Voeg me maar toe Rainbow!
Groetjes!
haha iedereen heeft zo elkaars hyves
wie heb ik nog niet? volgens mij allemaal wel haha.
@Michele:
ja maar eerst zat jij toch om 8 uur laatste fles…dat dacht ik tenminste vandaar dat ik dat vroeg.
nouja rico was vanochtend weer 10 voor half 7 wakker, maakte wat geluid maar viel weer in slaap…of tenminste hij was stil.
om 5 voor 7 was ie heel hard aan het huilen weer.
snap er niks van
ben mar een kwartier eerder die fles gaan geven, raar dat hij dan ineens om kwart over 6 al wakker wordt.
Mag ik ook mee doen met Hyves vriendjes?
Ik heb Inge< michelle Wendy en MArjan al!Wel grappig dit
Liefs
Dylano was ook vroeg vanochtend pfffffffffff was blij dat ik er niet uit hoefde maar meneertje was nog moe van gister denk ik want niets was goed wat rené met hem deed met gevolg mama nog om 7 uur wakker. me bed uit en gezegd dat hij dylano terug in bed moest leggen dat hij zijn fruithap wle kreeg als ie weer wakker was.
Ik terug me bed in kon ik niet meer slapen en zit nu super slaperig achter de pc na een heerlijk paasontbijt
Groetjes Michelle
Zooo, even wat mama’s uitgenodigd! Ik kon alleen jou niet vinden Kikie?? Waar moet ik zoeken? Zien jullie meteen dat Julia eigenlijk geen Julia heet, dat is een nickname! Maar papa wilde toch een beetje privacy houden, vandaar! En die naam blijf ik hier gewoon gebruiken, maar op Hyves niet natuurlijk! Dat vind ’ ie dan wel weer goed, haha, maar volgens mij kunnen alleen vrienden alles over ons lezen!
Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow
Ik heb je al uitgenodigd!
Liefs
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - kikie op 13 Apr 2009 11:55:27
@rainbow: als je bij “mijn menu” kijkt (helemaal bovenaan het scherm op hyves) en daar op klikt zie je rechts onder instellingen privacy staan. daar kun je zien of je je profiel hebt afgeschermd voor andere hyvers.
en wat een leuke foto van Julia!! wat een droppie
@ Inge. Nee hoor 20.00 ligt ze uiterlijk in bed. Het kom zelden voor dat ze dan pas haar fles krijgt.
Ze is nu trouwens helemaal aan het einde van haar latijn. Gister pasen bij mijn pa en vandaag om half elf als bij de voetbal en weigeren te slapen. Dus vanmorgen 3 kwartier en vanmiddag 1 uur. Echt brullen net, met veel pijn en moeite haar potje erin gegekregen. Ze had 60 cc fles laten staan vandaag dus ik dacht ik geef een toetje vandaag. Dat wilde ze niet eens hebben. Alleen maar brullen brullen brullen. Moe en alle prikkels moesten eruit. Echt alles was nat van de tranen en het snot. Ze ligt nu in der jungle met der speen in een beetje te klooien. Zo meteen nog een 100cc fles (want ik denk dat er toch niet meer in gaat) en dan lekker naar bed enne vingers gekruisd dat ze door slaapt. Ze zullen morgen op de creche in iedergeval geen kind aan der hebben.
Groetjes,
Michèle

