@Michelle…Eva is dus ook ‘maar 9,6’ haha, alleen is zij dan wel wat kleiner dan jouw ‘piertje’!
Geeft toch niks, lang en slank is toch heel mooi!
@Michele/Inge: de oudste van de drieling blijft volgens mij wat achter! Ze was het zwaarst bij de geboorte, maar nu is ze het kleintje van de drie! Het kind was maar 2,5 cm en 390 gram gegroeid in 3 maanden tijd. Zie je, dat komt toch doordat ze fruit weigert he?
Ik zei tegen mijn vriend: ‘Michele denkt dat Morgan rond de 12 weegt, maar dat kan niet, want Morgan is wel lánger dan Eva, maar zeker niet dikker!’ Die 12 heeft ze dus inderdaad niet gehaald! Leek me ook wel voor eigenlijk…Wel 10,9 en dat scheelt toch 1,3 kilo met Eef. Maar dat zit 'm vast in haar lange benen, want Morgan is inderdaad totaal niet dik! Het is een mooi wijfie!
Nu Eef onder het gemiddelde is gezakt, vraag ik me toch af waarom mensen maar blijven zeggen dat het Hollands Welvaren is? Laatst ook weer een mokkel in een kledingzaak: ‘Heb jij snoep in je wangetjes?’ Ik: ‘Nee, hoezo?’, ‘Nou, ze heeft zulke dikke wangetjes, daar verstopt ze vast snoep in!’ Ze vond het grappig staan, maar ik vond het weer een waardeloze opmerking en ik gaf Eva thuis een paar dikke zoenen op haar heerlijke bolle wangetjes. Die horen gewoon bij haar. Maar mensen redeneren dan: dikke wangen, dik kind, maar in Eva’s geval klopt dat dus niet! Ze is niet tenger, helemaal niet en heeft gewoon sappige babybeentjes, maar een dikke…nee, dat is ze niet. Mensen roepen ook maar wat! Of dadelijk gaan ze weer zeggen dat ze te klein is…krijgen we DAT weer!
Maar Eva is zoals ze is en ze deed het bij het cb supergoed! Ze waren tevreden en ik dus ook!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 05 Nov 2009 21:27:33