Lakens wegduwen

Hoihoi,

Je hebt ze dus in rose (met fel rood en hartjes) en in blauw (met leuke beesten erop). Ze waren vorige week met 20% korting, maar helaas heb ik de volle mep betaald. Ik geloof 14,-. De maat is 100x135. Je ziet 'm staan op hema.nl, als je kijkt bij dekbedovertrekjes. Ik vond de blauwe ook leuk, maar koos toch maar voor rose… Waar je wel rekening mee moet houden is de instopstrook, net als bij een volwassen dekbed. Ik heb 'm er nog niet opgelegd, maar ik weet niet of ik helemaal blij ben met die strook…Ik weet eigenlijk niet wat ik ertegen heb, bij mijn eigen dekbed vind ik het geen probleem! Raar eigenlijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Eraf knippen die strook dan, ik doe het denk ik ook. Hij is toch te groot anders, dus dan stop ik gewoon het onderste deel waar het dekentje niet komt onder het matrasje. Snap je wat ik bedoel?

Enne mini-boy, nog lekker een keer shoppen dus…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Yes, ik snap je! Ik ga het eerst proberen mét strook, anders bewaar ik de hoes denk ik voor als Julia 2 is en echt onder een dekbedje mag. Hoewel er dan vast weer leuke nieuwe zijn! Ik heb nog 3 gave Ikea-hoesjes, dus ik kan vooruit!

mmm… ikea is meer mijn favoriet om dagje te shoppen… ga daar dan maar heen… enne… hoe bevalt het jullie met een dekbedhoesje??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier bevalt het prima! Julia wil natuurlijk graag aan de lakens trekken, maar ze heeft niks meer om aan te trekken! Ze probeert met haar handje (met 1 handje, want het andere zit nog in de Pacco) trekbewegingen te maken, maar ze schuift weg en pakt dan alleen de rand van het dekbedhoesje vast. Ok, ze maakt er nog weleens een hoopje van hoor, van haar dekens, maar ik ben allang blij dat ze het laken niet meer omhoog kan trekken. De rest is zo weer gladgetrokken. Een aanrader!

IKEA op zaterdag? Aaaaaaaaaa, altijd zo druk he! Ze hebben wel mooie hoesjes, dus het is de moeite waard om even te gaan kijken! En ik ben ook fan van de handdoekjes met cape daar. Ik heb er 2 en nu heeft Julia het na het zwemmen heerlijk warm!

Misschien ook maar eens even bij de ikea kijken. Ik heb gene zin in een te drukke kamer en alles wat ik nu zie is allemaal met tierelantijnen en zo en dat past gewoon niet bijelkaar. Sorry ik ben daar een onwijze pietlut in.

Groetjes,

Michèle

Nee hoor, groot gelijk. Ik hou ook niet van druk. Soms zie je in kinderkamers allemaal dieren staan op een plank, visnetten met knuffelbeesten erin, speelgoed langs de muren…ieks. Ik hou ook van rustig en heb dus voor Julia een kist gekocht, waar haar speelgoed netjes in kan. Bij mij moeten ook alle kleuren matchen…We hadden allemaal ecru en paars, maar helaas hadden alle dekens andere kleuren…vond ik jammer. Maar daar kon ik dan niet onderuit. Ik heb een paar kleine beestjes op de muur, paars natuurlijk, maar we hebben een lampje dat daar dan weer niet bij past. Ik snap je dus volkomen! Bij IKEA zijn de hoezen echter wel druk, dus of je daar kunt slagen dan???

Morgan heeft een hele grote muurtekening aan de ene kant. Lang leven mamma’s tekenkunsten en aan de andere kant witte beertjes op ecru behang. Enne wel knuffels op haar vensterbank en kastje maar dat zijn bijna allemaal tutlappen.

Oh ja en 1 heel groot borduursel van het Jungleboek aan de muur. Daar was mijn moeder aan begonnen toen ze zwanger was van mij, en nu is het af

Ach we kijken wel, anders even stof op de markt halen en mijn moeder lief aan kijken

Groetjes,

Michèle

We hebben eindelijk een dekbed overtrek. Vandaag naar rijswijk om te winkelen met Morgan en me vriendin. Niet te vaak komen want ze hebben er sinds kort een villa hap maar dat terzijde.

Liep langs een zaakje met alleen maar dekbedovertrekken in nog in de uitverkoop ook, dus ik vragen of ze ze ook in Morgan haar bedmaat hadden, Komt ze aanlopen met de meest adorabele bambi overtrek. En gezien mamma helemaal bambi nuts is en haar geboorte kaarte ook met bambi en stampertje was, was mamma verkocht. Oke niet goedkoop (30 euro was 50) maar waar zie je ze enne hij kan ook nog wel even mee ook… Dus morgan kan haar bed niet meer opmaken

Groetjes,

Michèle

ooh gaaf, dat is wel echt schattig bambi!!!
die film is ook echt TE zielig gewoon het arme hertje die zn mamma verliest HELL! ik vind het echt zielig!
leeuwenkoning was ook zo sneu

ik heb heel rico’s kamer winnie the pooh BEHALVE zn dekbedovertrek, :S
dat is micky mouse (gekregen) en 101 dalmatiers en brother bear. allemaal gekregen. en mn moeder heeft van die lekker zachte stoffen waar ze hoezen van had gemaakt. met zachte kleuren. maar nu dat jij het zegt over dat jij bambi nuts bent en ik dan winnie the pooh en dat brengt me wel op het idee om een hoes van pooh te halen.
slaat echt nergens op he

Oh nee ik heb haar kamer zelf gedaan verder in de zin van er staat een hele grote muur tekening op de muur die heb ik zelf ontworpen en gemaakt. En de andere kant is behang met witte beren.

