Lengte en gewicht

Nou, dat zijn mooie cijfers! Ik vermoed dat Nora ook ongeveer in die richting zit.

Jammer dat de prikjes even dramatisch waren, maar dat hoort er toch een beetje bij. Is ook een stuk verontwaardiging denk ik. Zo van: we zaten lekker met de blokken te gooien en nu flik je me dit ineens? Snap ook wel dat je daar even heel boos van wordt!

Nou, hopen dat je nog even van de rust kunt genieten!

liefs, liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ze slaapt nog steeds, maar ik denk dat ik haar zo toch even wakker maak voor een broodje. Ze heeft haar fruit ook al gemist. Was vergeten om een appel mee te nemen

Groetjes,

Michèle

Wat fijn Michelle dat alles goed was met Morgan bij het CB.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

aah meid, ik snap het dat het brullen werd, jij zelf ook moeten brullen?
Morgan is een stoere meid!
en die MenC. ? ook in de arm?
enne ja haha dat vroeg ik me echt af, maar dan is het ook logisch dat ze “later” ziek kunnen worden dan van een DKTP omdat de BMR dus niet in de spieren worden gespoten, of is dat een dom gedacht? maar ja de vraag van het WAAROM de BMR in de arm wordt gespoten (in vet dus) snap ik nog niet helemaal
zal es kijken of ze dat hier wel weten. maar ik moet nog even wachten.
Rijco gaat gelukkig met ons mee naar het CB als ie moet, en hij mag m lekker vasthouden… ooch lieverd ik ben echt trots op jou hoor!
petje af! kan ik nog wat van leren
laatst ging mijn vriendin mee en zij had Rico op schoot hahaha en ik stond erlangs met tranen in mn ogen. pfff
en haar lengte en gewicht is netjes toch? rico zit ook met zijn lengte op de middelijn en gewicht er 1 puntje boven.
wat zijn de 2 van de 3ling weer hetzelfde he!
ze moeten gauw weer es baby talken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Mooi gewicht en lengte Michèle
10,9 kilo!!! Kom ik eind deze maand an met ene jochie van 9.5 kilo mager knulletje en let op he zijn lengt gat boven de 80 cm komen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

@ Inge & michelle. Ik kan jullie wel een foto mail dan zie je dat de helemaal niet dik is of zo. Eerder mager… Maar ja je ziet dat wel dat ze een partij schouders heeft en bovenbenen.

@ Inge ik heb me ingehouden. Morgan voelde al genoeg spanning denk ik. Enne later ziek worden van de bmr komt door de incubatietijd van de mazzelen. Dat is ook waar ze ziek van worden. Maar dat verschil tussen spier en vet wist zij geloof ik ook niet. Moet rico nog naar de ka?? Die weet dat denk ik wel. Kun jij het daar vragen. De MenC ging overigens in der been, maar ze mocht op mijn schoot blijven zitten.

Groetjes,

Michèle

10.9 kilo is ook helemaal niet dik, Dat bedoelde ik ook niet hoor
Das juist mooi.
Maar Dylano gaat dat gewoonweg niet halen

Liefs Michelle

Weet ik, zie mail

Groetjes,

Michèle

oke

Liefs Michelle

@Michelle…Eva is dus ook ‘maar 9,6’ haha, alleen is zij dan wel wat kleiner dan jouw ‘piertje’! Geeft toch niks, lang en slank is toch heel mooi!

@Michele/Inge: de oudste van de drieling blijft volgens mij wat achter! Ze was het zwaarst bij de geboorte, maar nu is ze het kleintje van de drie! Het kind was maar 2,5 cm en 390 gram gegroeid in 3 maanden tijd. Zie je, dat komt toch doordat ze fruit weigert he? Ik zei tegen mijn vriend: ‘Michele denkt dat Morgan rond de 12 weegt, maar dat kan niet, want Morgan is wel lánger dan Eva, maar zeker niet dikker!’ Die 12 heeft ze dus inderdaad niet gehaald! Leek me ook wel voor eigenlijk…Wel 10,9 en dat scheelt toch 1,3 kilo met Eef. Maar dat zit 'm vast in haar lange benen, want Morgan is inderdaad totaal niet dik! Het is een mooi wijfie!

Nu Eef onder het gemiddelde is gezakt, vraag ik me toch af waarom mensen maar blijven zeggen dat het Hollands Welvaren is? Laatst ook weer een mokkel in een kledingzaak: ‘Heb jij snoep in je wangetjes?’ Ik: ‘Nee, hoezo?’, ‘Nou, ze heeft zulke dikke wangetjes, daar verstopt ze vast snoep in!’ Ze vond het grappig staan, maar ik vond het weer een waardeloze opmerking en ik gaf Eva thuis een paar dikke zoenen op haar heerlijke bolle wangetjes. Die horen gewoon bij haar. Maar mensen redeneren dan: dikke wangen, dik kind, maar in Eva’s geval klopt dat dus niet! Ze is niet tenger, helemaal niet en heeft gewoon sappige babybeentjes, maar een dikke…nee, dat is ze niet. Mensen roepen ook maar wat! Of dadelijk gaan ze weer zeggen dat ze te klein is…krijgen we DAT weer! Maar Eva is zoals ze is en ze deed het bij het cb supergoed! Ze waren tevreden en ik dus ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 05 Nov 2009 21:27:33

@Michele: die foto van Morgan wil ik óók he? Dat weet je!

quote:
@ Inge & michelle. Ik kan jullie wel een foto mail dan zie je dat de helemaal niet dik is of zo. Eerder mager..... Maar ja je ziet dat wel dat ze een partij schouders heeft en bovenbenen.

