Zet m op !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
ok hoe lang kundje zo met weeën rondlopen zonder te bevallen? gisteren avond beginnen timen met thierry en het was om de 7 minuten dus eens gebeld naar het ziekenhuis 'k moest eens in bad gaan zitten heb ik gedaan (om 11uur savonds stel je voor) en het was “vals alarm” maar nu vanmorgen wakker geworden door een zeer pijnlijke wee! dus we beginnen opnieuw…

spannend!!!
Jullie wondertje hebben jullie bijna in je handen!!!
Zet hem op en laat je wat horen!!!
groetjes Gytha

ja ik ben ook erg benieud aan het worden!!!
Is jullie zoon geboren???
groetjes gytha

sorry dames hij houd mij ook nog in spanning!
hij wilt echt niet e! maar heb al wel weeën en zo maar hij is nog niet genoeg gezakt!
enige tips??
altijd welkom en nu meer dan ooit!
zoen

OOOO ik herken het, ontspannen is de beste manier. Toen ik lekker buiten zat te genieten van een overheerlijke zomerdag en een vriendin op visite, incl een heerlijk vakantiegevoelmuziekje en 2 kleine slokjes wijn en ik even de spanning vergeten was, diende onze Jessin zich pas echt aan. Ik had echt even het gevoel lekker op vakantie te zijn, hahaha maar gelukkig was ik dat niet. Lang zal het niet meer duren en nog even en dan mag je je kleintje in je armen sluiten en hem kennis laten maken met heel de wereld. Probeer er van te genieten nog ( wel lastig met weeen dat snap ik, die had ook zo bij tijd en wijle )

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
was zo benieuwd!!!
Je houdt ons in spanning zeg.
Zou het mopje geboren zijn???
groetjes Gytha

dames!!! ik heb het heugelijk nieuws aan te kondigen dat onze zoon geboren is op zondag 25 november om 2 voor 5 savonds met een dikke 3kilo940 en 51 cm
het was een redelijk lange bevalling zo een 17uren maar alles is in orde en mama en papa zijn overgelukkig!
meerdere details volgen maar hij heeft honger
zoen

hey scoutie
zeg hoe is het met jou?
khoor niets meer van jou…
lukt het nog een beetje?
zoen

meisje toch!
kvinnet zo erg voor jou!
kwens je veel sterkte toe echt waar.
als je een babbel nodig hebt voegt mij anders ma toe op msn ofzo
kwou dak iets voor je kon doen
kwens je echt veel sterkte toe

Woorden heb ik er niet voor meissie, maar wil je wel heel veel sterkte wensen en de kracht om het een plekje te geven.
Asje
ik wil iets zeggen maar ik weet totaal niet wat ik moet zeggen!
khoop alleen dat je je hoofd niet gaat laten hangen!
hopelijk vind je gauw een manier om het een plaatsje te geven!
kdenk aan je!!