Luier uitslag of iets anders?

Nou Inge, fijn dat je weet wat het is en dat je er iets tegen hebt gekregen. En nu maar hoop ik met je mee op een snel koorts- en schimmelvrij kereltje! Sterkte er nog even mee meid.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dankjewel
koorts is ineens weg raar…maar fijn!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Tja, zo snel kan het komen en gaan hè bij die kleintjes…geniet er maar van!

Groetjes!

ja hij is vandaag erg lief gesteld moet ik zeggen.
heeft netjes tot 10 over half 3 vanmiddag geslapen vanaf kwart over 12 dus dat is beter dan die 3 kwartier van de laatste dagen
hij wilde bedje toe, want hij was aan het oogje wrijven die rood en betraand waren ik dacht leg m nog effe in de box na zn liga en paarslokjes roosvicee zodat ik gehaktballetjes kon draaien, daarvoor was ie nog klaarwakker, 5 min later lag ie er dus zo bij haha, is nu meteen stil toen ik hem in bed legde en slaapt volgens mij al of bijna.
fijn weekend is papa weer fulltime hier

Lekker laten slapen, dat is nog steeds de beste genezing voor alles.

Groetjes,

Michèle

Luieruitslag en spruw worden veroorzaakt door dezelfde schimmel. Dat is een schimmel die altijd op en in de mens leeft. Die hoort gewoon bij je, net zoals bepaalde bacteriën bij je horen. Niks mis mee. (In symbiose noemen ze dat).

Onder bepaalde omstandigheden komt zo’n schimmel in actie. Bijv. verminderde weerstand, antibioticagebruik, ander medicijngebruik, vocht, zeepresten, etc.

Schimmelinfectie op de huid ziet er anders uit dan schimmelinfectie bijv. in de mond. Vandaar dat de uitslag die hij nu heeft er pusserig en schraal uitziet en dat spruw er als witte uitslag uitziet.

Beterschap met de kleine man!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Mar 2009 20:19:05

Weer helemaal duidelijk Sje

Groetjes,

Michèle

Toppie!

Groetekes, Sje

bedankt voor de info
en bedankt ja hij voelt zich wel ietsje beter gisteren echt lang geslapen en veel!
vandaag is ie weer lekker aan het springen pfff
achja eens komt de tijd dat dat ook ophoudt

Ja hoor op het moment dat je denkt erger kan het niet zijn ze er weer uit. alleen staat de volgende dan weer om de hoek

Groetjes,

Michèle

ohjaaaa…die 29 weken weer he michele of is die al voorbij
oh en michele ik vind onze banners grappig,
bij jou is het 6 maand bij mij 5,
dan bij jou 1 week bij mij 2 (om en om snapje)
en dan bij alle2 4 dagen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 14 Mar 2009 17:58:09

Ha ha ha ja ze wisselen elkaar af ja. Maar eh weken rekenen ben in niet zo goed in

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha ja ze wisselen elkaar af ja. Maar eh weken rekenen ben in niet zo goed in

Groetjes,

Michèle

ik pak altijd mn telefoon…dan kalender aanklikken en dan tel ik haha vanaf 24 september steeds naar onder week voor week…en daaruit blijkt dan dat ik weet dat rico bijna 25 weken is geloof ik…heb al effe niet zitte telle maar ja

Erik is morgen 40 weken…

Heb zo’n scheurkalender waarop van dag tot dag iets leuks staat mbt de ontwikkeling van de kind…en daarop staat dus ook in welke week we zitten. Handig joh!

Groetjes!

wel? waar haal je zo’n ding

Je kunt ook heel makkelijk op een andere manier rekenen: 13 weken = 3 maanden, 26 weken = 6 maanden, 39 weken = 9 maanden, 52 weken = 12 maanden. De leeftijden daar tussenin zijn dan heel makkelijk uit te rekenen.

Groetekes, Sje

ja dat is waar…maar dat staat buiten het feit dat een ontwikkelingskalender errug leuk is

Tuurlijk is zo’n kalender erg leuk. Staan er ook sprongetjes op? Zou hier een hoop topics schelen als mensen zo’n groeikalender hadden. Haha!

Groetekes, Sje

hahaha, dat wel ja
ja ik weet wel wanneer zn sprongen beginnen (oei ik groei boek hou ik nauwlettend in de gaten)
maar soms weet ik niet hoe ik dingen op kan lossen die niet op te lossen zijn trouwens…
met die groente b.v. als hij de helft weigert moet ik dan wat bijgeven (melk?) want ik hoor ook wel is dat je niks anders moet aanbieden omdat ze dan kunnen blijven weigeren? hoe ging jij daarmee om sje?