Michèle

nog 8 berichtjes te gaan heeft om degene die meeste berichtjes ooit op ikkeben geplaatst heeft te worden…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

hahaha nou even doorschrijven dan michele
alvast gefeliciteerd met je record

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wie is ze aan het voorbij gaan?
Ik zal de achtervolging eens even in gaan zetten!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 02 May 2010 12:06:49

Ha ha ha moet ik me nou gevleid of gegeneerd voelen… Ik kijk nooit op de teller eigenlijk. Ik typ gewoon lekker mee

Groetjes,

Michèle

gewoon doortypen dames… ik haal jullie nooit meer in

Straks vanuit het kraambed alle tijd van de wereld Kim! Dan haal je Michèle makkelijk in!

Groetekes, Sje

Haha, wat een twijfelachtige eer Michele. Maar desondanks toch een eer. Gefeliciteerd!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt Kim, Mervin is er nu helemaal van overtuigd dat ik niks anders meer doe dan Ikkebenne

Groetjes,

Michèle

haha gelukkig komt het huis niet vanzelf op orde en staat er niet vanzelf eten op tafel anders zou die gedachte weleens kunnen kloppen hahaha (grapje hoor)
maar hoe lang zit je al op deze site?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Phoe toen was Morgan denk ik 4 weken oud en ik had door dat er iets niet goed was en niemand van het CB wilde me helpen. Het leek op verborgen reflux toen maar het bleek kiss te zijn. Maar hoed morgan is nu 20 maanden dus ik zit hier nu zo’n 19 maanden.

Groetjes,

Michèle

Haha wat leuk Michelle, gefeliciteerd!

Sje, je weet wat je te doen staat Enne Michelle is in augustus op vakantie, dus dat wordt voor jou geen vakantie maar doortypen

Groetjes,
Sandra

Haha! Nou wel een eer Michèle

Ik ga het zeker niet inhalen!! haha!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Sandra, sterker nog, ik ga gewoon op vakantie en ik heb daar gewoon internet! Da’s dus luierend in het zonnetje Michèle inhalen!

Groetekes, Sje

Michèle 11868 berichtjes
lid sinds 18 Oct 2008

je staat nu gedeelt eerste
nog 1 berichtje en je staat eerste haha

maar ik ben er vandoor… fctwente kijken, die kunnen kampioen worden… zoals het nu staat komt de hele buurt zo in feeststemming

Hahahahaha, goed zeg! Van harte MEGAJUNK! En dat inderdaad sinds oktober 2008! Hahahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

hahaha michele! wat goed
gefeliciteerd dan maar hahahaha.

Oh en twente… sorry kim, je bent een schat maar ik baal bheoorlijk dat ajax niet gewonnen heeft
allemaal de schuld van FEYENOORD!
door die " fans" zoals ze zich noemen (ze waren op het veld gegaan om feyenoord duidelijk te maken dat ze moesten verliezen omdat anders ajax zou winnen… het wsa op tv en al!) Vond Feyenoord het blijkbaar nodig om slecht te spelen.
anders was Ajax hoe dan ook kampioen geworden.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

oh kim trouwens, wie had er dan voor michele de meeste berichten gepost??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd Michèle

Enne ook de twente-fans gefeliciteerd, alles is beter als Ajax als het dan toch geen PSV is Oei nu krijg ik er veel tegen me

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Zeg MamavanRico, niks negatiefs over Feyenoord he?! Hoewel je het wel goed doet: je schrijft Feyenoord helemaal in hoofdletters! Da’s precies zoals het hoort!

Groetekes, Sje