Wat spannend mini-boy en Sje. We wachten mee!
Groetjes,
M
Oh tjonge Mini-boy bij jullie dus nog slopender dan hier! Pfffffffffff…
Zo beroerd dat wachten!
Ik hoop dat het alsnog goed op gang komt bij je zus.
Overigens je schrijft (schoon)zusje. Is je zus getrouwd met de broer van je man? (Hoef je niet op te antwoorden hoor als je dat niet wilt).
Groetekes, Sje
Dus maar weer afwachten.
goh…een heel weekend nog dat is niet nix
Groetjes Marianne mama van Ruben
Oh god nog wachten tot maandag?? Ik hoop voor haar dat ze niet blijven gellen dan want dat wordt een ramp. Ik had zo’n pijn ervan omdat het te week werd zeg maar.
Als ik haar was had ik lekker op de keizersnee gestaan.
Groetjes,
Michèle
quote:
Overigens je schrijft (schoon)zusje. Is je zus getrouwd met de broer van je man? (Hoef je niet op te antwoorden hoor als je dat niet wilt).Groetekes, Sje
Ze is het zusje van mijn man… maar voelt als een echte zus ipv schoonzus… snap?
Hoe is het met jou zus?
Ah, ik snap het!
Hier nog geen activiteit! Morgenochtend melden in ziekenhuis en dan gaan ze de boel op gang brengen want binnen 72 uur na breken vliezen moet zo’n kleine mop geboren zijn dus hij heeft niet veel tijd meer.
Groetekes, Sje
Hoe is het daar Mini-boy?
Hier vanochtend nog geen nieuws, inmiddels is er wel actie ondernomen in het ziekenhuis. Dus er is iets aan de gang, maar geen idee hoelang het nog gaat duren. Moet voor middernacht gepiept zijn in elk geval.
Groetekes, Sje
Hier 0 % verandering… dus dat wordt denk echt zeker afwachten tot na het weekend. Ze hoeft nu ook niet eerder te komen als ze niks voelt …
Oh Sje echt spannend bij jullie zeg… het idee dat je het vandaag voor middernacht weet… Hoop dat het snel achter de rug is voor je zus (& jullie)…
Pffff spannend meiden. Ik maar steeds kijken of er nieuws is…niets. Vervelend ook voor de aanstaande mama’s, als het niet opschiet. Dat jouw schoonzus nog naar een beurs durft Mini-Boy, terwijl ze elk moment kan bevallen, dat zou ik echt niet durven! Ik zou bang zijn dat ik achter een beursschot zou moeten gaan baren! Ik hoop dat jullie allebei snel nieuws hebben en dat er twee wolkjes van baby’s aan komen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik ben sinds rond 13.00 tante van een kersverse kleine knul! Alles goed gegaan. Infuus om in te leiden deed onmiddellijk z’n werk dus na een paar uurtjes werken is de kleine man geboren.
Daarnet samen met onze kindjes even gaan kijken in het ziekenhuis. Mooi tevreden knulletje! Helemaal gezond!
Zus en zwager helemaal gelukkig. Grote broer (van 3,5 jaar) helemaal gelukkig en trots!
Nu ga ik nog doorduimen voor jou Mini-boy dat het niet lang meer duurt!
Groetekes, Sje
Gefeliciteerd Sje. Leuk hoor zo’n klein ventje en fijn dat het allemaal goed en vlot gegaan is. Zijn ze al thuis??
Groetjes,
Michèle
Dank, dank!
Zijn nog in ziekenhuis tot morgen. Dan mogelijk nog een dagje kraamhotel en anders naar huis. Dat beslist ze morgen.
Groetekes, Sje
Super tante Sje… Enne hoe heet de kleine jongen? Je ben al wel even wezen gluren zeker?
Ik moest gister met Jurian naar het ziekenhuis (kno) en had een klein knuffeltje af willen geven aan de balie van die afdeling. Maar … ze was al naar huis gestuurd … was tof gewist als ik de 1e bewonderaar was
…
Lekker genieten Sje … en nog even flink duimen voor mijn schone zus… Jullie horen meer zodra er nieuws is…
Dank, dank!
Ik stuur je een mailtje over de naam. Gooi altijd alleen mijn eigen naam op internet, nooit die van anderen.
En ja, we zijn al gaan knuffelen met die kleine mop! Mooi tevreden poppetje! Ik zeg het ook eerlijk als het een lelijke baby is maar dit is echt een heel mooi gaaf poppetje.
Onze meiden vonden het ook helemaal geweldig! Meteen de baby op schoot en op de foto. Die foto’s hebben we op A4 uitgeprint zodat ze het morgen in de klas kunnen laten zien.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 25 Feb 2010 22:44:22
Gefeliciteerd Sje!
Mini-boy ik hoop dat jij ook snel goed nieuws krijgt van je schoonzusje!
Groetjes,
Sandra