humeur hield ik er aan over.
Dus we hebben even een break in gelast, even uit het ziekenhuistraject en wat afleiding zoeken.
Dus nu zijn we druk druk druk onze slaapkamer aan het verbouwen, moest ook altijd nog gebeuren.
en ruben krijgt strax een grotere slaapkamer, dus dan zal je zien als dat helemaal klaar is, dat we zijn slaapkamer in tweeen kunnen splitsen hahaha…

Groetjes Marianne mama van Ruben

@mini-boy: ik snap 'm!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh mini-boy wat spannend! Ik voel wat jij voelt want mijn zus is op het moment ook bezig.

Alle sterkte met wachten! Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

Oh Sje echt … dan hoop ik dat het bij haar beterder / sneller gaat… Mijn zusje is vandaag weer naar huis gestuurd met Hiep Hiep Hoera nog een 1/2 cm erbij … zit ze nu op 1,5 cm … Ik stik van de zenuwen…

Oh wat slopend zeg!

Bij mijn zus afgelopen nacht vliezen gebroken, af en toe een wee en verder gebeurt er niks! Ze moet dadelijk de vk bellen en dan wordt besloten of ze een check in het ziekenhuis gaan doen of niet. Geen idee van de ontsluiting, is nog niet gecheckt vanochtend door de vk.

Dus die zit ook te wachten en wachten tot er wat gebeurt. Pfffffffff…en wij wachten mee…

Groetekes, Sje

Ohh wat spannend voor jullie beiden Mini-Boy en Sje…

Hopen dat het vanavond of morgen geboren word…

We horen het wel hè!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

en en en… ??

Wat spannend allmaal!
Is er al wat gebeurd vanacht?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ben je al tante Mini-boy?

Hier nog geen vooruitgang. Ultimatum loopt morgenochtend af. Dan gaan ze hem naar buiten lokken!

Groetekes, Sje

Naar buiten lokken Sje???

Groetjes,

Michèle

Ja!

Groetekes, Sje

Houden ze er een flesje melk voor dan???

Groetjes,

Michèle

Ja bijvoorbeeld! Als ze maar niet vragen of zijn lievelingstante ervoor komt hangen want dat hoeft voor mij niet per se eerlijk gezegd! Haha!

Maar goed dat mijn zus geen borstvoeding gaat geven, die had nooit haar borst ervoor kunnen houden om hem naar buiten te lokken!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 24 Feb 2010 13:29:51

Hier was ze vanmorgen opnieuw naar ziekenhuis geweest … is snachts gewoon thuis. En er was weer een 1/2 cm bij …

Nu is ze naar huis gestuurd met de mededeling maandag pas terug te komen. Zolang er verder niks verandert blijven ze die gel inbrengen en wachten … Het was anders afgesproken om het tot vandaag aan te kijken en dan de keizersnee te plannen … maar nu wil de gynaecoloog het toch afwachten tot volgende week.

Ze zijn nu samen dagje naar de beurs … met vuilniszak op zak voor het vruchtwater

Het blijft dus spannend Sje… bij beide… maar denk dat jij eerder nieuws heb…