Michèle

Jazeker! Wij hebben De Graafschap en jullie FC Twente en beide kampioen!! Dus… proosten op het oosten! En waar kwamen de wijzen ook alweer vandaan Maarre… ik denk dat kampioen van de eerste divisie de komende jaren het hoogst haalbare is voor De Graafschap…

Groetjes Natasja

Sorry dames… topografie is nooit mijn sterkste punt geweest… Maar ja, mijn excuus is dat ik uit het westland kom. Als de wijzen uit het oosten komen, stel je dan maar voor hoe het in het westen is gesteld met de intelligentie…

In ieder geval: gefeliciteerd tukkers én achterhoekers!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

goh…hoe zou het zondag gaan aflopen…
sukkels

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Moet je je dat nog afvragen Inge??

Groetjes,

Michèle

Zondag Inge??? Je bent slecht op de hoogte is morgen om 6 uur hoor, Neem aan dat je de beker bedoeld? Feyenoor wint met 3-0 En hebben dan de beker Ne hoor maakt mij niet uit want ben geen feynoorder, maar als ik mag kiezen dan ga ik toch voor feyenoord

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ha ha ha ach Inge viert het feestje gewoon wat later

Enne mervin baalt die moet werken morgen van 13.00 tot 19.30. Ik zet het wel aan voor hem er is toch niks op tv dan

Groetjes,

Michèle

Das dan indd balen, maar kan hij gelijk feesten als hij thuis komt en misschhien nog verlenging meepikken Maar voor de uitreiking is hij dan mooi op tijd

Liefs Michelle

haha oops vergissing, ik was in de war omdat ze eerst op zondag hadden gespeeld.
jullie hebben gelijk, ik vier het feestje idd iets later. Morgen heb ik een ander feestje

Nou ja hij zei net dat de eerste helft om 18.30 begint (18.00 is voorbeschouwing) dus dan kan ie de tweede wel zien enne volgens hem wachten ze met afmaken tot hij thuis is, hij heeft Suarez al gebeld

Groetjes,

Michèle

haha ik merk ineens hoezeer we off topic zijn gegaan

Ajax gaat gewoon de beker winnen

Groetjes,
Sandra

ha ha ha kim zal het niet erg vinden zij heeft haar zegen al binnen

Groetjes,

Michèle

Het is wel jammer dat de ‘supporters’ zo vriendelijk en sportief zijn… Het zijn de minderen die het voor de meesten verpesten. Jammer hoor, een enkele finale is toch spannender!!

Zelf ben ik PSV fan en mijn man is voor Feyenoord. Als Ajax voor de CL moet spelen zijn we natuurlijk voor Ajax, al is het niet helemaal van harte…

Ik bewn benieuwd vanavond alleen sneu voor dat bruidspaar dt nu een alco vrije bruiloft heeft.

Groetjes,

Michèle

Rico heeft er al zin in, die zit al de hele tijd aan de tv te likken! yek!

hmm als Ajax straks maar niet vastplakt dan

Groetjes,

Michèle

haha dan kunnen we rico de schuld geven, als ajax nu gaat verliezen
aaach germ hahaha

haha 0-1 al jodeee

Yep Landzaat is jarig en wie jarig is trakteerd

Groetjes,

Michèle

Ajax-fans van harte (met pijn in me hart )

Liefs Michelle