Lijkt alsof hij geen lucht aan kan

hey misschien een domme vraag hoor, maar rico doet sinds 2 dagen als hij schrikt van het zwitsal washandje of dat als hij een geluidje wil maken wat “diep van binnen” moet komen net alsof hij lucht wil happen maar er niet aan kan komen en dat klinkt net alsof hij dan stikt, het klinkt echt van: ieeee… maar vervolgens komt er een gilletje of een kraai of wat dan ook naar buiten.
is dit normaal? hij “hapt” regelmatig ook naar adem, verder is hij niet verkouden ofzo…is dit gewoon uitproberen van iets nieuws of is dit niet normaal want ik vind het echt eng, oh en trouwens, soms houdt ie ook een seconde of 5 zn adem in.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090402/NWxp.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/IkcKp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Apr 2009 18:55:28

Dylano zie je soms ook bezig om te proberen een geluid te maken en dan komt er eerst inderddad niet als wat iee en dan opeens harde gil ofzo.
Denk dat ze nieuwe dingen uitproberen is inderdaad eng.
Hij heeft het ook als ie moet huilen af en toe dat er niets komt dat je denkt haal is ff adem ja en dan na een paar seconden komt lijkt wel lang soms maar is het niet

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

ja wel ongeveer wat jij zegt ja,
maar idd die iee… is niet echt als geluid net hetzelfde als aaa en ooh etc. maar echt alsof ie dus geen lucht aan kan de “iiieee” ademt hij niet uit (zoals je normaal wel doet met woorden en geluiden die je uitspreekt) maar de “iiieee” lijkt hij dus IN te ademen…dus een stikkend "geluid"
maar moet ik dit niet in de gaten houden ofzo? is verder wel happy maarja als rico 39 graden koorts heeft lacht hij nog:S

Kunt het natuurlijk ff in de gatne houden maar geloof niet dat het kwaad kan. maar je weet het als je het niet vertrouwd ha bellen.

Groetjes Michelle

Ow jah er zijn trouwens geen domme vragen

Groetjes Michelle

nee klopt alleen domme antwoorden…en dat bedoel ik niet met jou hoor maar dat was aanvullend op jou opmerking

jajajajja hahahahahahahah

Groetjes Michelle

Denk dat het uitproberen is Inge. Morgan heeft dat ook gedaan. Ik schrok me rot de eerste keer en zij lach in een deuk. Nu ben ik er aan gewend, maar ik blijf het een rotgeluid vinden.

Groetjes,

Michèle

ruben doet dat ook…hij ademt in en maakt tegelijkertijd een "ieee"geluid en dan komt de ueeeh weer naar buiten hahaha…
meetje raar gezegd maar hij doet het zo…en leuk dat ie dat vind!!!

groetjes!!

karin

Ik herken het geluidje precies! Julia wordt ook met zo’n (handig!) washandje gewassen en zodra ik haar aanraak doet ze: ie-ie-ie, uh-uh. Alsof ze trilt omdat het koud is. Niks om je druk over te maken joh, het is meer een ‘oe wat is dat ding nat en koud’-reactie. Heel gek geluidje, maar niks ergs hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha inderdaad dat UH UH UH UH deed hij voorheen altijd…en dat gezicht erbij dan hahaha. maar nu is het dat ingeademde ieeee en dat is gewoon frustrerend eng ik zei al tegen rico: hou op doe normaal" en hij ineens ": GUHHHH!! AAAAAAAH"
jaja vast wel…

enne idd michele ik denk ook dat ik het een rot geluid blijf vinden
bedankt voor jullie reacties, echt super bedankt gewoon want ik zat me er echt even heel druk over te maken…

ga even zn fles geven…joehhooee we zitten op half 9

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Apr 2009 20:28:08

Ha ha ha er schijnen nog rottigere geluiden te komen. Lars haar neefje ging heel overdreven hoesten om aandacht te krijgen en zo.

enne hier ligt mutsie al sinds 8 uur op 1 oor… Ze had in de wagen en thuis nog even geslapen maar om half acht trok ze het niet meer. Pappa en mamma zaten te steengrillen/ picknicken en zelfs haar broodkorst was niet interesant meer. Dikke tranen van verdriet dus fles tot 160cc leeg en toen naar bed… zo vertrokken. Morgen met de nieuwe buggy op pad, zal me zeker schelen kwa gewicht. Enne gekocht bij een oude klasgenoot van pappa dus dat scheelt altijd centjes, Makkelijk die vrienden met eigen zaken.

Groetjes,

Michèle

Bij Julia gaat het UH UH UH en dan kijkt ze heel kouwelijk en bang, zo van: ga weg met dat vieze ding! Ze doet het alleen als ik de voorkant was, gek he? Ze shaked dan ook met haar lijfje. Ik maak ook dat soort geluiden als ik in de sauna in het koude badje moet! Ik vind het eigenlijk best een geinig geluidje!

