Mezelf voorstellen

ja tis heerlijk nu maar toch wel beetje ongeduldig aan het komen! iedereen zegt van dat het nu rap ga gaan maar ik vind er niets aan ze! zo traag dat de tijd voor uit gaat!

nu ja mijn vraag
wel de zin in het vrijen is er wel maar het hoogtepunt wil niet echt meer komen bij mij is dat normaal? sorry dat ik het hier vraag maar ja dit is nu eenmaal een vraag dat ik niet wil bespreken met mijn schoonmoeder

ja eigenlijk als ik er over na denk ben ik nu wel meer bezig met de voorbereidingen ja het is nog maar 8 weken en ik ben een beetje gespannen! Thierry zegt wel dat het geen kwaad kan maar ja ik dnek niet dat het voor hem nu leuk is om met mij te vrijen!

hey kim!
dank je voor de goede moed!
ik voelde eigenlijk al op mijn 16de dat ik zo rap een kindje zou willen en in mijn vriendegroep zeiden ze altijd dat ik de moederkloek was
maar toch nu ik zoveel steun krijg van mijn schoonmoeder besef ik wel dat ik ergens mijn moeder ook wel mis! maar wat ze me allemaal heeft verweten kan ik haar nooit vergeven dus voor mij hoeft het niet meer!
ik ben wel blij dat ik hier van de dames zo veel steun krijg. dat doet goed!

kus nikky

goh is dit normaal dat de tijd nu zoooooo traag vooruit ga!
iedereen zegt het gaat nu wel vlug gaan ma ik vind er niets aan!
de laatste loodjes wegen het zwaarst maar zo zwaar

Hoi,
Bij mij duurde de laatste 2 maanden ook zo lang. Maar volgens mij heeft iedereen dat, je verlangt dan zo naar het kleine wondertje.
Succes de laatste weken Gaby

quote:

Mijn vriend vind dit natuurlijk niet zo leuk. Ga binnenkort wel eens wat leuks verzinnen. Hihi
Groetjes Thamar

en heb je al iets verzonnen thamar?? anders als je ideetjes hebt voor mij ook

en dames ik heb een grote vraag! wanneer weet je nu juist wanneer je naar het ziekenuis moet gaan en wanneer is het vals alarm! zit er zo mee in dat ik thierry dan bel van zijn werk en dat het uiteindelijk toch niets is! en de bevalling zelf… oeioieoei ik denk dat ik teveel tijd om handen heb ben beetje aant het panikeren!

groetjes van een doorslaande nikky
xxx

ja maar genieten doe ik nog wel hoor! meer dan ooit! ik besef ondertussen ook dat ik dit kleine wondertje niet lang meer voor mij alleen ga hebben! en dat ik het met iedereen moet delen! en dat ik het niet meer in mij ga voelen!
als je dan uiteindelijk bevallen bent voel je je dan niet leeg?
goh al die vragen in mijn hoofd!

versta mij nie verkeerd ze ik geniet met volle teugen van die laatste weken maar verlang zo naar de geboorte
dank je voor de steun!

hey kim
ik hoop echt voor jou dat je dit kindje zonder problemen ziet opgroeien!
en dat deze zwangerschap voor jou even zalig is als voor mij! je hebt mij al veel goede moed ingesproken of ja ingeschreven meer en ik voel voor mij dan toch dat het deugd doet!
ik hoop dat ik je ook tot een beetje steun kan zijn!
als je een babbel nodig hebt laat het dan maar weten he!
dikke zoen
nikky

