Mijn (schoon)zusje gister is ingeleid

Gefeliciteerd mini-boy!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd mini-boy

Gefeliciteerd Mini-boy

Groetjes,

Michèle

Ik ben al een aantal dagen niet op ikkeben geweest, dus nog niet eerder gereageerd. Maar wat een toestand zeg…jeetje dan kan een bevalling lang duren. Wat zal ze het zwaar hebben gehad. Maar erg fijn dat er weer een gezonde boy op de wereld is gezet. Gefeliciteerd meid met opnieuw tante worden!!!

PS en weer succes met de misselijkheid he…jeetje het houdt niet op he. Je hebt best een zware zwangerschap tot nu toe. Heel anders denk ik al met Jurian. Misschien betekent dit toch dat het een meisje gaat worden?
Knuffel!

Joepie! Gefeliciteerd met je neefje Mini-boy!

Groetekes, Sje

quote:
PS en weer succes met de misselijkheid he...jeetje het houdt niet op he. Je hebt best een zware zwangerschap tot nu toe. Heel anders denk ik al met Jurian. Misschien betekent dit toch dat het een meisje gaat worden? Knuffel!

Bij Jurian was ik ook 9 maanden ziek … maar toen had ik geen peuter rond lopen … dat maakt wel het verschil. Ach … ik moet maar denken er zijn 1000 mensen die 9 maanden ziek willen zijn voor 1 kindje te kunnen krijgen… Maar dat neemt niet weg dat het niet makkelijk is zo.

Oh echt…dat wist ik niet…he bah dat is dus voor de komende maanden geen leuk vooruitzicht.
En dat verhaal over een meisje gaat dan ook niet helemaal op

Ik kan me heel goed voorstellen hoe zwaar het moet zijn. Ben zelf de afgelopen weken 2 keer ziek geweest (buikgriep en amandelonsteking) en vond het toen ook al zwaar om die kleine de hele dag bij me te hebben (gelukkig ook veel hulp gehad hoor). Dus moet je nagaan als dit al maanden duurt.
Liefs

Gefeliciteerd!!
En ook vooor je (schoon)zusje!

Fijn dat hij er is

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd met je neefje!

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Gefeliciteerd met de kleine boef! Je zusje heeft er lang op moeten wachten! Enne…wat rot dat je toch nog steeds misselijk bent. Hou vol meid!

Groetjes Rainbow, trotse mama

beetje laat… maar alsnog gefeliciteerd meid!
(ik hield het zwanger onderwerpen lijstje iets minder goed in de gaten…sorry!)
maar heb je wat meer te vertellen over je nieuwe neefje??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik was een weekje met vakantie, dus lees je berichtje nu pas.

Gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed gaat met je zus en de kleine.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Het is een schat van een kereltje … ben ondertussen al 2x geweest (afstand is wat lang helaas) maar deze week ga ik weer hoor!! Krijg nu zelf ook wel de kriebels…

Ondanks de zware bevalling leven ze helemaal op de blauwe wolk!! Vind het zo fijn voor ze… dit hadden ze nooit verwacht. Wat een wonder!

Wat fijn dat alles zo goed gaat mini-boy.

Ben wel erg benieuwd naar de naam, want die heb je volgens mij nog niet genoemd?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd.leuk!groetjes chantal

Chantal

Sandra … hij heet RIK … (Tim & Ri©k)… leuke combi gnagna…

Vind het zelf een stoere naam … had het zelf alleen met ck gedaan … Ik had klompjes gekocht met naam en besteld met CK dus gauw terug gebeld dat het zonder C moest … zou blunder zijn!