Lengte en gewicht

wat superfijn zeg! en idd wat een knapzak!
ik ben juist zo bang dat die prik dramaaaaaaaatisch wordt.
en hoezo met blokjes? dat ze wat afleiding had tijdens de prik ofzo?
en die menC ook in de arm? ik snap dat niet, waarom ineens niet meer in de benen.
nouja aangezien de kids blijkbaar bij jou en michele op de tafel moesten liggen met de vorige prikken kan het goed zijn dat rico m nu toch nog in zn been krijgt hahaha. en ook geen blokken krijgt
en stom dat ze dat dan niet even melden vantevoren. ze weten dat ik echt fobisch ben hiervoor
ik moet me niet aanstellen zeg!

trouwens, rico is ook niet zo heel groot, die heeft ook gewoon nog maatje 74 (nog maar pas!) en hij was 4 dagen NA zijn verjaardag 74 cm en woog 9600 kg

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090929/GYPG.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“48” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/A3iGp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 03 Nov 2009 16:41:25

Wat is Eva een stoere meid! Die prik in de armpjes kan nl best vervelend zijn. Een echte die-hard zoals je het zelf al zegt. En dan ook gewoon zwaaien, haha
Bij ons op CB zeggen ze steeds drinken uit een beker. Nou ik oefen wel met Dani, maar een paar slokjes gaan en dan wil hij spelen en met zijn handje in de beker…ach het moet leuk blijven hoor…ik ga hem niet pushen en drinken uit een beker leren ze echt wel een keer. Nou ja mijn vriend drinkt zijn bier toch het liefst uit een flesje, haha

En Inge het komt helemaal goed hoor met die prikjes. Dani kan ook echt zo’n dramaqueen zijn en met de 11 maanden prikjes was hij harstikke stoer. Bij de 1ste helemaal niet huilen. 2de wel, maar binnen een minuut weer rustig en ging hij weer verder spelen. Weet zeker dat het met Rico ook goed gaat!!

Hey
Jens was met 14mnd 82,5cm en 11,5kg.

Moest 't weer ff opzoeken, weet 't natuurlijk ook niet meer uit m’n hoofd

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Netjes hoor van Eva enne ook fijn dat ze even leuk meedeed voor de dok

Morgan mag donderdagmorgen haar entree maken. Kijken of zij ook zo’n bikkel is enne of ze ook onder de curve zit. Ik denk het niet, maar we wachten het rustig af

Groetjes,

Michèle

@Raibow,
heerlijk dat het zo goed gaat met Eva

@Inge Bmr wordt altijd in de arm gegeven, En hier andere prikken ook op schoot hoor alleen de eerste paar niet omdat hij toen nog klein was.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Moest even terug zoeken, maar onze Senna was met 14 maanden 9,4 kilo en was 80 cm lang. Tenger poppetje werd er altijd gezegd.
Vond en vind ik nog steeds trouwens dat ze er prima uitziet… hahaha.

Groet Vanessa

Seth is natuurlijk nog niet zo ver, maar een week of 3 geleden was hij 8,5 kg en 72,5 cm. Weet eigenlijk niet, maar volgens mij is het wel redelijk ‘normaal’.
Liefs, Anns

oke… nou dan weet ik dat vast…
maar WAAROM in de arm? en de andere in de been? wat maakt het uit eigenlijk?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

blader blader

Erik was met 14 maanden 13.4 kilo en 85 centimeter. Keurig in verhouding, bovenin de curve.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ze krijgen altijd al de bmr prikken in het been, maar nu 1 prik in de arm omdat ze (zo werd hier verteld) ze het prikken in een spier!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Klopt. Bmr in de arm rest in been.
Jesse heeft trouwens met 12 maanden al de bmr gehad ivm vakantie.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wij moeten 17 november weer met Nora naar het CB, dan is ze net 14 maanden. De laatste keer met 11 maanden was ze bijna 10 kilo en iets meer dan 70 cm. Ik denk dat haar gewicht ongeveer hetzelfde is gebleven, je ziet echt dat ze meer in mens-verhouding is gekomen door het lopen. Armen, benen en nekje hebben minder plooien enzo. Volgens mij is ze wel echt langer geworden sinds die tijd. We zullen het wel zien, maar toch ben ik altijd benieuwd…!

Ben benieuwd hoe jullie kindjes op de prikken hebben gereageerd. Als ze ziek worden van deze is het volgens mij pas na een week of 2 toch?

Enneh… die vitamine D druppels, daar raak je toch echt het spoor mee bijster! Doe er nu 7, een beetje er tussenin omdat ik het ook niet meer weet! Ik ga het toch maar bij ons eigen bureau ook vragen en dan houd ik dat maar aan. Je moet wat…

Super dat Eva het zo goed deed, zeg! Wat een stoere dame! Hoop dat Nora een voorbeeld aan haar neemt!

