Lijkt alsof hij geen lucht aan kan

haha ja hij was ineens verdwenen ik weet ook niet waar hij was maar heb hem
even aangepast met nieuwe foto.
ja luxe he maar rico werd helemaal overstuur net ineens in bad. haha ik weet ook niet normaal gaat hij er met plezier in. dus papa had meteen het bubbelbad uitgezet en zijn ze lekker gaan chillen met een boekje

rico ging dus wel weer kokken met die liga maar ging een stuk beter, ik deed voor hoe je heel overdreven moet hoesten om het op te kunnen hoesten en hij deed het na haha, en toen kwam het elke keer weer uit zn keeltje…gelukkig maar.
ook nog zoiets grappigs, ik deed met mn nagels over het dekbed krassen (met een grijpende beweging…snapje?) en rico deed ook dat constant na en lachte zich een breuk. hij lacht echt al van hehehehe hehehehe en af en toe komt er een kleine schater maar het zet nog niet echt door, ik ga me echt rotlachen als hij echt gaat schaterlachen echt te schattig…wat op jou hyves staat trouwens Mriek…ik heb die gadget nu ook op mn hyves vond het zooo grappig. maar DAT wil ik ook eens horen van rico, echt super leuk

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dat is sprongetjestijd Michelle, nu wel herkenbaar??? Of ben jij zo’n mazzelaar met een kind dat daar geen last van heeft.

Groetjes,

Michèle

Ik moet geloof ik weer verschillende hyves gaan bekijken

Leuk is dat schaterlachen he Inge Dylano doet het het vaakst als hij moe is heel raar hahahahah.
Hij lag daarstraks op het aankleedkussen en tijgerde er mooi af. Mijn kleine man gaat te snelllllllllllllllllllll

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ha ha ha ja ineens zijn ze erg baby af michelle

enne ja de mijne is weer bijgewerkt. Zo even bij Inge kijken…

Morgan heeft het omdraaien in bed helemaal gevonden. Pappa moet haar instoppen want die krijgt der deken onder der matras

Groetjes,

Michèle

Nee ik herken het echt nog niet Michèle hij is wel is een dag vervelender maar dat gaat dan om 1 dag dus tot nu toe heb ik veel geluk gehad Maar zoals ik al zei mijn tijd zal nog wel komen . Dan lachen jullie

Groetjes Michelle

hahaha ook hier doet papa dat altijd michele
als ik dat doe banjert hij zijn eigen weer eruit en ligt ie horizontaal in zn bed aan de bovenkant…en dan wordt ik wakker van hysterisch gehuil omdat hij zijn boemes heeft gestoten.
ik moet ook weer is wat foto’s op hyves zetten.
moet allemaal op pijl gehouden worden he

Ach anders gaan we haar overdwars instoppen. Gelukkig is het wel zo als ze slaapt slaapt ze ook, dan draait ze hooguit op der zij, maar meer ook niet.

Groetjes,

Michèle

Dylano ligt ook altijd bovin horizontaal, ik leg hem alleen terug als hij wakker is en anders blijft ie maar lekker zo liggen.

Groetjes Michelle

Oh ja als ze zo zou blijven slapen laat ik haar ook zo liggen, maar meestal doet ze het als ze wakker is…

Het zal wel makkelijker zijn als ze ook terug kan rollen hoor…

Groetjes,

Michèle

In bed rollen doet Dylano nog niet hij wurmt zijn eigen gewoon zo. Rolt ze verder wel? Ik bedoel dus beneden ofzo van buik naar rug en rug naar buik?
heb ik weer lekker logisch getypt geloof ik hahahaha

Groetjes Michelle

Ha ha ha nee mevrouw is lui beneden. Ze weet als ze hard genoeg schreeuw iemand haar of omdraaid of dat ze het maar op geeft, Alleen met slaapzak en deken overzich heen draait ze op haar buik, alleen terug nog niet, maar vaak zit ze ook klem dan want alles draait in elkaar aan het voeteneind omdat haar slaapzak natuurlijk aan de onderkant loze ruimte heeft

Groetjes,

Michèle

Jha is ook niet handig om dan echt terug te draaien dan Alles in de war.
Dylano moet ik tegenwoordig onder de tafel en zo uitvissen met rollen kom je een heel end hahahaha. Die draait dus wel allebei de kanten op en als je dan door blijft rollen kom je precies waar je zijn wilt