hey kim

ik las net jou berichtjes allemaal
en ik snap je angst ook wel
alleen heb ik een goede raad hoe moeilijk t ook is en hoe veel je er ook naar uit kijkt probeer t gewoon op je af te laten komen en zo rustig mogelijk te blijven scheelt een berg
ik heb ook niet zo’n hele leuke zwangerschap gehad veel ziek,bekken en volledige bedrust uiteindelijk ingeleid maar dat kon reno niet aan was ie te klein voor met 37 weken kreeg ik een keizersnee en moest hij gelijk de couvuese in gelukkig was ie heel sterk ondanks dat hij maar 1830 gram woog en dat is erg weinig voor een voldragen baby maar hij heeft t erg goed ingehaald …
en nog een tip je hebt nu al die onzekerheid straks als je kindje er eenmaal is probeer dat aan de kant te zetten en geniet met volle teugen van je kraambed en t moeder instinct dat komt vanzelf heeft wel tijd nodig maar iedereen kan t de een doet er wat langer over dan de ander
ik ben zelf 21 en heb een hele erge terug val gehad omdat ik mijn kindje achter moest laten bijna 3 weken lang en dan nog eens een keizersnee dus je niet veel mee gekregen van de bevalling maar voel me nu op en top goed en kan hem echt nieet meer missen

heel veel groetjes mirelle

de laatste maand is ingezet dames!!
nu afwachten he!
ben zo benieuwd

nog laatste goede raad

Spannend joh.

Nu echt de laatste loodjes!!! Echt tips heb ik niet.
Maar denk niet teveel na en laat alles over je heen komen.
De bevalling heb ik echt als een wonder ervaren!!! Dus hopelijk ervaar jij dit straks ook zo! Ik vindt het echt het mooiste wat er is en zeker als je je klein wondertje dan in je armen hebt ben je het allemaal weer zo vergeten !!!

Succes meid met de laatste loodjes!!!

groetjes Gytha

hihi ik kom juist terug van de gynaecoloog en blijkbaar wil onze kleine spruit er nog lang niet uit! hij is al wel goed gezakt en mijn baarmoeder is al heel week maar nog geen opening en ze denkt dat ik wel mijn tijd ga uitdoen terwijl dat heel de familie denkt dat ik te vroeg ga bevallen!
ben wel benieuwd
hihi
spannend

hihi dank je wel
en hoe lukt het nog bij jou? heb je nog altijd maar 2 banken nodig of begin je al naar de 3 te gaan?

haha
moet er ma een stuk aanhangen

kheb nu wel nog een valling ook zeker en elke keer als ik moet niezen trekt heel mijnen buik samen en pijn dat dat doet!
thierry heeft al gezegt zie daje niest en dat ie der uitfloept
kzeg ja wast maar zo makkelijk
tmag wel beginnen komen hoor
ben zo benieuwd

zoen

hehe tzou eignelijk indd te gemakkelijk zijn e voor zo te bevallen
dan zou ik er niet met in zitten om nog een kindje te krijgen ze
kdenk wel dak al zo voorweeën begin te krijgen en kbegin door te hebben dat die echte weeën nog meer pijn doen nu maar hopen dat ze geen uren duren

hihi kzallet op tijd laten weten hoe lang het geduurt heeft!
mijn schoonmoeder ook elke keer als ik een kramp krijg in mijn buik en klaat het merken denkt ze direct dat het begonnen is! zo grappig maar ook beetje lastig zo word ik ook nerveus!

wel raar zo het kan eigenlijk elk moment beginnen he
stel je voor als ik zo naar de winkel ben en mijn vliezen breken
schaam schaam denk dat ik me maar beetje opsluit thuis voor alle zekerheid

zoen

pfff vandaag nog eens op controle moeten gaan bij gynaecoloog en blijkbaar wil onze kleine spruit er nog lang niet uit!
zo grappig iedereen zegt al van amaai hij is al gezakt zeker en dit en dat en eigenlijk is hij nog niets gezakt en gaat het zeker nog een paar dagen duren!
afwachten dus
help

nog altijd geen nieuws
hopelijk zegt ze maandag dat het toch niet te lang ga duren hoor
thierry begint nu toch ook ongeduldig te worden en hij maakt mij nog meer nerveus!
mannen… wat doeje der mee?

jeeeej vandaag terug moeten gaan op controle en der zit schot in de zaak!
kheb al 1cm opening en de weeen komen ook al een beetje op gang!
eindelijk!!!
nu nog wachten op het startsingaal voor naar het ziekenhuis te vertrekken e

SPANNEND~!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!