Michèle

Dat zooitje dat zich fans noemt en het altijd verpast voor Feijenoord vind ik echt verschrikkelijk!!!
Dat zijn dus echt geen fans! Sorry hoor, maar dan doe je niet zulke dingen voor je club. beetje jammer, zulke mensen!

Maar verder hebben de echte fans zich goed gedragen gister

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Troost je Inge in een Beerput zitten geen beren maar ontlasting, etensresten en afval. Een beerput was vroeger de afvalput en poepdoos van het huis. De beer is dan ook niks anders dan het afval dat daar in zit. Wat overigens prima gebruikt kon worden als mest op het land. Dus we kunnen ze daar best ingooien alleen wil ik me land er dan niet meer mee bemesten.

Groetjes,

Michèle

Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
ik geniet weer smakelijk van de reacties. haha pure afgunst maar geeft niet, dat moet ook kunnen!

Enne michele: wij noemen feyenoorders kakkerlakken

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Haha wij waren gisteren bij vrienden de finale gaan kijken en nog een vriend van ons kwam daar ook heen. En die noemen Feijenoorders ook altijd kakkerlakken

Groetjes,
SAndra

Wat hebben jullie toch allemaal met voetbal? Ik heb er NIETS mee, het maakt echt 0,0 uit wie er kampioen wordt en wie de KNVB-beker ofzo wint. Kijk, met een EK of WK is het anders. Dan verander ik in een voetbalfan en kijk ik elke wedstrijd. Dan baal ik ook echt als ‘we’ eruit liggen…Eef krijgt dan ook een WK-truitje aan, dat dan weer wel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

quote:
Wat hebben jullie toch allemaal met voetbal? Ik heb er NIETS mee, het maakt echt 0,0 uit wie er kampioen wordt en wie de KNVB-beker ofzo wint. Kijk, met een EK of WK is het anders. Dan verander ik in een voetbalfan en kijk ik elke wedstrijd. Dan baal ik ook echt als 'we' eruit liggen...Eef krijgt dan ook een WK-truitje aan, dat dan weer wel!

Ha ha ha jij bent een soort jekyl en Hyde, veranderd in een voetbalmonster als je oranje ziet en dan vraag je ons wat we met voetal hebben. Mijn ajaxied is niet eens zo fanatiek om morgan een voetbalshirtje aan te doen

Groetjes,

Michèle

Ik heb hetzelfde als Rainbow. Voetbal boeit me geen moer, tot het Nederlands elftal moet spelen. Dan word ik bloedfanatiek en wil ik dat ‘we’ de finale halen en kampioen worden. Haha, best gek inderdaad.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij hebben al afgesproken dat vrienden van mijn mannetje hier komen kijken op ons full screen (die we nu nog niet hebben, onze TV is oude meuk eigenlijk) en het liefst eerst bbq-en vantevoren! Ik ben dan ook heel fanatiek en gil echt als ze scoren, of juist als de anderen een doelpunt maken. Ik roep dan ook: ‘Raphael, goed zo!’, ‘Naar voren!’ of ‘Wesley, neeeeeeeej!’ Alsof ik ze ken! Bij de EK, toen ik trouwens ook zwanger was, was mijn vriend net op de wc toen er werd gescoord. Hij vroeg wie 'm gemaakt had. Ik: ‘Arjan’. Ik weet niet meer of het Arjan Robben was hoor, maar ik bedoel te zeggen dat ik nooit a la voetbalkenners ‘Robben’ zeg, maar ‘Arjan’. Best maf! Toen een vriend vorige week kwam en we die plannen voor de bbq maakten, wisten hij en mijn vriend niet meer wie ons in 2008 had uitgeschakeld. Ik: ‘De Russen natuurlijk, met Guus Hiddink!’ Ze waren helemaal impressed! En dat voor een vrouw! Ik bedoel maar…! Enne…vroeger was ik AJAX-fan vanwege de leuke mannen. Ik stond weleens bij de training en vergaapte me toen aan Marc Overmars (die hartstikke klein bleek). Maar goed, toen was ik nog jong. Hoewel…eh…21 toch al? Maar ik had een handtekeningenkaart en mijn vriendin en ik duwden allemaal kleintjes weg om als eerste een handtekening te krijgen. Toen zei een oma daar, volkomen terecht trouwens, wat van. Wij: ‘Ach oud mens, hou toch je bek!’ Tja, dat zou ik nou nooit meer doen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Haha lekker fanatiek Rainbow

Maarre… ik weet helaas ook ongeveer alle namen, aangezien hier regelmatig over voetbal gekletst wordt!
Enne,… ik denk dat wij ook wel gezellige afspraken gaan maken over het voetbal kijken:D

Liefs, Anne

Ha ha ha ik hoor het al, maar dames nu de ultieme vraag. Wat is buitenspel…

Maar ik ga wel voor de achternamen hoor enne helemaal voor die van mijn persoonlijk favoriet Huntelaar. Ooit van Nistelrooij maar die is helemaal uit de gratie bij mij. Enne Rainbow ik ben misschien een stukje jonger maar ik ging voor Danny Blind, die er nu overigens niet echt appetijelijke meer uit ziet.

Groetjes,

Michèle

Buitenspel is als er niemand van de tegenpartij tussen jou en hun keeper staat op het moment dat de bal naar je toe wordt gespeeld.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Aplaus voor Mriek

Ik ken ook alle namen hoor, maar asjeblieft michèle, huntelaar!! over het paard getild ventje brrr

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Michele: ECHT??? ooh dat wist ik niet ik dacht ECHT dat daar beren in zaten

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Rainbow: het boeit me eigenlijk ook niet, ik ben met ajax opgegroeid dat is het enige, soms kijk ik maar niet speciaal. Oh en waarom ik er dan op in ga? je moet toch af en toe wat te zeiken hebben he hahahaha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed zo mriek ben ik niet de enige die het weet Overigens heb ik menigmaal MANNELIJKE grensrechters er op moeten wijzen dat ze moesten vlaggen voor deze overtreding en die wisten het niet.

Groetjes,

Michèle

Jammer Mriek, je was me voor!
Ook ik wist het

Liefs, Anne

Goed zo, Anne!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik wist het ook , anders gaf ik Mriek geen applaus

Liefs Michelle