Liefs!

Wat super van Eva dat ze het zo goed heeft gedaan met de prikken. Tim krijste echt de hele tent bij elkaar. Maar als de naald er weer uit is, is het ook meteen weer over.

Fijn dat ze verder ook heel tevreden waren over Eva. Toch altijd weer prettig om te horen.

Veel plezier vandaag in Amsterdam!

Groetjes,
Sandra

quote:
Ben benieuwd hoe jullie kindjes op de prikken hebben gereageerd. Als ze ziek worden van deze is het volgens mij pas na een week of 2 toch?

Liefs!

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/09/25/5io8.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/ZhIGp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Binnen 7 tot 10 dagen na de prik werd ons verteld (en klopte ook, Erik werd na 9 dagen ziek).

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bij ons CB heeft Tim nog nooit hoeven zwaaien of handjes klappen. Wel hebben ze met 11 maanden gevraagd of hij het kon. Zwaaien kon hij toen wel, maar handjes klappen nog niet. Maar dat was ook niet erg. Het grappige was dat hij het een paar dagen nadat we geweest waren voor het eerst deed.

Met 11 maanden moest Tim propjes papier pakken die voor zijn neus werden neergelegd.

Groetjes,
Sandra

Met 11 maanden hier ook nog geen blokken, maar wel zwaaien en kleine propjes pakken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tim ging ook uit het niets ineens in zijn handjes klappen hoor Will. Wij deden het liedje ook bijna niet, dus dat zegt niets. Ze gaan het toch ineens vanzelf ontdekken. En als ze het eenmaal kunnen dan blijven ze het wel doen. Sinds Tim in zijn handjes kan klappen zingen we het ineens wel heel vaak. En dan gaat hij al in zijn handjes klappen zodra we zingen en dan later ook zijn handjes op zijn hoofd. Zo schattig is dat.

Hier werd gewoon wit papier gebruikt. Denk dat ze gewoon de fijne motoriek testen, want het was een heel klein propje. En geloof me als dat het enige is wat voor ze ligt denk ik dat Bo dat ook wel gaat pakken hoor. Tim pakte het ook zo. En ach het is een momentopname, dus wie weet doen ze het niet maar kunnen ze het wel.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha dat klap eens in je handjes zingen helpt niet hoor Will. Morgan is ineens met de tv mee gaan klappen, dat zag ze andere kindjes steeds doen, Als wij klap een in je handjes zingen dan legt ze meteen haar handen op der boze bolletje en gaan de scheepjes voorbij en als we klaar zijn met zingen geeft ze zichzelf applaus

Groetjes,

Michèle

Haha, ja dat zwaaien is bekend!
Hij zwaait alleen als hij zin heeft aar mensen, en verder naar alles en niets.
Het is ook niet echt zwaaien, meer wuiven, arm hoog in de lucht en dan die hand op en neer laten gaan, ziet er ook heel leuk uit

Seth pakt trouwens ook alle kleine pluisjes en propjes van de grond in huis, dus hij zal het op het cb ook wel doen hoop ik!! (duurt alleen nog even!)

Tjaah… wat doen onze kindjes toch allemaal leuke dingen!!
Liefs, Anne

Daar zijn we weer. Morgan ligt in diepe coma in der bed, die was bekaf en mamma zit even te genieten van de rust en ikke ben…

Maar goed even de harde cijfers. Morgan is 78 cm en 10.9 kilo. Iets kleiner en lichter dan wij dachten, maar ze is nog steeds aardig lang. Hoewel die op de curve zat en haar gewicht er iets boven. We hadden gelukkig een leuke jonge arts die volgende week zelf met verlof ging. Ze had trouwens een buik zo bescheiden daar had ik een moord voor gedaan toen

Morgan heeft ook keurig met de blokjes gespeeld, aangegeven en gezegd dat ze ze zelf kon pakken door de naar haar te gooien. Ook heeft ze laten zien dat ze kan lopen en ze kan kletsen.

De prikken waren minder succesvol. Mamma was natuurlijk gespannen dus het was brullen en schelden.

Inge om jou vaag te beantwoorden waarom de BMR in de arm gaat. Wat ze overigens een goede vraag vond en waar ze eigenlijk niet echt een antwoord op wist. Maar de BMR moet in vet gespoten worden en niet in een spier en onlogiescher wijs spuiten ze hem in de bove arm omdat ze dan juist minder snel in de spier zitten. In de bovenbenen zit ook vet maar je schijn sneller in het spierweefsel te zitten.

Groetjes,

Michèle