Luier uitslag of iets anders?

@ Inge, ja hoor volgens mij kan dat wel, ik had hier een topic over gestart vlak voordat morgan 6 maanden werd. Bij mij was het andersom. Ik had nog eten van nummer 1 dus langzaam overgegaan. En ik heb nu ook nog 1 potje fruit van 4 maanden, neem ik lekker mee naar de voetbal zondag kan ze dat daar opeten.

Groetjes,

Michèle

haha ja daar moest ik wel om lachen dat t andersom was…
maar jij bent dus VOOR?zowel de melk als de potjes 6+???

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Potjes zijn wij gestart toen ze 6 maanden was. Ik had precies genoeg tot 2-3 van de 4 maanden en ja volgens mij maakt het niet uit dat ze nog 1 4 maanden fruitje heeft, het is alleen wat minder dan het 6 maanden potje.

Groetjes,

Michèle

ja maarja fruit is er maar voor erbij dusja…
maar ja ik zat dus te twijfelen of ik die 6+ potjes al kon gaan gebruiken over een week, omdat ik zoiets had van;
ik start dan met 6+ melk dus kan ik net zo goed dan ook met 6+ potjes beginnen…

Nee potjes heb ik echt die dag pas gedaan, maar ja dat zeg ik, ik kwam zo uit. Maar ik weet niet wat andere mama’s zeggen.

Groetjes,

Michèle

inbreker
maarre ja prikjes…is zielig ja!! vond het ook echt erg toen rico het kreeg en tranen liepen over mn wangen…
maar ik open effe een nieuw topic (alweer help haha)
over mn specifieke vraag

Dus je mannetje heeft zijn prikjes weer gehad. Gelukkig dat hij nu weer lekker even slaapt en prima lengte en gewicht toch?

Wat betreft de voedingen. Ik ben sinds kort overgestapt naar 4 voedingen. Daar zullen ze bij het CB ook wel niet tevreden over zijn. Nou ja dat zie ik over 1,5 week dan wel weer.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Op het CB hebben ze meestal altijd wel wat te zeuren of zo. Wat je zegt hij mag wel 10 uur slapen, maar je schema is ook niet goed. Lekker aanhouden inderdaad. Hij groeit goed en komt goed aan, dus alleen als de ka (daar zou ik dan meer vertrouwen in hebben, zeker als ze niet eens kunnen meten).

Enne de prikjes deed pappa hier altijd, mamma heeft naaldenfobie enne wordt daar dus echt niet gelukkig van

Groetjes,

Michèle

ik bel vandaag nog voor een afspraak alhowel het eigelijk tusse 9 en 10 moet, maarja ik kwam er pas om kwart over 10 achter (en nu kreeg ik een bandje dat ze in overleg zaten ofzoiets dus bel om 11 uur)
echt de uitslag ziet er niet meer uit, misschien wil ie daarom wel niet eten en is ie daarom wel neit fit en huilerig (mede en het sprongetje natuurlijk)
het zit dus in zn liezen maar het ziet eruit als ontstoken exceem, wat eerst bultjes waren zijn nog wel bultjes maar daaromheen donkerrood (echt DONKER rood) opgezet en voeld pussig aan.
het zit nu ook op zijn balletjes of hoe je dat ook zegt
en tussen de billen bij het poepgaatje zeg maar…daar ook nu maar ziet er nog niet ontstoken uit, wel dus bij de lies.waar het begon…
nouja ze zien maar maar ik kom vandaag langs want anders zit ik er het hele weekend mee en daar ga ik dus niet op wachten.
oh damn…dadelijk is dat wel van zn vaste voedsel…maarja ik weet het ook niet

Oh vervelend zeg dat het lelijkere uitslag aan het worden is. Hopen dat je vandaag meer te weten komt.

Groetekes, Sje

ze zaten vol en ik zei van ; luister ik vind t dringend genoeg om te komen,
"
vroeg ze naar de klachten en we mogen meteen om half 12 komen…zo doe je dat haha

Die Rico boft maar met zo’n pittige mama!

Groetekes, Sje

Ik neem aan dat je naar de ha bent?? Of het CB??

Enne ik ben ook zo hoor Sje. Voor mezelf wil ik wel eens zeggen oke ik kom later wel, maar met die kleine doe ik dat echt niet.

Groetjes,

Michèle

Succes Inge. Hopelijk weet je snel meer.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hey ben ik weer,
zoals ik al dacht een fikse schimmelinfectie die voorkomt op vochtige plaatsen maar omdat het een verborgen schimmel WAS is ie nu daar. hij zat ook wel een keer bij zn oogje en mondje maar dat ware maar 1 of 2 bultjes, zocht er dus vrij weinig achter.
hij ligt nu met koorts in bed…zal wel door die infectie komen denk ik.
ik zei al: maar ik maak m altijd goed droog heb sensitive doekjes en smeerde dikke zinkzalf. ze zei ook van: maar je kunt hem wel goed droogmaken maar het is en blijft een vochtige plaats waar nou eenmaal makkelijk schimmels groeien en vochtig wordt het toch wel als hij beweegelijk is en die luier die erlangs schuurt.
maarja dan zit het toch niet op z’n gezicht? en toen zei ze dus dat als zn weerstand wat lager is (door tandjes…weer e.d.) dat ze zoiezo vatbaarder zijn voor die dingen.
nouja we hebben dus daktarin…,haha sje…zonder hormonen jaja

Is dat dan een soort spruw of zo?? Maar dan in de erogene zones??

Groetjes,

Michèle

hmm…ik weet niet spruw is witte uitslag dit zijn ontstoken bultjs lijkt wel…

Oke, nou ja hopen dat het allemaal snel over is of in iedergeval dragelijker.

Groetjes,

Michèle

ja ik hoop het ook, ik voel me voor hem zo onderhand een wandelende apotheek
maarja ik kan er ook niks aan doen dat ie die klachten heeft natuurlijk, dokter zei ook al: je kunt dit niet voorkomen.
ben zelf erg hygienisch ingesteld dus daar kan het dan niet aan liggen en aan zn voeding dus ook niet.nouja pff

Ach Morgan heeft van alles van VSM in haar tasje zitten dat ze meeneemt naar het KDV en ook haar pcm en dentinox zitten er in. Wij zeggen wel eens gekscherend dat ze wel wat bij kan verdienen, ze kan elke baby wel van iets voor zien

Groetjes,

Michèle