ja goed, als ze in het begin iets beter gespeeld hadden was het ook niet gebeurd, maar ze waren terug gekomen en daar gaat het uiteindelijk om toch
Michèle
@Michelle: jawel genoeg, feyenoord heeft het uiteindelijk verkloot ik hou erover op hahaha
quote:
Waar gaat Twente de schaal mee schoonhouden................................ Met Ajax![]()
Even zonder gekheid: weet je dat het schoonmaakmiddel Ajax in Rotterdam en omgeving veel slechter verkocht wordt dan in de rest van het land. Hoe ver kun je gaan in de liefde voor je cluppie!
Groetekes, Sje
Whaa echt waar joh Sje? Hhihi das inderdaat liefde voor je club dan! Nou ik ben echt voor Twente, maar maak mijn huisje toch het liefst schoon met Ajax fete de fleurs:D
Ik woon in rotterdam, maar ben brabander in hart en nieren maar ook hier komt er geen ajax in huis hoor menn alleen die naam al Andy en zo werkt net zo goed
Liefs Michelle
Mijn welgemeende felicitaties voor Michèle, die kan tikken…
Ga mezelf ook eens bekijken in de rankings, al ben ik bang dat ik de eerste bladzijde ook niet haal!
Enneh… voetbal… dames… Zelfs na 4 jaar linksachter kan het me niet heel veel schelen. Vind het leuk voor Twente, een klein cluppie uit de achterhoek die et em toch effe flikt, ja daar heb ik wel respect voor. Verder verheug ik me wel erg op het WK. Vind die sfeer echt heerlijk! En dan kijk ik iedere wedstrijd, niet alleen NL. Heb er zin in, zet de bitterballen maar op tafel!
liefs
Ik kan het nog leuker vertellen, er is zelfs een straat in Rotterdam die de Ajaxstraat heet… Mijn vriend weigert er doorheen te rijden, haha!!
Liefs, Anne
Enne, ik sta ook op de eerste pagina
En dat voor zo’n korte tijd lid
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/lC90p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - lalala op 03 May 2010 22:43:29
Zie je wel dat vrouwen ook verstand hebben van voetbal!!! Wij weten best wat buitenspel is… toch?!
Enne, Michele en Sje, wel lekker blijven plakken!!
Ja, bij sommige kan de liefde van hun club erg ver gaan. Ik vind het zelf erg leuk om voetbal te kijken en ben fan van Ajax. Mijn man is voor Feijenoord, maar dat gaat prima samen hoor in 1 huis Ik kan er zo slecht tegen hoe ver mensen kunnen gaan en wat ze anderen aan kunnen doen alleen maar omdat ze voor een andere club zijn.
Zo komt een goede vriend van me echt niet snel in Rotterdam. Echt alleen als het echt niet anders kan, maar verder niet. Dan denk ik het zijn ook maar mensen hoor net als hier, alleen snappen ze niets van voetbal Nee hoor onzin, laat iedereen gewoon in zijn waarde ook als ze voor een andere club zijn.
Liske, ik heb ook erg veel zin in het WK. Jammer dat sommige wedstrijden van het Nederlands elftal overdag zijn als we moeten werken.
Groetjes,
Sandra
Ik blijf wel plakken hoor Judith geen zorgen
Enne ja ik weet ook wat buitenspel is. En dan bedoel in niet de bal achter de lijn. Heb zelf 3 seizoenen langs de lijn gestaan en ben zelfs eens door een scheids de kantine in gestuurd omdat ik iets zei dat ie niet zo leuk vond…
Enne mijn mannetje is HEEEEEEL blij dat is 's middags om 13.00 vrij is zeg maar.
Groetjes,
Michèle
Gefeliciteerd michéle
eindelijk weer eens een actieve nummer 1
Groetjes Marianne mama van Ruben
Ha ha ha dank je MJ enne geen zorgen ik blijf nog wel actief hoor, ik heb nog veel te vragen veel advies te geven enne natuurlijk veel keer digitante worden
Groetjes,
Michèle
hahaha Anouk, niet iedereen weet dat… Alleen wij tukkers hahahhahaa
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
En ik als Achterhoeker weet het ook Veel mensen denken nl ook dat de Achterhoek in Twente ligt…
Groetjes Natasja
Hahaha, ja dat klopt! Word heel vaak gedacht, maar Twente en de Achterhoek is toch echt een verschil!