Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
Vind het netjes als je nog niet hebt gekocht
Ik was zwanger en ging meteen shoppen
Maar geloof inderdaad dat bij 7 maanden alles klaar moet staan
Ze komen dan ook kijken van de kraamzorg
probeer te genieten van je zwangerschap
Succes
Mezelf voorstellen
wel ik heb nu vandaag eens op de zolder gezeten bij mijn schoonouders en gekeken naar spulletjes dat we nu ook kunnen gebruiken en ik heb al een wieg dat is momenteel wel al het enigste
en voor geboortekaartjes en doopsuikers moet dat dan ook aan 7 maanden al in orde zijn? of mag dat wat langer wachten?
groetjes

woensdag toch een rottige dag! thierry en ik hebben een auto ongeluk gehad! na de klap zelf nog uit de auto kunnen geraken en dan in elkaar gezakt van de pijn in mijn buik direct meegemoeten met de ambulance en allerlei onderzoeken moeten ondergaan! een nacht moeten blijven maar gelukkig was alles in orde! gisteren terug mogen naar huis komen maar vandaag zo stijf als een plank! ze zeiden dat ik geluk heb gehad dat ik nog maar 5 maanden ver was! het possitieve aan dit alles; gisteren in het ziekenhuis heeft thierry onze kleine spruit voor het eerst gevoeld! en vandaag was hij mijn buik aan het bestuderen en zag hij het ook bewegen! altijd het possitieve in iets negatiefs zien toch

ssssjjjjjjjjeeeeeeee
wat erg en zeker als je zwanger bent.
maar gelukkig goed afgelopen. je moet er niet aan denken.
fijn gevoel is dat he als papa ook de kleine voelt
ik vondt dat erg fijn weet hij ook wat ik voel
nou sterkte nog en doe rustig aan.
gelukkig goed afgelopen
groetjes gytha mama van lieke

he getsie, dat is schrikken van dat ongeluk. Gelukkig niets ernstigs verder.
En wat leuk dat je vriend de baby heeft voelen bewegen
Mijn vriend heeft dat geduld nooit zo gehad en kon ik heel boos om worden.
Wel ziet hij mijn buik soms bewegen en reageerd daar leuk op maar echt, voor mannen begint het pas werkelijkheid te worden als het kindje geboren is.
En ben je al klaar met alle voorbereidingen ?
Ik adviseer je wel zoveel mogelijk te doen als jeje nog goed voel.
Ik was wat later met alles deze keer en begon me steeds minder goed te voelen.
Met als gevolg dat in de babyzaak een paar keer eng geworden bent en ook toen ik een geboortekaartje ging uitzoeken dat de pret er een beetje af was om alles te regelen. Hoeft bij jou niet zo te gaan maar zou wel kunnen en daarom adviseer ik juist alles lekker vlot te regelen.
Groetjes van Miranda enneh… genieten he, van je zwangerschap !

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 13 Jul 2007 15:35:24
ja ik voel dat ook wel dat thierry hem nu meer bezig houd met mijn buik en meer er over wrijft!
en ik kondig met volle trots aan dat ik bezig ben met alles voor te bereiden dank zij goede raad van bovestaande

nooit gedacht dat kijken voor kinderdingetjes zo moeilijk is!
vandaag eens gaan kijken achter een bedje en dergelijke maar ik ben bang dat ik nooit mijn volledig gedacht ga vinden! zoveel keus!
help!!!

mja aangezien dat we nog altijd niet weten wat het gaat zijn (de kleine deugniet doet altijd net zijn beentjes toe) kunnen we niet echt een kleur kiezen buiten zo beige of bruin aangezien dat dit toch neutrale kleuren zijn! ze zeggen allemaal kindjes kopen is moeilijk maar ik ga toch voor dingen kopen voor kindjes dat dat moeilijk is!

wij wisten ook niet wat het zou worden, wij hebben voor de kleur oranje gekozen.
kan voor jongen en meisje! of lime groen ofzo vonden wij ook fleurig en kan ook voor beide. beige en bruin ook leuk
groetjes Gytha

Hey Nikky, ik lees net je verhaal (beetje laat, maar goed…) haha… Maar ik was 21 toen ik zwanger was van Noa en ze is nu 11 maanden en ben nu 8 weken zwanger van mijn tweede kindje…
Ik vind het echt héél erg leuk om zo jong moeder te zijn, heb er meer positieve dingen over, dan negatieve eigenlijk…
Nog een hele fijne zwangerschap en geniet lekker van dat geschop en gedraai in je buik!!
Nicole & Noa
vandaag gaan kijken voor zelf de doopsuikers te maken! veel te veel keuze net zoals bij alles!
best dat de vriend mee was en schoonmoeder we hebben uiteindelijk toch een keuze kunnen maken en nu er aan beginnen e!
nu beetje verlangen naar 7 augustus dan weten we misschien wat het geslacht is!

hoihoi kheb een vraagje
kan dat dat mijn buik op een bepaalde plaats redelijk gevoelig is!
als thierry mijn buik aan het inwrijven is en hij komt op die plaats doet dit altijd pijn!
kusjes

hoi dames! vandaag nog eens naar de gyneacoloog moeten gaan en ik kan nu eindelijk met volle trots zeggen dat we een zoontje krijgen!
na 6 maanden lag hij eindelijk goed om te kunnen zien wat het wordt! nu nog op zoek achter namen

Leuk dat je het eindelijk weet!
Gefeliciteerd en succes met namen zoeken.
Groetjes,
Inge

juist terug van consultatie en niet zo een heel goed nieuws! het hartje van onze kleine spruit groeit niet toe! we moeten nu om de 2 weken op controle gaan! ben toch wel bang

pff das niet niet niks. wat een nieuws bah
heel veel succes gewenst meid!!!
groetjes gytha

Hey Nikky,
wat een vervelend nieuws voor je meisje, heel veel sterkte, hoop dat alles goed komt!
Knuffel,
Inge

ja we zijn hier terug met goed nieuws!!! het hartje is volledig in orde en ons zoontje is een flinke brok aant het worden! nog 8 weken het is aftellen… kheb dan nog een vraag maar vindet beetje raar om te stellen dus eerst eens vragen of het wel mag!
een vraag over sex mag dat op het forum?

gelukkig dat alles goed gaat. Lekker aftellen nu.
En dadelijk lekker genieten van je kleintje. Heerlijk om naar uit te kijken toch?
volgens mij kunnen alle vragen gesteld worden maar weet het niet zeker.
van mij mag je. Maar wie ben ik he
groetjes gytha