@ Inge ik heb me ingehouden. Morgan voelde al genoeg spanning denk ik. Enne later ziek worden van de bmr komt door de incubatietijd van de mazzelen. Dat is ook waar ze ziek van worden. Maar dat verschil tussen spier en vet wist zij geloof ik ook niet. Moet rico nog naar de ka?? Die weet dat denk ik wel. Kun jij het daar vragen. De MenC ging overigens in der been, maar ze mocht op mijn schoot blijven zitten.

och meid ik geloof het gelijk, want rico en morgan zijn kwa lengte en gewicht bijna hetzelfde, ik vind rico ook niet dik ook niet een beetje. wordt er moe van dat het af en toe wordt gezegt, want dat is ie niet net als morgan en Eva, gewoon precies goed! (en de rest natuurlijk ook he!)

Ooh oke, en welke prik vond ze vervelender? de arm of been prik?
heb ik weer stomme vragen stellen.
ooh trouwens
rico’s kiesje is bijna door! 1ste kies! er is 1 puntje bijna door dan zit nog een dun stukje vel overheen, vandaar zn slechte slapen de laatste weken…de rest valt nog mee, echt had erger verwacht! hij slaapt alleen korter (laatste 2 dagen weer goed) en hij is wat sneller boos…maar dat valt vergeleken bij zn tandjes allemaal erg mee.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Rainbow, ik stuur hem vananvond naar je toe. Enne op me hyves staan ook weer nieuwe foto’s…

@ Inge. Bijde. Been was brullen en nog meer brullen met der arm. Ik vond het drie keer niks. Overigens was het wel grappig dat de arts haar lampje het niet deed en het duurde Morgan iets te lang dus die ging blokjes naar haar gooien

Groetjes,

Michèle

Mja met 14 mnd weet ik niet maar destijds met zijn 11 mnd meting was hij 13,1 Kg en 83cm !!!
Ja kleine reus hahaha
Zijn neefje was bij 16 mnd 76cm en 9,8kg best sneu aangezien zijn mama nog depressie heeft en hij naast hem staan en dan zien je echt dat Dylan een beer is hahaha

Groetjes
Michael

Waarom is dat sneu?
Als het kindje verder gezond is is er toch niets aan de hand, ik snap hem niet goed.

Liefs Michelle

quote:
Waarom is dat sneu? Als het kindje verder gezond is is er toch niets aan de hand, ik snap hem niet goed.

Liefs Michelle

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/X48H.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/wSANp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/YlRv.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/6lCfp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Zijn mama die schiet telkens in tranen als ze die 2 bij elkaar ziet Dan denkt ze dat ze het niet goed gedaan heeft en net wat je zegt hij is gezond Dus wij zien het probleem niet maar voor haar vind ik het best zielig ze heeft er veel moeite mee door de depressie

Gr,
Michael

Ik snap hem

Liefs Michelle

Merel is vanmorgen naar het cb geweest (14 mnd). Ze weegt nu 11,5 kilo en is 79,5 cm. Een stevig meisje dus, maar dat was niet erg. We hebben een verwijzing voor de fysio meegekregen omdat ze zich nog niet optrekt tot staan. Verder dan haar knieën komt ze niet… En optrekken tot staan moeten ze nu wel kunnen volgens de arts. Dus daarin loopt ze wat achter. Ik moet ook zeggen dat ik naar een verwijzing heb gestuurd. Het is nl. niet dat ze niet wil gaan staan, maar het lukt gewoon niet. We zien wel wat ze zegt.
Verder loopt ze voor met praten. Ze babbelt er op los.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Goed dat je er op aan hebt gestuurd om met Merel naar de fysio te gaan! Zeker als je het gevoel hebt dat het optrekken haar niet goed lukt. Eva was toen ze heel klein was bij de fysio vanwege een voorkeurshouding en daar was ze binnen een paar weken helemaal vanaf. Hopelijk kan de fysio Merel ook goed helpen!

Nou, ook de harde cijfers van ons CB bezoek even vermelden…

lengte 76,5 en gewicht 10,6. Met lengte iets onder het gemiddelde en met gewicht iets erboven. Maar ze was goed verhouding, zag er goed uit.

Verder had ze de blokken al te pakken en gaf ze ze al aan mama voordat erom gevraagd werd, klopte alles en heeft ze geen prik gekregen ivm de mex griep vaccinatie. De BMR kunnen we gewoon op het inloopspreekuur halen na de feestdagen. Of even een extra afspraak maken. Nou dat komt wel goed.

Verder inderdaad 10 mg vit D, dat is sinds een half jaar het landelijk advies en vanaf een jaar of twee kun je met een dekbedje aan de gang.

Al met al gingen we weer met een tevreden gevoel weg… gelukkig! Maar Noar is wel een van de kleintjes van ikkeben zie ik… Ik ben ook klein, dus daar zal het wel door komen!

Liefs