He handig inderdaad Michele, die wagen voor weinig centjes. Wij moeten binnenkort nog maar eens proberen om onze kinderwagen om te bouwen. Vorige keer vonden we haar zo klein in dat ding, maar ik vind het wel stoer als ze er al in kan! En morgen weer lekker wandelen met dit prachtweer. Hoewel het in Eindhoven nu donker is en het daarstraks opeens regende!

jaa precies! bij de eerste aanrakingen op het gezicht OF buik bij de beentjes heeft ie het niet hahaha wat toevallig…maar ja ik kan wel blijven zeggen…de 3-ling liggen aardig op 1 lijn met veel dingen
ja en zn handjes zijn dan helemaal in vuisjes en idd dat gezicht onwijs verschrikt en dat houdt ie dan een paar seconde aan, en hij ligt bijna opgerolt uiteindelijk zovan: NEEEE NIE WEER haha germ he.
maarja net deed ie het weer na zn laatste fles, en ik tuitte mijn lippen bij zn keel en nek en deed zo: pffffffff weet je wel op de huid…dat trilde hij barste in lachen uit, zo heb ik m nog nooit horen lachen, die oogjes samengeknepen handje tegen zn mond en : kei hard gillen en vervolgens lachen en ik lachte dus mee omdat het echt grappig was…en hij lachte NOG harder de hond kwam om het hoekje kijken zo hard mama helemaal happy natuurlijk wat een heerlijk ding is het ook

Ha ha ha Morgan ook zo helemaal uit haar plaat gaan. Handen voor haar mond, pret ogen en gieren van het lachen. En hoe harder wij gaan lachen hoe harder zij dat ook doet. Echt geen gezicht zo’n gierende baby. En als ik dan haar lachzak aan doe dan heeft ze het helemaal niet meer. Heerlijk zo’n vrolijk kind

Groetjes,

Michèle

lachzak?

Groetjes Michelle

Hahahaha, inderdaad Michelle: wat is dat voor lachzak die Michele heeft!

Julia is ook al zo’n vrolijkerd. Ze vindt het ook geweldig als je in haar nekje kusjes geeft, dan giert ze het uit (weer net als haar 3-lingbroertje) en gaat ze echt schateren! Laatst mocht ze bij mama op de schouders en leuk dat ze dat vond. Of als ik gek ga dansen, dan trekt ze haar hoofdje zo naar achteren en dan gilt ze het uit! Ze lacht ook naar heel veel mensen in de winkel. Laatst was ze met opa in een platenzaak en toen zat ze allemaal te lachen naar een knul die in de bakken stond te kijken. Volgens mijn vader lachte ‘die l-u-l’ niet eens terug. Hij zei: ‘Als zo’n kindje lacht, dan lach je toch terug?’ Hahaha, da’s mijn pa, die vindt dan dat iedereen verplicht terug moet lachen! De meeste mensen doen dat uit zichzelf al, maar die knul was gewoon een weirdo.

Lief he, die schaterlachjes en dat gegiechel? Dan ben je toch helemaal verliefd op zo’n dotje? Ik vind haar dan zo’n moppie!

Zullen we Dylano, Morgan, Rico en Jula eens bij elkaar zetten? Dat zal een gegil worden! Dan worden de honden en katten denk ik wel helemaal gek, van al die decibellen!

Hebben jullie het gezien? IK BEN NU OOK VERSLAAFDLID! Joehoe!

Op naar JUNKLID!!!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Een lachzak dames is een soort poppetje in de vorm van een aardappel met allemaal verschillende kleuren. Je hebt ze in het rood, geel, blauw en groen. Als je er in knijpt gaat ie schatteren… vandaar de naam lachzak.

Enne Inge ik zei toch dat Morgan het vertikte om te draaien. Ik leg haar net in bed, ga even snel de wassen erin gooien. Kom beneden en kijk op het beeldscherm van de camera… Morgan weg. Ik snel naar boven. Ligt ze op haar buik me vrolijk aan te kijken van hoi mam. Ze verdwijnt nu steeds uit beeld en dan zie ik haar bolletje. Echt ik snap haar niet. Ze heeft misschien 30 min in de wagen geslapen na het zwemmen, heeft de hele rit in haar ogen zitten wrijven erna en te gapen. Leg ik haar in bed ligt ze te kletsen en te rollen. Maar ik weet als ik haar der nu uit haal is het over een half uur brullen beneden. Dus ik kijk het maar even aan. Veel kwaad kan ze niet uithalen.

Groetjes,

Michèle