haha ze krijgen een koekje (dat is de traktatie michele whaha!) van eigen deeg!
@Michelle: wat nobel van je
haha ze krijgen een koekje (dat is de traktatie michele whaha!) van eigen deeg!
@Michelle: wat nobel van je
Ze zijn nog niet klaar Michelle… 1-4 inmiddels met die 2 van vorige week… Het is stil in Rotterdam…
Groetjes,
Michèle
Ach is het hiet ook een keer rustig michèle en ik ben ook niet voor feyenoord hè. Maarja dat had ik liever gezien wij zijn tenslotte door Feyenoord uitgeschakeld Dan kun je nog zeggen wij zijn door de bekerwinnaar uitgeschakeld
Liefs Michelle
Oh ja ja ja gooi het daar maar op
Maar oh wat zullen de beelden van een guldigd Ajax in de kuip pijn gedaan hebben in de rotterdamse harten… Hihihihihihihihi
Groetjes,
Michèle
Nou Ajax-fans, van harte gefeliciteerd van een Feyenoordfan met deze troostprijs hoor! Jullie hebben het verdiend!
Groetekes, Sje
Nou toch niet meer ‘‘Helemaal niets in Amsterdam!’’ Gefeliciteerd! Twente de schaal en Ajax de beker
Terechte winnaars!
Maar vergeet niet dat Feyenoord al wel Az, Twente en PSV heeft verslagen om hier te kunnen staan, en Ajax heeft werkelijk geen tegenstand gehad!
Liefs, Anne
joehee fc twente de mooie schaal
en ajax de beker .gelukkig is alles rustig verlopen .
groetjes marielle mama van tanja
quote:
Terechte winnaars!Maar vergeet niet dat Feyenoord al wel Az, Twente en PSV heeft verslagen om hier te kunnen staan, en Ajax heeft werkelijk geen tegenstand gehad!
Liefs, Anne
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/lC90p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
Laat me raden Feijenoorder ???
Groetjes,
Michèle
Dat zegt niets. Mervin zijn oma was een resechte rotterdamse, maar Feijenoord vond ze varkens ze was ajaxied in hart en nieren. Ze zou genoten hebben gister
Vond trouwens die pull bier in de kleedkamer van Ajax wel heel mooi. Hoezo Alcoholvrij Rotterdam
Groetjes,
Michèle
Dat heb ik niet gezien, van dat bier ed…
Mijn vriend is groot fan van Feijenoord, en ik vind het allemaal wel prima
Maar nadat de wedstrijd was afgelopen hebben we snel gezapt, haha!
Liefs, Anne
Ha ha ha is bij mij net zo alleen dan met Ajax. Mervin is fan en ik kijk mee. En gisteren omdat hij moest werken heb ik het gevolgd voor hem en netjes gesmst.
Maar bij het WK ben ik wel bloedfanatiek hoor, maar dan is mijn favoriet er bij. Enne oh ja ik heb wel een bloedhekel aan feijenoord’fans’. En dan bedoel ik dus dat stelletje gestoord die het voor iedereen altijd verpesten. Niet voor degene die door dik en dun achter hun cluppie staan.
Groetjes,
Michèle
ik geniet weer smakelijk van de reacties.
haha pure afgunst
maar geeft niet, dat moet ook kunnen!
Enne michele: wij noemen feyenoorders kakkerlakken
hahahaha goeie michele Weet je wat, we gooien ze in de beerput iedereen tevreden…hmm behalve de beren dan
dat zegt indd niets of je in rotterdam woont (oon er pas 8 jaar maa goed) ben toch echt PSVer in hart en nieren. Em mijn ventje woont al zijn hele leven in rotterdam en die moet ook niets van feyenoord hebben, das een echte spartaan. Oei die had het gister ook slecht
Liefs Michelle
Arme Em!!
ik heb die wedstrijd niet meer gevolgd,
ik heb met rico op de bank een stuk voetbal gekeken,
Rico zegt AJAH HEUHHH
en chilt lekker op de bank
rico’s nacht zou niet meer stuk kunnen…helaas wel dus