Wij hebben al afgesproken dat vrienden van mijn mannetje hier komen kijken op ons full screen (die we nu nog niet hebben, onze TV is oude meuk eigenlijk) en het liefst eerst bbq-en vantevoren! Ik ben dan ook heel fanatiek en gil echt als ze scoren, of juist als de anderen een doelpunt maken. Ik roep dan ook: ‘Raphael, goed zo!’, ‘Naar voren!’ of ‘Wesley, neeeeeeeej!’ Alsof ik ze ken! Bij de EK, toen ik trouwens ook zwanger was, was mijn vriend net op de wc toen er werd gescoord. Hij vroeg wie 'm gemaakt had. Ik: ‘Arjan’. Ik weet niet meer of het Arjan Robben was hoor, maar ik bedoel te zeggen dat ik nooit a la voetbalkenners ‘Robben’ zeg, maar ‘Arjan’. Best maf! Toen een vriend vorige week kwam en we die plannen voor de bbq maakten, wisten hij en mijn vriend niet meer wie ons in 2008 had uitgeschakeld. Ik: ‘De Russen natuurlijk, met Guus Hiddink!’ Ze waren helemaal impressed! En dat voor een vrouw! Ik bedoel maar…! Enne…vroeger was ik AJAX-fan vanwege de leuke mannen. Ik stond weleens bij de training en vergaapte me toen aan Marc Overmars (die hartstikke klein bleek). Maar goed, toen was ik nog jong. Hoewel…eh…21 toch al? Maar ik had een handtekeningenkaart en mijn vriendin en ik duwden allemaal kleintjes weg om als eerste een handtekening te krijgen. Toen zei een oma daar, volkomen terecht trouwens, wat van. Wij: ‘Ach oud mens, hou toch je bek!’ Tja, dat zou ik nou nooit meer doen! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama