Ja, lekker getimed van die kleine inderdaad. Nou ja, we hopen op het beste. Hij gezond en mama ikke-tijd!
Sterkte nog even op het werk!
En Saro natuurlijk ook nog steeds veel sterkte!
Groetjes!
Ja, lekker getimed van die kleine inderdaad. Nou ja, we hopen op het beste. Hij gezond en mama ikke-tijd!
Sterkte nog even op het werk!
En Saro natuurlijk ook nog steeds veel sterkte!
Groetjes!
Ik ben klaar voor vandaag… Zo even mijn kopjes omwassen en dan lekker naar huis toe… Mag’k morgen weer. Ruilen
enne Saro als je het niet vertrouwd gewoon naar de ha gaan. Beter 2 keer te veel dan 1 keer te weinig.
Groetjes,
Michèle

Ruilen??? Hmm. Moeilijk. Toch maar niet…haha. Maar ik zal aan je denken morgen als ik met een kopje thee op een terrasje zit…
Groetjes!
hmm ja dat is minder als ze zo verkouden blijft…maar gelukkig heeft ze goed geslapen.
ook rico heeft aan 1 stuk doorgeslapen hij gaf een klein kort gilletje tegen half 5 waardoor iedereen hier stijf overeind in bed zat.
maar hij sliep daarna meteen weer verder dus wij ook.
volgens mij is hij eenkennig aan het worden, ik was het gisteren vergeten te vertellen maar… mijn ouders waren dus hier en bij mn moeder ging het wel redelijk alleen toen opa hem even op schoot wilde begon hij helemaal hysterisch te worden terwijl hij zich normaal rot lacht om opa.
tranen met tuiten en echt DIKKE tranen, heel anders dan normaal.
en hij huilde ook echt brullend.
echt zielig dus ik had m weer even overgenomen en ging op een kleine afstand staan met m totdat hij wat rustiger werd, en zo gauw hij dan weer naar opa keek was het weer brullen.
opa vond het ergens wel grappig natuurlijk maar rico niet.
daarna ging het wel redelijk toen ik langs mn vader ging zitten en rico van dat afstandje naar hem kon kijken. toen trok opa weer gekke bekken en lachte rico weer.
vond het echt bizar om nu al mee te maken, had wel verwacht dat het nog even ging duren. ook op het terras vond hij het niet leuk als de ober in de buurt kwam.
hij huilt nu ook al continu ik weet het ook even niet wat er is.
zal wel een hectingsprobleempje hebben op het moment…of liever gezegt onthechtingsprobleempje. hij wil niet slapen vanaf kwart voor 2 is hij wakker, en hij ging om kwart over 4 naar bed en kwart voor 5 was hij al weer wakker…brullend. flink getroost en gesust…
dentinox gesmeert toen ging het even wat beter. ook heeft ie heeeeeeel veel krampjes en dat is eigelijk al een paar dagen en de uitslag spreidt verder uit
vind het echt zielig.
Gaat niet echt lekker dus Inge
Heeft hij zijn tweede tandje al of nog niet?
Wat gebruik je voor zijn uitslag?
pfffffff wat een hoop vragen.
Hier begint het gesnotter wat af te nemen lijkt het
Hoop dat het bij morgan en dani en erik, Vergeet ik er nog??? ook gauw over is
Groetjes Michelle
ja ik weet niet hij hoest wel maar lijkt alsof hij het soms ook expres doet.
hij heeft net van friso 6+ aardappel met tomaat en koolvis gehad. er zat wel wat witte peper en dille tussen stond erop, hij heeft iets meer dan de helft opgegeten en toen werd ie er zo moe van. hij heeft ook amper geslapen dus ik snap het ook wel. hij kokte weer vooral aan het einde…het begin ging goed dat was overigens ook met de lasagne zo. wel vreemd dat het in’t begin wel goedgaat en daarna minder.
hij schud op dit moment ook constant met zn hoofd en is met zn billen aan het schuiven.
de uitslag tja ik smeer die cematerol of weet ik hoe het heet wat jij al eerder benoemde michelle… en daaronder sudocreme. zn 2e tandje is volgens mij nog niet door…even voelen…nope nog niet door.
arme ziel. ik heb hem als toetje geen yoghurt gegeven, maar een half potje fruit. dat at hij weer wel goed op want dat kost amper moeite, was hele dunne hap, en ik vond dat hij het zo goed gedaan had, dat hij dat wel had verdient.
ik wacht maar even af ik weet ook niet wat er mis is. hij had vandaag ook wat verhoging gehad niet veel paar puntjes maar.
ik heb daar zo’n hekel aan dat je echt soms gewoon niet weet wat er scheelt en dat je dan maar af moet wachten wat het dan zou kunnen zijn.
hoe gaat het nu met Dylano?
is zn uitslag wat weggetrokken en is het ook weggebleven? ik hoop het wel en ja die verkoudheden volgens mij zijn kindjes het eerste jaar toch wel 10 tot 12 keer ziek of verkouden dus het is gewoon rot maar ze moeten er helaas toch doorheen.
rico is nog niet echt ziek geweest, 1x hoge koorts gehad van de inenting en 1x strontverkouden geweest. verder 3x spuitluiers gehad (wel meerdere dagen hoor maar 3 periodes in een half jaar) eoejj
ik zie dat er 1 hier een spuitluier heeft doeii
nou zn hele stoel zat ook onder, en mama’s shirtje ook.
was ook weer een snotterige luier dus of ziek of 2e tandje in aantocht…pff dacht ik dat het eindelijk over was die vieze snot is het weer zo ver
Dus, luiers kopen Inge!
