Lijkt alsof hij geen lucht aan kan

veel hoeft ook niet als je er maar hebt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Toen ik nog bij m’n ouders woonde hadden we ook een hond die we op z’n 12e moesten laten inslapen. Ik was net een maandje uit huis. Hij was verlamd geraakt en kon niets meer. Heel sneu. M’n ouders wilden het nog een dagje aanzien, maar ik zei: “Dat beest lijdt alleen maar, laten we voor hem nou maar de juiste keuze maken.” Gelukkig waren ze het met me eens. Wel een vreselijk besluit, voelde net alsof ik een broertje verloor. De helft van m’n leven was 'ie bij me geweest. De dierenarts kwam gelukkig aan huis en gaf 'm eerst een spuitje om rustig te worden en daarna de fatale spuit zeg maar. Ik zat bij 'm op de grond en zei dat 'ie lekker moest gaan slapen. Hij vocht er echt tegen, vreselijk. Uiteindelijk moest 'ie twee van die spuiten hebben waardoor z’n hart ermee zou stoppen. En dat gebeurde uiteindelijk ook. Bjek, wat naar. Geen moeilijker besluit dan zoiets. Hij had lang haar en heb nog een stukje haar afgeknipt dat ik nog steeds heb. We hebben 'm laten cremeren en uitgestrooid op de hei waar we altijd met 'm wandelden.

Het is inmiddels acht jaar geleden, maar kan er nog naar van worden.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb zoals jullie misschien hebben gezien onder mamma’s hoekje een topic geopend. Dat leek me iets gepaster. Maar het gaat wel hoor. Je weet dat het de beste keuze was. Afwachten had mishandeling geweest in mijn ogen.

Enne Inge elk tandje is een feest. Ook vandaag. Morgan was trouwens weer een half kilo aangekomen… dus die wordt ook een aardig boedhatje…

Groetjes,

Michèle

ik weet het maar gewoon voelde me voor jou rot dus dan vond ik het ook niet echt gepast om helemaal happy te doen.
doen ikkeben vriendjes toch voor elkaar
ik lees die topic ook even want daar hadi k nog niet gekeken.

en nog een keer big news! vanavond fles 8 uur want het gaat zo onwijs goed…
ik zit alleen te denken of de uiteindelijke fles gewoon om half 8 moet of 7 uur?
want ik wil zo snel mogelijk op een vaste tijd zitten met zn laatste fles zodat zn schema blijft zoals hij is

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dank je inge.

Ik zou hem om tussen 19.00 en 19.30 uit laten komen. Afhankelijk van hoe laat hij zijn groente krijgt. Zo doen wij het bij morgan ook. Ze drinkt hem niet helemaal meer leeg, maar genoeg om door te slapen. Vroeger gaat het te dicht bij het potje zitten.

Groetjes,

Michèle

Hier laatste fles tussen 7 en kwart over 7

Groetjes Michelle

geen dank michele en jij ook bedankt
en michelle natuurlijk ook.
tja hij krijgt nu zn potje tegen 6 uur.
dus ik wil die wel gaan vervroegen naar 5 uur maar ja heel zn schema loopt de spuigaten uit door dat geschuif maar ik wil perse op een bepaalde tijd zitten (laatste voeding) omdat ik m anders voor een kwartiertje in bed moet leggen omdat hij dan echt kapot is en dat schiet gewoon niet op.
ach over een maand is het schema weer in topvorm hoop ik
en er is er weer 1 wakker olee oleeee

Hier ligt ie net

Groetjes Michelle

ik heb m laten boeren en hij had weer last van scheetjes en krampjes…
nu slaapt ie weer
is dat nou normaal? dat hij bijna 7 maanden is en nog zoveel last van boertjes heeft tussen de voedingen door? en zoveel krampjes?

Tja, dat hoor je niet vaak nee. Hapt 'ie veel lucht met drinken en eten? Of misschien gewoon reactie op het soort eten dat 'ie krijgt. Heeft 'ie het ineens weer gekregen of is het weer teruggekomen Inge?

Groetjes!

altijd wel beetje gehad…maar hou het maar op teruggekomen in deze mate dan…
en misschien komt het ook wel door de ingeademde ieeeeeeeeeee ipv de uitgeademde ieeee vat je m nog? dat het net leek alsof ie stikte?
hij heeft gewoon dezelfde speen zelfde fles van bfree dus…lijkt me stug maar ja die krampjes als dat toch van bepaalde voedingen kan komen…ik weet het ook niet. maar wat ik al eerder zei ik denk dat alles te maken heeft met 1 en het zelfde ding. maar wat dat ding is ben ik nog niet achter. 22 mei volgens mij naar de KA

Even goed bespreken met de ka dan volgende week, misschien heeft hij/zij een idee. Enne, ik vat 'm hoor! Die enge ieeeeeehhhhhhh!!! Die heeft Erik inmiddels ook weer ontdekt, dus hier wordt 'ie ook te pas en te onpas geproduceerd. Haha!

Groetjes!

@ Inge

Wat voor rode bultjes had/heeft Rico? Jesse had hetook en die bleek de vijfde ziekte te hebben…

@ Michelle

Wat naar van je kat… Hoe is het verder afgelopen?

Wij waren in Oktober op vakantie en mn zusje zou op onze katten passen… Helaas belde dat Kikker was overleden… Nog maar 4 jaar! en was echt mijn kindje. Vond het zo erg en vooral ook dat ik er niet was.!!
Mis hem nog elke dag…
Vandaar ook mn naam(Kikie) zo noemde ik hem altijd

liefs

@kikie:het lijken hele kleine rode pukkeltjes/bultjes echt heel klein met zwart of witte puntjes, sommige zijn ook alleen maar rood…

Maar hij heeft er geen koorts bij? Jesse had ook zulke bultjes maar ook koorts en dat is een teken van de vijfde of zesde ziekte

Liefs

nee geen koorts, die bultjes heeft ie nu al een week ofzo en worden er langzamerhand meer, bij zn oogje zitten hele kleine doorzichtige bultjes heel erg veel op elkaar en ook op zn ooglid zeg maar, dokter zei sudocreme maar dat haalt geen bal uit.
hij heeft wel paar dagen verhoging gehad maar in die tijd is ook zn 2e tandje doorgekomen dus zal daar wel aan te wijten zijn