Groetjes Michelle

no way dat ik rico zo laat liggen als ik voordat ik ga slapen ga kijken en ik zie dat hij zo ligt dan leg ik hem goed. Hij kijkt me dan een keer lief aan en draait zijn hoofdje opzij en slaapt door.
de rede waarom ik het doe. hij wil s’ochtends vanaf ongeveer half 7 spelen totdat hij zijn eerste fles krijgt. Hij kan alleen naar achteren rupsen en niet naar voren natuurlijk en als hij dan geen ruimte heeft OM het te doen dan wordt ie boos en wordt mama dus elke ochtend 3 kwartier eerder wakker dan hij zijn fles krijgt.
hij heeft er geen last van als ik m goed leg dus boeit het niet.

oh en vraagje aan michele en michelle,
gaan Morgan en Dylano NA de avondmaaltijd(potjes) nog even naar bed voordat ze de laatste fles krijgen? want ik zit dus met het feit dat rico om half 8 helemaal OP is (sinds kort hoor normaal kon ie tot 8 uur) en ik m dan gewoon in bed leg tot de laatste fles van half 9… en morgen waarschijnlijk kwart over 8.
is het beter hem wakker te houden? ivm hij dadelijk amar een half uur slaapt voordat hij zn laatste fles krijgt…is wel heel kort maarja kan m moeilijk pesten en wakker houden

Nee Morgan slaapt niet meer na 18.00 tot dat ze haar laatste fles gehad heeft om uiterlijk 19.30. Wel probeer ik haar altijd wel even te laten slapen of tot 17.00 of tot 18.00. Dat lukt niet altijd maar dan nog leg ik haar niet weg. Want als ik dat doe heb ik hier de poppen aan het dansen.

En ik snap je hoor Inge, hier zou ik dat ook doen denk ik. maar ja wat ik zeg morgan draait op de buik en gaat zo der hele bed door dan Vanmorgen lag ze ook om 7.00 op der buik spelen. Mamma was allang blij dat ze zo lang geslapen had.

Groetjes,

Michèle

ja haha dat snap ik,m rico draait niet op zn buik alleen van buik naar rug…alleen dat doet ie ook niet meer ineens:S
lijkt ineens niet meer te weten hoe het ook alweer moest. snap er niks van maarja het zal wel.

hmm…krijgt Morgan inmiddels de laatste fles al om half 8?
weet je waar ik beetje mee zit…normaal als rico na zn avond eten gaat slapen en ik m dan wakker maak voor de laatste fles is hij heel erg moe en slaapt ie zelfs bijna onder de fles. ik ben een beetje bang dat hij niet meer door slaapt als ik m niet meer laat slapen voor zn laatste fles omdat ie dan nog te “wakker” is en dan onrustiger inslaapt dan zoals het nu gaat.
hoe ging dat bij jullie??

Ja hoor Wil, kom erbij!

Enne Inge, bedoel je die gadget van die lachende baby??

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hahaha, ik zit bij Michele en Inge op Hyves. Als ik daar even kijk, kan ik Mriek, Michelle en Wil misschien ook meteen even toevoegen? Als zij dat willen natuurlijk hahaha! Gezellig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

voeg me maar toe hoor rainbow en wil gezellig
Dylano slaapt vanaf 3 uur niet meer Inge Dus weet helemaal wat je bedoeld. Hij valt tijdens de fles nog net niet in slaap, hij krijgt hem om 7 uur soms zelf kwart voor 7 en dan slaapt hij netjes door tot half 7- 7 uur. Meestal dan hahahaha.
heel af en toe wil hij wel is een half uurtje meepikken met mama of grote zus in de bank.

Groetjes Michelle

@ Inge, Morgan krijgt al heel lang der laatste om half 8, maar die heeft zelf de fles van 22.00 laten vallen toen he.

Enne kom er maa bij hoor allemaal heel gezellig allemaal, hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Groetjes,

Michèle

Waren wel 2 namen hoor wil hahahahaha maar zal wel de goede hebben neem ik aan of je bent heel oude moeder met je 57

Groetjes Michelle