hihihi gefeliciteerd Michele!!! Op naar de volgende 11868!!
Michèle
Alvast gefeliciteerd michele met je jubileum.
Zo zo de dames zijn in voetbal stemming.
Enne sje, je moet ze geven wat ze denken dat hoort he, die hoofdletters. Whahah.
Maare… ik sluit me aan bij inge hoor…
Gr Patries
quote:
@Sandra, sterker nog, ik ga gewoon op vakantie en ik heb daar gewoon internet! Da's dus luierend in het zonnetje Michèle inhalen!Groetekes, Sje
Haha dat doe je helemaal goed
Groetjes,
Sandra
Voor diegene die willen weten wie hoeveel berichten heeft gepost. Als je klikt op leden dan zie je diegene met de meeste berichten bovenaan staan en zo steeds verder naar beneden. Wel erg grappig om te zien waar je staat
Groetjes,
Sandra
Ik vind het erg jammer dat Ajax geen kampioen is geworden, maar toch gefeliciteerd voor de Twente fans.
Groetjes,
Sandra
Ik vind het leuk voor Twente! Ajax is al zo vaak kampioen geworden. Twente mag die jubelstemming ook weleens meemaken vind ik!
Leuk dat het eens een keer niet Feyenoord, Ajax of PSV is zoals dat jaren het geval is geweest. Werd alleen maar saai. AZ is daar goed mee gestart vorig jaar en Twente neemt het stokje nu verdiend over!
Voor welke club je ook bent, laten we gewoon sportief zijn en Twente het kampioenschap gunnen want ze hebben er hard voor gewerkt.
Kim, zou je mijn gebruikersnaam willen wijzigen in “Moeder Teresa”?
Groetekes, Sje
Met alle gekheid op een stokje, hier ben ik het ook wel mee eens.
Alle twente supporters gefeliciteerd met jullie kampioenschap.
Gr Patries
Dankjewel:D Een jubelstemming hebben we zeker hier! De hele A1 is afgezet vanwege alle suporters op de snelweg die wachtten op de spelersbus! Hahaha
nee feyenoord boehoee!!
nee serieus, als feyenoord gewoon zijn werk had gedaan was dit nooit gebeurd en was ajax terecht kampioen geworden.
waarom een ander gunnen als die niet de beste is?
anders waren ze wel vaker kampioen geworden… maargoed twente kan er niks aandoen natuurlijk,
dat zijn die hooligan fans fan feyenoord die niet tegen hen verlies kunnen
En alle feyenoord suporters weten donders goed waar ik het over heb
Heb natuurlijk zelf meteen gekeken hoe ik ‘gerankt’ sta. Ik sta op 19! Zelf vind ik dat ik hier al best veel tijd doorbreng, maar vergeleken de andere junkies ben ik nog maar een beginneling! Maar Michele haal ik never nooit meer in! Ik denk zelfs dat ik straks met twee kindjes minder tijd zal krijgen…maar mijn status van JUNK heb ik dan in elk geval verdiend en die raak ik niet meer kwijt! Hahahaha!
Groetjes Rainbow, trotse mama
haha ja grappig die lijst. Wist helemaal niet dat die we was…leuk! Ik sta zelfs op pagina 2. Moet dus even mijn best doen om in ieder geval op de 1ste pagina te komen
@Inge, Ajax is niet de beste anders waren ze kampioen Net zoals PSV het dit jaar ook niet is
Weet je hoelang Ajax al geen kampioen meer is als grootste club van nederland
Als het van de wedstrijd van twente-feyenoord af moest hangen dan hebben ze toch zelf ergens al een fout begaan want ze stonden tenslotte al niet bovenaan.
Wow ik sta net op 10
Liefs Michelle
Eens met Michelle.
Demy de Zeeuw gaf aan, toen hem werd gevraagd aan welke wedstrijd van het seizoen hij nu terugdacht als het ging om gemiste gouden kansen, dat Ajax-Sparta in augustus vorig jaar zo’n hadden-we-maar-wedstrijd was.
Als je niet wint, zoek je naar verklaringen waar het dan misgegaan is (da’s menselijk) en de laatste “misser” zit nog het meest vers in het geheugen. In dit geval is dat dan de wedstrijd tussen Feyenoord en Twente waar nogal wat over te doen geweest is (en ik kan me daar best iets bij voorstellen, want het leek er ook dik bovenop te liggen dat er een ander spelletje gespeeld werd!). Logisch dat Ajax-supporters daarover mopperen. Zou ik ook doen als ik Ajax-supporter was.
En ach luitjes, uiteindelijk is het toch maar een spelletje!
Groetekes, Sje
Oh niet alleen ajax suporters mopperen daarover,
Het is en blijft een feit, Ajax had gewonnen als Feyenoord niet had vals staanspelen.
oh enne ajax is tot nu toe nog steeds het vaakste kampioen geweest, dus tot die tijd niet kletsen
En het is idd eenspelletje Sje, Voetbal boeit me geen snars eigenlijk,
maar houdt wel van rechtvaardigheid, en dat is dit niet
Ik ben zelf voor ajax, en ben het totaal niet eens met de actie van feyenoord, MAAR als je winst af moet hangen van 1 zo’n wedstrijd heb je het de rest van het seizoen niet goed gedaan. Twente heeft in 1 seizoen 2 wedstrijden verloren, Ajax heeft aan het begin van de competetie slecht gepresteerd en te veel laten liggen. Oke een doelsaldo waar je U tegen zegt maar daar win je het niet mee. En als jij als voormalig uitgekotst bonchcoach (Steve Mclaren) di voor elkaar krijgt ben je in mijn ogen terecht kampioen. Enne feyenoord… die krijgen hun verdiende loon door in eigen huis voledig de grond in getrapt te worden in de bekerfinale.
Groetjes,
Michèle
Ik snap ook de frustratie bij Ajax hoor, maar het is en blijft inderdaat een spelletje! Enne, voetbal intereseerd mij ook nooit zo, hoewel ik gister toch behoorlijk in de spanning zat! En ik heb genoten van alle beelden van het enorme feest hier in Enschede
Kan ik het toch ook weer niet laten om een mopje er in te gooien: Waar gaat Twente de schaal mee schoonhouden… Met Ajax
Hahahahaha Anouk die is goed…
Hier een man die voor Ajax is… hahaha
Ik vindt dat Twente het ook wel een keer verdient heeft…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ik sluit me helemaal bij Michelle aan. Ondanks het handelen van Feijenoord kun je het mislopen van een kampioenschap niet alleen daarop gooien. Haha donderdag zullen we Feijenoord idd wat laten zien.
Enne nu officieel gefeliciteerd met je record hier
Groetjes,
Sandra
Ha ha ha Dank je Sandra enne Sje… Augustus is nog ver weg en ik ben maar 8 dagen weg en volgens mij is daar ook internet…
Groetjes,
Michèle