Ik wist het ook!
@Michele, ik vond Danny Blind destijds ook lekkerrrr. Maar nu ook niet meer, toch wat te kaal al en een ouwe kop! De Italianen, dát is pas smullen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik wist het ook!
@Michele, ik vond Danny Blind destijds ook lekkerrrr. Maar nu ook niet meer, toch wat te kaal al en een ouwe kop! De Italianen, dát is pas smullen!
@ mirema, Ff klaas-jan in bescherming nemen, als er een niet over het paard getilt is dan is het klaas-jan huntelaar wel. Dat is een dood goeie jongen, zo nuchter als het maar zijn kan, en dat is echt waar.
Gr Patries
Oeehhh als Nederlands straks weer moet voetballen en het is mooi weer, zitten we met zn allen buiten, dan gaat de tv ook naar buiten en heerlijk gillen en schreeuwen met elkaar
Noah hebben we met het EK ook een mooi shirt aan gedaan…
Je ziet het hier niet zo heel erg goed, maar wel een beetje:
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
@ Patries dank je
@ michelle ben blij dat er tenminste nog een nuchtere speler rondloopt voor nederland. Overigens vind ik Suarez ook grapig
@ Rainbow jullie hebben zeker dat grote scherm nog niet want geloof met zoveel lekkers zit er niet aan een italiaan enne ze zijn nog klein ook
Groetjes,
Michèle
Wordt leuk hier over een maandje!
Een voordeel: We zijn dan in ieder geval allemaal voor dezelfde ploeg! (toch??) Nora heeft ook al een oranje shirtje klaarliggen. Toevallig zat er bij de kleertjes die we van mn schoonzusje doorgegeven hebben gekregen ook een oranje broek! Ze is er dus helemaal klaar voor!
Over het topic nog even: Ik zie dat ik bijna aan de junkstatus ben! Tis nog 20x minder dan Michele nu, maar toch al best een prestatie…
liefs!
Ha ha ha ach liske wie weet haal je me nog eens in.
Maar eh als k het zo lees moeten we voor Morgan ook aan de oranje kleertjes anders hoort ze niet bij het Ikke ben team.
Groetjes,
Michèle
Wij hebben een wk barbapapa trui
Een trui met een oranje barbapapa met een voetbal:D
Zie mij hyves voor foto’s van Seth met trui.
Liefs, Anne
@Melanie: wat een poepescheetje zeg! Om op te vreten! Heel mooi ventje!
@Lalala, je weet dat ik Barbapapa ook cool vind he? Ik wil die trui ook! Ga meteen even bij Seth kijken.
@Liske, GEFELICITEERD MET JE JUNK-SCHAP!
@Michele, wij hebben nog steeds die ouwe meuk-TV van 300 jaar oud, klopt! We hebben nu soms UPC on Demand, dan krijg je full screen, alleen bij ons zie je dan meteen de helft van de ondertiteling niet meer. Armoedig he!
@ Rainbow mocht je dan tegen de tijd van het WK een nieuwe goede hebben, schrik dan niet van die italianen he want je bent meteen een illusie armer
Groetjes,
Michèle