Geloof dat ik nu ook alle dames op hyves heb
Enne hier wou er ook eentje niet slapen pffff. De moeheid van de hele week is eruitgekomen vandaag geloof ik dus overdag meer geslapen als anders en dan denkie 's avonds het is goed met jullie
Maar ff afkloppen het is nu stil geloof ik
Groetjes Michelle
oejeej michele dat klinkt niet best…
hoe gaat het nu met r??
denk je dat het alleen door de prikkels komt? is ze nog zo verkouden?
rico heeft om half 9 vandaag de laatste fles gehad ben benieuwd hoe de nacht gaat weer.
hij heeft ook nogal wat prikkels gehad vandaag dus vandaar…
hopelijk gaan ze baby talken
heb voor het eerst een slaapzak zonder mouwen aangedaan (die waren iets te lang) want anders kan hij zich morgenvroeg niet vermaken als hij wakker is totdat hij de fles krijgt, dan kan hij zn knuffel niet pakken om mee te spelen dus hopelijk gaat het juist beter nu…anderzijds ik heb de slaapzakjes aan beide kanten weg moeten halen omdat hij die anders eronderuit trekt denk ik en dat is absoluut niet veilig.
daarbij banjert ie te veel dus ben bang dat dat gewoon fout gaat anders.
en Michelle, ja als ze zo moe zijn komt het er ook een keertje uit he, ze verwerken dingen als ze slapen, maar als ze niet goed aan slaap zijn toegekomen kroppen ze dat allemaal ope n uiteindelijk barst die bom en dan is het huilen geblazen. ken het! vandaag ging het tot zover nog goed met rico…ook hier de nacht afwachten is toch elke keer weer een verrassing he haha
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090413/cNVw.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/5oEUp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 13 Apr 2009 21:34:03
Het was verdorie alleen in bed huilen en als ik hem er ff uit had (jajajajaja is fout maar hij heeft het bijna nooit dat hij huilt in bed dus ben je daar iets makkelijker in) was het volop lol. En wij maar proberen niet te lachen ben benieuwd wat hij vannacht doet inderdaad
Groetjes Michelle
Nee hoor Anne! We zitten gewoon, net als jij, op dit forum en we hebben toevallig Hyves. Er zijn genoeg mama’s die alleen hier met elkaar kletsen hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Inderdaad ikke ben bekenden en hyves vriendjes
Enne Inge ze heeft heel goed geslapen vanacht. Ik moest haar echt wakker maken vanmorgen. Ik gaf haar der puf (ze was weer heel erg aan het hoesten) en daarna pakte ze haar tul en doek en draaide gewoon weer op de zij van ik ga nog even slapen oke…
Maar ja helaas we moesten ons klaarmaken… Gelukkig was ze helemaal blij toen ze haar fles zag. Liefde van de baby gaat toch door de maag he. En verkouden is ze nog steeds. Ze snotterd al wordt dat steeds helderder en ze hoest. Dat kijk ik even aan. Ze moet morgen toch naar het cb dus dan kunnen ze even kijken of der longen schoon zijn. Maar ze zal het toch uit moeten snotteren. Maar ja op het kdv blijven ze elkaar aansteken he. Ze lebberen nog net niet aan elkaars speen
Groetjes,
Michèle

Dat blijft irritant hè, dat constant verkouden zijn door het kdv. Hier ook weer hoor, sinds gisteren weer enorm snotterig en hoesten. Vond 'm ook weer een beetje warm aanvoelen, maar heb nog niet getempt. Blijft aanmodderen op die manier, maar ja…het schijnt ergens goed voor te zijn…
Groetjes!
morgan haar vriendje blijkt twee giga ooronstekingen te hebben en zijn amandelen worden geknipt en die zit 24-7 naast haar dus hopelijk als dat voorbij is is het voor haar ook minder enne de zon komt er weer aan dus hopelijk helpt dat ook.
Groetjes,
Michèle

Hopelijk scheelt dat inderdaad, de zon en het geopereerde vriendje van Morgan. Haha.
Vandaag weer heerlijk weer hier. Bij jullie? Hopelijk blijft het zo, wil morgen als Erik naar het kdv is even lekker shoppen. Als die kleine tenminste geen koorts krijgt; hij is niet helemaal 100% vandaag en hou m’n vingers gekruist…
Groetjes!
Ja ik hoop het
Enne hij zoekt het wel uit he, niet lekker worden als mamma vrij is… Hier is het trouwens wel heel mooi weer, maar ja daar heb je niks aan als je tot kwart voor vijf op kantoor zit
Groetjes,
Michèle

Bij jullie dus ook al verkouden kindjes. Nou hier ook. Dani is echt verkouden. Hij blaft alles bij elkaar, hij is er helemaal hees van en volgens mij heeft hij ook echt keelpijn.
Michele wat bedoel jij met een puf? En hoe kan ik merken of zijn longetjes schoon zijn?? Ik weet ook niet zo goed wanneer ik nou naar de huisarts moet met hem…ik heb hem zojuis nog even gemeten en had 37,49. Hij heeft alleen gister boven de 38 graden gehad…
Morgan heeft een inhallator. Die heeft ze de vorige keer gehad omdat ze een lichte bronchitus had. Deze helpt haar longetjes beter open staan zeg maar en dus kan ze dan beter ademen. Ze had nu weer een harde hoest. Klonk een beetje als een zeehond. En ze reuteld als ze ademhaald. Maar ik laat als ik het zeker wil weten altijd even bij de ha luisteren. Wat ze precies horen weet ik ook niet. Maar omdat ze morgen toch naar het cb gaat met pappa kunnen die het even checken.
Groetjes,
Michèle