Lijkt alsof hij geen lucht aan kan

Ik snap hem Michèle

Dylano draait en rolt nu overal alleen tot nu toe niet in zijn bed

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ze slaapt nu gelukkig. Want anders had ze het niet gered en dan was het vanacht denk ik echt bal geweest en morgen gaan we naar mijn vader dus ook druk genoeg. Maar ze had dus een poepbroek en kon daardoor niet slapen… Logisch op zich maar wel even snel foto’s voor pappa gemaakt. Alleen toen ik haar weer instopte liet ik de camera op der commode staan dus geen hyves nu

Groetjes,

Michèle

hmzzzzzzz dan wachten we maar een paar uurtjes

Groetjes Michelle

Ha ha ha wat ben jij een ongeduld…

Groetjes,

Michèle

echt schaterlachen vanaf 5.5 maand en met 6 maanden werd het steeds erger en deed hij het dag in dag uit
voor die tijd is het meestal gillen en glimlachen en “oefenen” met schateren maar de gemiddelde schater tijd is 6 maanden (schatertijd)

morgan inderdaad ook rond die tijd en nu is alles schaterlach… morgan is trouwens wel ineens meer aan het kletsen, doet rico dat ook Inge??

Groetjes,

Michèle

Ik ongeduldig Michèle valt wel mee toch hahahahaha.
Dylano schater nu af en toe wordt wel steeds meer

Groetjes Michelle

Ach je hebt ze gezien nu toch ??

Groetjes,

Michèle

jahhhhhhhhhh kon je zien aan je krabbel mutske

Groetjes Michelle

Ha ha ha ha ja das waar… sorry… was moe en zo enne omdat je zo’n oude genomen had Dat is trouwens mijn kleine broertje…

Groetjes,

Michèle

zooooooooooo ook lekker bijdehand van mij zeg omdat bij een foto te zette nipv bij je krabbels te zetten pfffff ook ik sliep al half denk hahahahahaha

Groetjes Michelle

Ha ha ha geeft niet, we snappen hem en daar gaat het om…

Groetjes,

Michèle

rico kletste zoiezo al een tijdje erg veel moet ik zeggen, vooral s’morgens vroeg als hij wakker is zit ie hele verhalen te vertellen tegen zijn knuffels, en als ik dan kom ben ik aan de beurt
gedurende de dag doet hij het ook wel maar het is vooral eigenlijk s’ochtends en s’avonds. rico heeft altijd een middag humeurtje

oh enne voor te vroeg geboren baby’s schijnt te gelden dat ze tot 9 maanden KUNNEN “achter lopen” in sprong (wanneer die komt) en dat ze daarna weer op 1 lijn liggen met op tijd geboren baby’s

Dat 1200 uur slapen geld niet alleen voor maanden als ook voor gewicht. Bij Dylano durf ik het pas sinds anderhalve week ofzo. Is geen zwaargewichtje nl

Groetjes Michelle

rico gaat meteen na de fles van half 9 naar bed, verschoon m eerst nog geef ik hem een nachtpamper aan want ik merk wel dat hij sindsdien beter doorslaapt, wakker worden in een natte pamper s’nachts is ook niet alles dus vandaag…maargoed, kleine Bo doet het goed hoor Wil! rico banjert ook voortaan zijn bed door, dus het zal wel weinig nut meer hebben om die slaapzakjes langs zn lijfje te leggen of een deken over hem heen te doen en strak in te pakken…want kleine Houdini komt toch overal uit en hij lag vanacht dus helemaal boven (ook horizontaal) in zn bed, ik heb m wel terug geschoven om te voorkomen dat hij s’morgens niet wil gaan banjeren uit pissigheid omdat ik niet snel genoeg kom en dat hij dan telkens zn hoofd stoot en nog meer gaat krijsen.

vanochtend was hij dus om kwart over 6 al wakker he! ik snap er geen bal van,
of misschien ook wel…de 29 weken periode komt eraan (de 3 H’s) maar als je persee moet uitgaan van de uitgerekende datum duurt dat nog een week…ik ga gewoon uit van de bevallingsdag want meestal klopt dat OF hij begint iets eerder nog.
maarja het zou ook nog zn 2e doorkomende tandje kunnen zijn hij was in ieder geval ERG hysterisch…en zo is ie dus al tot en met nu…nu slaapt ie dus nu is ie rustig maarja…komen we ook wel weer overheen he

Sterkte met je bengeltje Inge!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dankje Mriek…
Een bengeltje is hij zeker, maar met een hartje van een engeltje hij zit nu even liga te sabbelen en te kokken natuurlijk… meteen een vraagje hierover…hoelang duurt zo’n wurg reflex??? vind het elke keer weer een hell om te zien moet ik zeggen…

hij gaat zometeen in bad, we hebben een bubbelbadje in het bad zitten en dat vind rico echt super leuk, de laagste stand natuurlijk anders bubbelt hij weg

Wat zijn de 3 h"s Inge.

Bij Dylano gaat het brood steeds beter Inge maar zet hem tegenwoordig in de kinderstoel zit hij meer rechtop als in zijn wipper natuurlijk en merk wel dat dat verschil maakt.

Groetjes Michelle

Mag ik ook antwoorden Michelle? De drie H’s: Humeurig, Hangerig, Huilerig. Herkenbaar?

Enne, Inge: een bubbelbad? Toe maar! Wat een luxe. Heerlijk hoor. Waar is trouwens je ticker gebleven?

Die wurgreflex is van het ene op het andere moment over, bij Erik rond de negen maanden. Daarvóór bleef 'ie aan de gang en ineens was het over. Denk dat dit per kindje verschilt trouwens.

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 12 Apr 2009 19:18:30

Tuurlijk mag jij ook antwoorden Mriek,

en ehhhhhh ik herken dat nog niet echt maar dat zal vast nog wel komen ben ik bang

Groetjes Michelle