Nou ja bij mij is het bambi en Tink. Ik vind haar zo gaaf. Als Morgan een grote meiden kamer krijgt en ze vind het ook leuk krijgt ze een tink kamer met een grote tekening op de muur. Maakt mamma die ook weer zelf. Maar ja voor hetzelfde geld wil ze een roze prinsessen kamer Heeft mamma pech.

Enne ze heeft geen poohbeer wel een tigger… die is ook stoer. Enne ik jank ook nog steeds bij bambi hoor. En Tarzan heeft twee jank momenten.

Groetjes,

Michèle

haha disney rulez brother bear is ook zielig! moest echt huilen toen die in die boom zat en dat liedje kwam, toen ie wilde opbiechten dat hij die broer had vermoord ofzoiets haha germm!! zeker de helft van de disney films zijn te zielig! rico heeft wel een pooh gordijn, en daarachter nog een rolgordijn omdat die kamer zo tocht als de pest. en een behang rand ook met pooh een mobile met pooh en zn vriendjes en in de stopcontacten van die nachtlampjes met pooh en vriendjes.
ook heeft ie ze allemaal, teigetje vind ik ook gaaf! en ior allicht ook! mn broer had rico een Ior gegeven (we hadden ze allemaal behalve ior toen) en die staart zit ook echt met klitteband vast (en als je m dan loshebt nog wel vast aan het randje hoor voor de veiligheid maar dan lijkt het dus net alsof die staart los zit haha) omdat dat malle beest zn staart altijd kwijt is en het leuke is dat rico zelf eigelijk een knorretje is
maar goed, we zien wel wat het later wordt

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 07 Feb 2009 21:06:21

Ha ha ha ik ken ze. Alleen heb ik brother bear nooit gezien. Ik ben wel alle disney’s p dvd aan het verzamelen voor Morgan en dan eerst de echte films zeg maar en daarna kan ik altijd de spin off’s nog nemen. We hebben er al 2 Maar ik ben lid van de ECI dus we moeten nog genoeg verzamelen

Groetjes,

Michèle

haha succes dan maar
hebbe ze jou ook gebeld laatst van de disney club?
heb maar een paketje besteld. 2 boekjes gekregen en een luister cd.
ze beloofde de leeuwenkoning en de zeemeermin.
krijg ik cars en assepoester:S

en ook besteld van mediaforkids ofzoiets krijg je boekjes op leeftijd aangepast.
heb er 4 nu, roodkapje en iets van fruitboekje met plaatje erbij.
een verhaal van een kat die diertjes tegenkomt die hij wil aaien
en papa konijn die mijn vriend verplicht is voor te lezen ipv mij
en een nijntje

Oh nee die hebben mij met rust gelaten telefonisch dan. Per post genoeg gehad, maar geen zin in. Vind de verplichting die ik aan de ECI heb al genoeg en dan heb ik meer keuze ook. Dan zit ik niet alleen aan disney vast. De boekjes zijn leuk, mijn oma was voor mij lid van de disneyclub toen ik klein was.

Groetjes,

Michèle

ohnee geen verplichting anders deed ik er al helemaal niet aan mee. kan elk moment zegge dat ik ermee ophoudt. dat is wel fijn

GRRRRR, GRRRRR. Dacht ik DE oplossing gevonden te hebben voor het wegduwen van de lakens door Julia, heeft mevrouw toch weer iets gevonden om mee te klooien. Ik heb de dekbedhoesjes van de IKEA en die zijn leuk, maar wél te kort! D.w.z. aan de zijkant. Je kunt ze niet heel ver instoppen onder het matras en dús hoeft ze haar benen maar één keer omhoog te drukken en dan is alles los. Vanochtend lag ze helemaal zonder dekens, al had ze het door de bakerdoek niet koud. Ze was naar boven geschoven en had alles losgetrapt. Ik moet dus eigen een dekbed hebben dat je goed in kunt stoppen, want zo werkt dat ook niet. Ik zal blij zijn als ze straks alleen in een slaapzakje kan liggen. Dan gebruik ik nog wel een deken voor het veilige gevoel, maar dan heeft ze het straks niet meer koud als ze zich open trapt. Wat een gedoe zeg. Mijn zus heeft zulke brave kids wat dat betreft. Die sliepen meteen door, ze sliepen zonder doek én ze lieten hun lakens in tact! De hoezen van de HEMA zijn wel een stuk groter, misschien moet ik die eens proberen?

wij leggen deken met dekbedhoes overdwars. Dwz de langste lengte in de breedte… tja helaas voor de mooie plaatjes die erop staan die kloppen dan niet meer… maar zo kan ik hem wel goed instoppen…

Slim idee, ze zijn toch nog niet zo groot dat ze de hele deken nodig hebben. Die van Morgan is wel breed genoeg alleen de onderkant zit ver weggestopt dus je ziet bambi wel maar stampertje niet

Groetjes,

Michèle

Die van de hema kan je wel goed instoppen, werkt hier prima!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker