Lengte en gewicht

Hi meiden,

Ben gewoon even nieuwsgierig. Gister zijn we naar het CB geweest voor het 14 maanden consult.
Hij woog nu 12.450 gram en is 82 cm.
Voor m’n gevoel was hij veel zwaarder dus het valt me mee.
Ze vond dat hij het super goed deed en gelukkig voorlopig ook de laatste prikjes gehad!
Wat wogen jullie kindjes rond de 14 maanden?

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ik denk ook zo rond de 12 kilo, maar zeker weten doe ik het donderdag pas

Groetjes,

Michèle

Hier 12 kilo en 83 cm …
Leuk altijd weer he dat meten en wegen. Nu krijgen we voor de volgende keer een oproep thuis gestuurd… weet niet wanneer ik weer moet.

Tim woog 12,4 kilo en was 83 cm.

Wij moeten nu 1 dag voor kerst weer.

Groetjes,
Sandra

9,7 kg and lengte doen ze hier niet! Ja we hebben een klein meisje, 20 maanden en past nog steeds haar maat 80

Wij worden ook opgeroepen voor het peuterbureau.
Wel grappig dat ze bijna allemaal rond de 12 kilo zijn

Wat moesten jullie kindjes ‘kunnen’ van het cb?

Liefs

Blokje aanpakken en terug geven, met beide handjes…

Pff het lijkt allemaal alweer zo lang geleden, terwijl ik in augustus ben geweest. Heb het even teruggelezen, maar Tim moest 3 blokken uit een doosje halen. Daarna moest hij ze er een voor een weer in doen. Daarna moest hij een blok pakken en aan die vrouw geven. Dat deed hij allemaal.

Groetjes,
Sandra

Ja dat moesten we hier ook. Hij moest ook naar haar zwaaien en klappen.
Hij heeft verder geen last gehad van de prik

liefs

Aaron woog 3 weekjes geleden: 10.4 kilo en 78 cm (hij was net 15 maanden)
Onder het gemiddelde maar lengte en gewicht samen klopte weer wel.

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

dat valt toch wel mee inderdaad…??
en ik laat het je weten als rico zn inenting krijgt in december, dan weet ik ook zn gewicht en lengte.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hmm dat wordt wat als Morgan iets krijgt, dat geeft ze never nooit meer terug.

Groetjes,

Michèle

Oooo jee, weer opdrachten uitvoeren! Eva doet iets niet als ze er geen zin in heeft, haha, dus waarschijnlijk geeft ze het blokje niet af. Maar ik weet dat ze dingen ergens in kan doen, dat doet ze de hele dag, en er uit. Dat ze kan zwaaien en klappen en dingen af kan geven. Dat zit dus toch wel goed! Nu moet ze het daar alleen ook nog ‘willen’.

Ik laat straks even weten wat ze weegt enzo, want we mogen om 14.00 uur!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha volgende keer maar op dezelfde dag gaan rainbow??

Groetjes,

Michèle

quote:
Hmm dat wordt wat als Morgan iets krijgt, dat geeft ze never nooit meer terug.

Groetjes,

Michèle

Als je denkt dat ze iets niet doen dan doen ze het juist Michelle, dus wie weet doet ze jullie verbazen en doet ze alles wat er gevraagd wordt.

Succes straks Rainbow!

Groetjes,
Sandra

Hoi,
Dat is grappig, mijn Liv is net 2 jaar geworden en is nu 12 kilo en 82cm. Zo zie je maar weer wat een verschil er is!
Groetjes,
Aaike

@ Sandra, daar heb je helemaal gelijk in. Ik wacht het gewoon rustig af…

Groetjes,

Michèle

quote:
Hoi, Dat is grappig, mijn Liv is net 2 jaar geworden en is nu 12 kilo en 82cm. Zo zie je maar weer wat een verschil er is! Groetjes, Aaike

Verschillen zijn er zeker. Ik ben 2 weken geleden geweest en toen was Dani 11 maanden. Hij was toen 11.800 gram en 83!!

Mijn jongste is maar een kleintje. Met 14 maanden was hij 77,5 cm en 9025 gram.
De oudste was rond die leeftijd zeker een cm of 6 groter en rond de 10 kilo.
Met Senne moet ik volgende week naar het CB voor zijn 3 jarige afspraak. Hij zit nu thuis tussen de 13 en 14 kilo en zal tegen de 98 cm ofzo zitten.

Lilypie Third Birthday tickers

Nou…ik heb hier een bikkeltje zitten hoor! Hoewel we het er ooit over hadden hier dat het woord ‘bikkel’ raar was! Hahaha. Een die-hard dan! Ze gaf geen kik toen ze de prikken kreeg. Echt niks. Normaal ging het bij de eerste goed, maar gilde ze bij de tweede alsnog de hele tent bij elkaar. Nu gebeurde er niks en zwaaide ze naar de arts, zo van: dank je wel weer!

Ze was volop met blokjes aan het spelen. Ik moest inwendig lachen, omdat ik van jullie al wist dat ze ‘iets met blokjes’ moest gaan doen en inderdaad, die kwamen hier ook op tafel! Ze gaf ze uit zichzelf al aan de arts en gooide ze in het bakje. En dat zwaaien zag de arts dus ook.

Ik had gevraagd wat ik kon doen aan dat weigeren van fruit. Nou, niets. Ze mocht gewoon potjes, eventueel gemengd met vers en het gaf helemaal niets dat ze er niet van hield? En de speen…ach, dat was met deze leeftijd ook niet erg. Dat was beter dan dat ze niks dronk. Deze arts vond 14 maanden ook erg klein om uit een beker te drinken en vond het prima zoals het nu ging. Ik moest het vooral niet pushen. Ze vroeg of ik ‘wel onder de halve liter melk’ zat. Ik: ‘Ja, ze krijgt hooguit 350’. Nou, ze mogen dus gewoon tussen 300-500cc hebben. En ALTIJD 10 druppels vitamine D, dat was blijkbaar ook weer veranderd? Vaag allemaal. Het kwam er eigenlijk op neer, dat ik me niet druk hoefde te maken en dat Eva het supergoed doet.

Ze is volgens mij mee van het kleinst van al haar vriendjes: nog maar 76 cm en 9620 gram. Ik vind haar wel klein ja, haar 80-broekjes zijn altijd lang, maar ze zit dus ook qua gewicht nu onder het gemiddelde. En met lengte ook. Maar ze zakt al maanden naar beneden, ze was gewoon groot begonnen en ach…ik ben zelf 1.64 en verwachtte niet dat het een reus zou worden. Maar dat ze toch kleiner en lichter is dan gemiddeld had ik niet gedacht. Ze heeft lekker bolle wangen en gummiebeentje, dus ik dacht dat ze volop groeide! Maar ik maak me niet druk en de arts was ook supertevreden!

Groetjes Rainbow, trotse mama