Maar wel heel sneu, het blijft maar bezig hè? Hier ook hoor, Erik is alwéér verkouden etc. Het wordt haast gewoon, maar blijf ervan balen.
Groetjes!
ik weet het, blijf er ook van balen, maarja wat ik al eerder zei baby’s kunnen het eerste jaar 10 tot 12 keer ziek worden dus we nemen het maar voor “lief” (letterlijk tussen haakjes)
Heb je betaphen( pfffff weet niet of ik het nu goed schrijf) al geprobeert vindt kzelf beter werken als sudocreme en smeer ook wel wat makkelijker uit.
Nee Dylano’s uitslag is nog hetzelfd maar smeer nu de hormaaonzalf rechtstreeks op de plekke ipv overde andere zalf heen is ff kijken wat dat doet. Wordt er een beetje moedeloos van. Als we weer terug moeten komen en het is niet weg wil ik dat ze op allergieen gaan testen want dit schiet niet op.
Groetjes Michelle
geef je groot gelijk, want misschien kun je bepaalde dingen wel niet geven als het aan voeding ligt en zit je beetje hormonen voor jan L… te geven. hier denk ik ook zo: hij moet elke dag 5x medicatie (2 soorten) terwijl het misschien een allergie is die te beperken valt door bepaalde voeding te vermijden.
dan maar een allergie test. mijn ha zei ooit: nee dat doen we niet want dan zetten ze sneetjes in de huid en blablabla…wat een bullshit, ze kunnen het ook met pleistertjes doen en een simpele bloedtest (oke die laatste is vervelend voor je kleintje maar beter dan sneetjes zetten nietwaar?)
en michelle je bedoelde bepanthen zeker
ik vind sudocreme heel fijn smeren moet ik zeggen dikke klodder en hopsakee
en dan die vette zalf eroverheen dan smeert het NOG makkelijker.
bepanthen al geprobeerd in de begin fase maar werd eigelijk erger…nu blijft het ongeveer het zelfde op dezelfde plek maar het verspreidt zich nog wel:S
heerlijk al die uitslag
en het is zo makkelijk vandie artsen he smeer dit maar en alsdat niet helpt smeer dat maar.
gelukkig hoef ik nu nog maar 2 keer per dag te smeren in het begin 6 keer en dan zijn hele lijf he kun je nagaan hoe vrolijk dat ventje er van werd (not dus)
nu laat hij het oe als je maar genoeg afleiding in zijn handen geeft.
Groetjes Michelle
Hier nog steeds alles rustig in de nacht. Alleen wij moeten een van onze poezen in latne slapen vanmiddag. Als ze er nog is dan hoor. Ze kan ook zijn overleden als ik straks thuis kom. Ze is in eens hard achteruit gegaan. Dus morgan voelt wel dat pappa en mamma onrustig zijn. En we moeten ook nog naar het cb vanmiddag dus een druk dagje voor de kleine meid. Nee ik ben niet thuis en ik ga ook niet naar huis. Mijn ervaring is als katten zelfs willen sterven ze dit alleen doen en ik ontneem haar de rust als ik thuis heen en weer ga lopen tussen haar en de bank zeg maar.
Groetjes,
Michèle

och meisie sterkte met je poesje wat heeft ze??
en wel fijn dat Morgan heeft doorgeslapen, rico ook, kwart over 8 laatste fles en ik moest m om 5 over 7 wakker maken…
vind het echt kaa uu tee voor jullie …je lieve beestjes dat is echt zielig en ik wilde eigelijk heel blij hier neerzetten dat rico’s 2e tandje nu door is! maarja feestje is dus niet echt op zn plek
sterkte meid(K)
Heeeeee meid heel veel sterkte, Ik weet wat het is als je een huisdier in moet laten slapen. Ik hoop dat ze gewoon op de natuurlijke weg mag gaan ipv een spuitje voel je je eigen meestal toch iets beter bij al blijft het zoals Inge zegt inderdaad kkkkkkk uuuuuuuuuuu tttttttteeeeee
Groetjes Michelle
idd het is echt zwaar klote.
ik had een hond 14 jaar en die had kanker en die moest ingeslapen worden.
voelde als mn beste vriendin. had een collage met foto’s en gedichtjes gemaakt en in een mega grote lijst gezet en heb zefls plukjes haar en nageltjes in een potje zitten in een luchtdicht zakje.
dat is zeker zo.
ja ik heb niet veel foto’s eigelijk 1 met mij en Boomer in het midden en 1 op zn “prentje” die je krijgt van de dierenarts. daar heeft ie een zonnebril op.
en nog wat losse van toen ik heel jong was en boomer net bij ons was